EMPADRONAR IL·LEGALS A VIC

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

EMPADRONAR IL·LEGALS A VIC

Missatge por Aloma el Dt Gen 19, 2010 12:03 pm

Hola,

Torno a ser aquiiiiiiiiiiii.

Segueixo amb gran interès la polèmica que ha suscitat la decissió de l'Ajuntament de Vic de no permetre empadronar a extranjers que no acreditin la seva estada legal a tot el territori espanyol.

Voldia però esclarir un parell de conceptes que els mitjans de comunicació s'han encarregat de liar la troca per confondre la opinió:

L'estada i·legal no es un delicte, és una infracció administrativa que segons diu la Llei d'Extranjeria es sanciona amb multa econòmica o expulsió amb prohibició d'entrada de 3 a 5 anys.

Per altra banda, el dret a la lliure circulació és un dret fonamental pero NO es el d'establiment. Es a dir, jo no puc anar a viure a Luxemburg i gaudir d'una renta mínima de 1500 euros al mes.

Tinc el cor dividit, perquè per una banda, entenc que el nostre Estat ha de dispensar uns mínims necessaris a tothom. Humanament seria incapaç de negar medicines a un nen que ho necessita o prohibirli l'entrada a un col·legi.

Per altra banda, el sistema prestacional No es financia amb els ingressos de la UE sino amb els impostos dels contribuyents, llavors, no te sentit que es premii el que contribueix que el que no ho fa o inclús en certs aspectes es protegeixi a les rentes mínimes equipanat els mil·leuristes a rendes mitjanes ofegades perque porten els pes de la contribució.

Penso que la decisió de l'Ajuntament de Vic és correcte. Per empadronar-se sha de demanar el passaport i visat en regla i el contacte de lloguer o propietat. L'Ajuntament és administració Pública i està obligada a acomplir les lleis administrives.

Petons

Aloma

Nombre de missatges : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Re: EMPADRONAR IL·LEGALS A VIC

Missatge por Portalcat el Dc Gen 20, 2010 8:21 pm

Jo crec que em de tenir els inmigrants localitzats, documentats, en definitiva empadronats...

si no pasa el que pasa, marginació, delinqüència...

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Aloma el Dj Gen 21, 2010 12:41 pm

la idea de l'empadronament com a control de sense paper es interesssant, de fet , es necessari que hi hagi un registre de "sense papers" per tenir un control i poguer pendre polítiques en un sentit o altre.

Si un immigrant il·legal pel sol fet d'empadronarse se li donen medicaments gratis, hospitals gratis, educació pels seus fills gratis, pot apuntarse a l'atur, si tingués un accident podria cobrar una pensió de per vida, pot treballar en negre, la creu roja i carites li dona roba i menjar, sino te menjadors socials, opció a cobrar ajudes per a la inserció... ¿¿¿Això crea o no crea efecte crida???

Ningú es juga la vida creuen Gibraltar si no ho necessita...ningú es juga la vida si no creu que val la pena jugarsela...i de quina manera!!!

Aloma

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por TallaFerro el Dj Gen 21, 2010 7:08 pm

Jo trobo que aquest país és un cau de putes.

Trobo inacceptable tota la merda barata que s'està venent, quin fàstic de manipulacions mediàtiques.

El que s'ha intentat ocultar és que el PSOE va fer una llei orgànica d'estrangeria que prohibia l'estada al país dels immigrants amb visat de turista caducat amb una deportació immediata (entre altres coses).

El que ha fet l'ajuntament de Vic és precisament adequar-se a aquesta llei.

Ara va el PSOE i es posa les mans al cap per l'aplicació de la llei que ells mateixos han fet, d'això en dic hipocresia.

El cas és que primer hem de fer el mateix que tots els països amb dos dits de front que és precisament regular la immigració segons l'oferta/demanda laboral, i que vinguin amb contracte en el país d'origen. En segon terme, premiar vertaderament la natalitat al nostre país, és a dir, abolint hipoteques quan s'arriba a una família numerosa, etc. per tal d'aconseguir un creixement positiu a la nostra societat. Pensem que sempre hi haurà entre els nostres gent qualificada i gent no qualificada, les dues sempre necessàries en qualsevol sistema productiu. I me'n oblidava, obrir les portes a qualsevol immigrant que vingui a estudiar a les nostres universitats i si aprova la carrera nacionalitat immediata, cal atreure grans cervells de tot el món.

El que avui dia s'està fent és contractar immigrants en condicions infrahumanes amb sous penosos, amb visats de turista caducats, que si papers que si no papers, etc. Això només se sol·luciona regulant l'entrada d'immigrants per tal d'assegurar que tal persona vé a treballar i té accés a una vivenda digna i amb un contracte de treball perfectament regulat i adequat a la legislació.

Pot semblar una mesura dràstica, ni soc racista ni tinc ganes de ser-ho, però el que m'indigna és que hi hagi una llei pels immigrants i una altra per nosaltres, això no pot ésser. Si no tens feina al país de destí perquè collons hi vas? Per estar igual que al teu país o pitjor? No, no, i no, les coses ben fetes, si us plau. Un futur digne per tothom que se li pugui donar, un país no és una ONG. És dur dir-ho, però tot té un límit, per més que vulguem no podem arreglar tot el mon, però almenys si podem assegurar el d'unes quantes persones de bona fe i bones garanties serà millor per tothom.

No li veig cap altra sortida, aquesta és la meva humil impressió.

TallaFerro

Nombre de missatges : 156

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Aloma el Dj Gen 21, 2010 7:33 pm

Doncs ara l'Ajuntament ho ha tirat enrera. Jo de l'Alcalde hagués demanat una consulta ciutadana. Així d'aquesta manera els ciutadans de Vic en podrien dir la seva. A "bore" que hagués passat.

Per altra banda, si el PSOE sorprès amb la política de tirar la pedra i amagar la mà, més sorprèn el PP que ha sortit escampant merda i recordem que a l'època de l'Aznar, incapaç de trobar una sortida a la inmigració i a dos dies de les eleccions va fer la Llei de "papeles para todos" consistent en donar la residencia a il·legals pel sol fet de portar visquent a España mínim 3 anys encara que sigui il·legal i sense contracte.

Aloma

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 4:47 pm

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum