Jordi Basté, Afers Exteriors i Catalunya, el nostre país, la nostra nació.

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Jordi Basté, Afers Exteriors i Catalunya, el nostre país, la nostra nació.

Missatge por Titanium el Dt Gen 05, 2010 4:04 pm

No tenia massa clar a quin subfòrum penjar-ho, si és el cas ja ho canviarà el Master. L'altre dia em va arribar pel meil i em va encantar, alguns l'haureu rebut pel meil, la resta gaudiu-lo aquí (l'he transcrit també):

http://www.goear.com/listen.php?v=79e6958

Son les vuit del matí,

BON DIA CATALUNYA!

Cal veure, gairebé com una obligació, cada dijous al Mikimoto als Afers Exteriors de TV3, es una obligació que tenim al país, es aire fresc, obrir la finestra davant l’empastifada permanent que expliquem cada matí del que ens està passant a Catalunya.
Veure que el país és petit però la nació és gran, que tenim una terra magnífica i una gent meravellosa, que Catalunya és de colors, i que el blanc i negre és d’una altra època i hi ha poca gent.
Veure el Mikimoto a l’Afers Exteriors es la imatge d’un programa necessari per a l’autoestima d’un país, per descobrir que tenim gent catalana emigrant, que viu a fora sense perdre el gust del seu origen.
Catalunya es l’Afers Exteriors, exemple de programa, exemple de comunicador copiat per altres grans cadenes espanyoles.

El Mikimoto em va regar novament l’autoestima ahir després d’uns dies de depressió quatribarrada. Catalunya no son els Millet, els Montull i els que puguin venir, ni els blanquejadors ni els que ens posen negres, ni els lladres ni els presumptes ni els corruptes, no ens equivoquem!
El nostre país és el del dr. Baselga, els drs. Gatell i Clotet, del dr. Valentí Fuster, de la cuina del Ferran Adrià, dels germans Roca, de la Ruscalleda o del Fermí Puig. Al meu país hi juga un Barça catalanista amb catalans i obert a tothom.

A Catalunya tenim Sergi López, tenim en Tàpies, en Llach, en Serrat, en Carreras, els Pets i en Guardiola, hi tenim la Sardana i els Castellers i els Trabucaires i la Patum, i la Cerdanya, el Tarragonès, l’Empordà, el Delta de l’Ebre, el Segrià, el Pla de l’Estany, Osona, el Bages, el Berguedà.

A Catalunya tenim muntanya i tenim mar, aigua i neu, i fins i tot tenim una muntanya santa amb una verge negra, de gegants i de cap-grossos, rumba i havaneres, hi tenim mongetes amb que tapem les botifarres i ens agrada l’olor de brasa i fem una cosa tan estranya com esclafar tomàquets damunt del pa i rascar.

Al meu país es fa castanyada i fem que les criatures demà arrebossin amb pinyons el massapà com també els permetem un dia a l’any fer cagar un bastó anomenat Tió, aviam si s’han portat be. I també tenim un Palau de la Música, i tant que el tenim!

El meu país es tan petit que es meravellós i no podem perdre aquesta idea, mai! Tot i la pudor de podrit que no ens permet olorar els fems del camp que ens envolta.

El meu país ha de tirar endavant i hem de saber fer-ho, i a qui li correspongui ens ha de saber guiar, i haurem d’anar a votar, sí, sí, sí, sí. S’ha d’anar a votar! No amics, no, això no es Itàlia, em nego, no ho permetrem, això es Catalunya, la dels emprenedors que la volem tirar endavant, la dels científics, la dels artistes, la dels pensadors i de qui se la faci seva, siguin d’on siguin, vinguin d’on vinguin. Catalunya se sent, Catalunya no es pateix, és massa meravellosa per castigar-la amb quatre xoriços, ens l’hem de creure, alcem el cap d’una punyetera vegada i qui vulgui pensar que estem morint com a país que se’n oblidi. Ens n’hem d’en sortir. Som-hi d’una vegada!

Son les 8 i tres minuts, benvinguts al món.

(Emissió del 30/11/2009)

visca catalunya
Titanium

Nombre de missatges : 59

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Jordi Basté, Afers Exteriors i Catalunya, el nostre país, la nostra nació.

Missatge por Portalcat el Dt Gen 05, 2010 9:08 pm

sembla més un discurs eh... molt bona Titanium

no tinc cap dubte que hi ha gent que deu aprofitar en moments com els d'en Millet i Montull o moments determinats per anar contra Catalunya i el dret d'autogobern del poble català...

no s'en surtiràn... el poble català es un poble madur, ja sabem com les gasten els nostres enemics espanyolistes...

ara toca indepednència!!!!

per cert aquest programa del Mikimoto... ara no se quin es...
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dt Gen 05, 2010 10:02 pm

Sí home, es aquell programa del Miquel Calçada que anava arreu del món cercant catalans per a que compartissin les seves vivències fora de Catalunya i tal:

Més:

http://www.tv3.cat/afersexteriors/videos
Titanium

Nombre de missatges : 59

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dc Gen 06, 2010 6:09 am

I tant ja se quin programa es... sempre el mirabem a casa...

ens cau molt bé en Mikimoto...

es que estem en uns moments que necesitem catalans que s'impliquin i empenyin amb força... n'hi ha molts desde en Carretero, Puigcercós, pasant per en Bilbeny o en Jordi Salat, Mikimoto i molts altres de TV3, en l'esport tenim en Guardiola, Laporta... vui dir que hi ha molts que estan al anonimat i sens dubte sel's hi deu molt...

a la teua salut

brindem per l'esforç de tans catalans que fomentem la Cultura catalana
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum