hauriem d'apagar la tele? total pe'l que fan...

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

hauriem d'apagar la tele? total pe'l que fan...

Missatge por Portalcat el Dc Des 02, 2009 11:39 pm

fins fa poc la televisió per mi era un entreteniment... descartada la via cultural, perque entre Pantojas, Jesulines, i en general aquesta programació basura...

ha arribat un moment en que ja no estic segur que el fet de tenir la tele engegada m'aporti entreteniment, més aviat tot el contrari, angustia... ja que pots veure desde tortures a essers vius.. com la tortura als toros, i en general aquests telediaris sensacionalistes... fa fàstic la tele... no se salva cap cadena... ni els documentals son el que eren... ara et reflexen el patiment de l'animal o el patiment de persones...

osigui que em pregunto val la pena engegarla... jo ja fa setmanes que ni l'encenc...

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: hauriem d'apagar la tele? total pe'l que fan...

Missatge por Nahim el Dc Feb 10, 2010 7:57 pm

Ayme, una tendencia que ja fa un temps que s'està estenen es la que més gent passa de la tele, sobretot la gent jove. Crec que la tele s'esta convertint en una cosa anticuada, i que en comparació a internet, té poc a fer. Un canal que sempre m'agradat i que ha sapigut sempre renovar-se ha sigut el Canal 33. Aquí si que hi han bons documentals, o programas com l`Ànima, que tret d'algun rempell snob està prou bé. Els famosos documentals de la 2 són un fàstic. Perquè? Sempre es el mateix. Animals, animals, animals. Africa, Africa i Africa. Lleons que es menjen a una cebra, cocodrils que es mengen a un nyu, i els voltors i ienes que van a menjar les sobres. Els canal Historia està bé, encara que es nota que el fan a America. I algún reportatge d'actualitat com va fer Cuatro amb La Trama Gürtel. M'agrada també Cuatro Milenio.
Des de fa uns mesos he deixat de veure les notícies, a TV3 cada cop s'entesten a fer-les pitjors. No aguanto a la presentadora de les 21h. Les grans series les miro per el pc, encara que algunes m'han decepcionat, com House, que sempre es el mateix. I bé, podria seguir i seguir.

ruc catala

Nahim

Nombre de missatges : 59
Ubicació : Comarques Gironines

http://elprofetaestudiant.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum