Resposta de l`teua invitacio a visità el teu portal

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Resposta de l`teua invitacio a visità el teu portal

Missatge por Xose el Ds Des 05, 2009 10:18 pm

Ma he tigut que registra de nou,cambian el nom y la contrasenya,soc josep69 o joc,com vulguis.

Be ja te havia respos llarc y estes,pro per cuestions de registre he perdut el mensacge,hara sare mes curt,llastime no hages fet copia,pro se perdut,de totas maners veure si entro en el apartad de debats per expresa un parell de opinion propias,res que veure em el federalisma que duran tres anys he defensat,avuy no interveyn en opinion politicas en el foro,tot y axo he fet una opinio en resposta a un correu que he rebut sobre la defensa del català en el parlament europeu y e dit la meua.
Bè.me a encantad el teu curreo.
Salutacions.

Xose

Nombre de missatges : 20

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Resposta de l`teua invitacio a visità el teu portal

Missatge por Portalcat el Ds Des 05, 2009 10:29 pm

visca

hombre quina ilusió veuret de nou Xose

llàstima que no puguis accedir amb ekl nick de josep69 putser ara sería josep70 jejejee

que es el que ha passat? has oblidat la contrasenya? bueno ja no importa... benvingut..

ah i no em fotis massa canya que tu ets del PP... bueno del pocs enrrollats que hi del PP.. jeje
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xose el Ds Des 05, 2009 11:07 pm

NO,res de exo,mantem la contrasenya,la tinc apuntade,pro no me ha reconegut el foro y no he tingut de altre que registrarme de nou.
NO,ancare no he cumpler els 70,fins el maig del any que bè.
Del PP res de axo,ni tan siquiera tinc contacta em cap del PP y exo que en tenia un centana je je,al borrar el meu foro,bareix trenca tota relaciò em tots els peperos,el motiu bare ser una anticatalanidad de la mes apreciada de las foreras y tal com jo vulia el foro no valia borran una opiniò,en tod cas tenia que ser el forer quise moderes y borres el anticatalanisme o la barbaria que hagues publicat,axi tenia que funsiona el meu foro,no va puguer ser pues fora foru.Hare estic em un mol tranquill politicament,de fet,no debato politica,salvo rara bagade com avuy que he publicat un tema linguistic,una resposta a un correo rebut d`aquest de pasarlo,ja te publicare la meua resposta a aquet tema,ja direu la vostre,je je,segu que no coinsidirem.

Bè,me agradat el teu correu,beix que encare te enrrecordas de mi,encare que no estigem de acord.

Al PP bareix vota a les generals,pro may mes,de fet,solxement estaba de acord em el 51%,res mes,era el mes prope y prou y en aquel moment y aquellas eleccions,bare ser un vot de castic a CIU.NO,no soc pepero,saps de sobres que soc federalista,encare que fracasat.

Salutacions.

Xose

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por TallaFerro el Dg Des 06, 2009 2:38 am

Benvingut de nou Xose Wink

TallaFerro

Nombre de missatges : 156

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xose el Dg Des 06, 2009 11:31 pm

Ayme,em fot valla el cap,me convidas al foru,em dius del cambi de nic,parque no vareix poger entra com a josep69,te dig que el sistema no emba reconexa y bareix tindre que registra sote Xose y nova contrasenya,me dius que els antics posts el tindre que busca un a un,`bè,no los trobo,reviso la llista d`membres y josep69 no consta
¿parque me convidas si me as eliminat?nomes tencs 9 participants suman Xose.
SI me em vas elimina al reestructurà el foro,habermo dit y me hagues estalviat buscarme e intenta entra,la contraseña la tenia guardade,.de fet era la unica que guardaba,de altres son a la papalera,tampoc guardo cap mes dresa,solsament la teva,de fet no obru el mesenger y tots el antics contactes estan eliminats.La prioritad que donaba abants al mesenger,ja no es tal,estic en un foro mol tranquil,practicament sensa debats,publico un mon de fotografias y pocs comentaris y apenas escasos cuatra o cinc temas politics si arriban.Me sap greu no trova els meus comentaris,que de politics no tenian gaire res,ja que allavons ya habia avandonat la politica.

Xose

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dg Des 06, 2009 11:56 pm

Xose aviam que t'explico...

els teus misatges hi son pero com a invitat perque aqui en el forum t'els he publicat jo (degut al trasllat)

es normal, que no els trobis.. tampoc n'hi habia tants...

1 el tens a humor mundial (spanish humor)

un altre el tens a presentacions... (presentaxió)

i no se algun altre hi haurà porai... però ja et dic no gaires...
Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xose el Dl Des 07, 2009 10:29 pm

Ayme,ja ma he trovat y de moment difarexo bastan de las meuas opinion antigas,com pots comprova em la ultima opinio linguistica y la antiga,pro de aqui a pasarme a separatista ya un bon tros,de fet he millorat el meu aspcta europeo,pro no el de separatista,si ve el compren perfectament.
Lo que trovu extrayn que no te aguis espavilat a troba mes fores,bè en nian de separatistas¿no tencs al Pedro Español?¿no tens el seu correo?
¿No vares pendre dexas del foro PP ?
¿Com esta actualment el foro del PP,per entra?¿te mp el PP?a traves de mp pot tindra contactes,si es que actualment,hayan separatistas,no en tinc idea,jo llastima que no tinc actualment cap contacte,si tenia varios de ERC.,si els tinges,no em feria res pasarlis una invitacio teua.
¿contactes em el Giovanni?

Xose

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dt Des 08, 2009 12:09 am

hola Josep... mira jo de PP ja no se res... no els segueixo... massa censura... ja saps... dels coleguillas no tinc correus... jo que saba que acabaria fent un PORTAL, si hi¡o arribo a saber... prenc nota i m'enfaig molts...

mira aixó de forers es cert que n'hi ha pocs però ja anirem creixent, tot va arribant demica en mica...

respecte al pedro español i el Giovanni no tinc els seus correus i per tant no puc invitar-los

sigui com sigui josep m'analegro de tenirte aprop...

bridem
Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xose el Dt Des 08, 2009 2:55 am

Bë tu estabas conectat em el Giovanni,encare que le haguis eliminat,tindras la drexa en opcions del mesenger,obre pican en el teu nom y pican opcions el trubaras en un apartad on el pots recobra y totas las dresas que haguis eliminat tambè. y si tanies algun amiget eliminat també el pots recupara,bè encare que jo no compartexo la teua politica,la respecto,sempra y cuan sigueu legals y algun fore es pug proporcionà,sempre y cuan els vulguin,per lo menos,que prosperis una mica el teu foro,sempra mes tingut gran respecte,a pesar de no coincidi,de fet,el federalisme tal y com jo l`entenc,es prope,ja te vareix di una vegada,que jo estaba cansant,si vulias continua la meua tasca,desde devons te vares radicalisa em el separatisma,bè es un altre opciò,si bè propera,no la compartexo per hare,de fet cada bajade soc mes propè,pro encare tinc una mica de confiansa em el federalisme y la igualtad,de exo ja en perlarem,veix gestos per par del gobent y del PP en plan federal,qui sap com acabara tot,de moment es cuestio importan surti de la crisis.
DE fet las autonomias funsionan com una federacio,pro falta la igualtad y sobren 13 gobents,em 6 autonomias o estads federads ni iuria prou,em soberania compartida y competencias em igualtad.Enfi,ami se en acabat els debats,considera eso simples comentaris.
un altre rato et comentare aquells punts del gobent y de la oposicio que son pasos capa el federalisme,coincidesan exactament en propustes meuas a traves de correos a tods dos president o son coinsidencia,tampoc vuy presumi dels meus contactes a traves del correo electronit y els meus debats el foro del PP.

Bè,sempre me he tingut de centra dreta nacionalista,pro vaix deriban cada dia mes capa la esquerra,sensa dexa de ser moderat y centristadema pasare un correo a una amiga meuay la adrasare al foru,me agradara llegui las seuas opinions,es la que meva pasa el correo per apoya el català al parlament europeo,cosa que no fare,y no he fet pasa tal correo a las meuas cunasensas,tal y com he publicat,no estic de acord,preferexo un idioma comu per tods el parlamantaris al parlament europeo y fora traducctos.
salutacions chaval.

Xose

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum