La cunyada del Princep

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

La cunyada del Princep

Missatge por Xaviv. el Dj Nov 12, 2009 10:38 pm

Telma Ortiz se ha incorporado al Ayuntamiento de Barcelona para hacerse cargo de la recién creada Subdirección de Proyectos del Departamento de Relaciones Internacionales, y se ocupará de fortalecer los vínculos con Asia y el Pacífico y de las actividades de Barcelona vinculadas con la próxima Presidencia Española de la UE.

Benvolguts Companys.

Estic dacort amb el nombrament, es una persona que avans de ser cunyada del pricep i entrar aixi un peu a la monarquia, ja va treballar en proyectes humanitaris a aquestos llocs.

Pero no vos crida l'atencio que un ajuntament governat per republicans en part done un carrec de lliure desicnacio a una persona semi-monarquica?

Una abrasada

Xaviv.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: La cunyada del Princep

Missatge por Portalcat el Dj Nov 12, 2009 10:38 pm

Hola Xavi

mira sàpigues que en aquest forum ja es parla d'aquest tema al apartat d'asumtes exteriors

http://portalcatala.forocatalan.com/actualitat-poltica-catalana-f1/l-ajuntament-de-barcelona-ficha-a-la-hermana-de-la-princesa-t348.htm

de totes maneres em sembla bé que l'agis publicat aqui ja que també es un tema d'actualitat

ve en realitat es una canallada, una imposició monàrquica que l'ajuntament ha de tragar...

la germana de la Letizia ni sap el català, ni ha fet les oposicions com a funcionaria, se l'hi ha creat un departament per a ella i viatjará per tot el mon a costa dels catalans

com ja hem dit ni tan sols te estudis, fora d'una diplomatura en económiques... vaja que no ha fet cap máster ni res...

quina vergonya...
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv. el Dj Nov 12, 2009 10:40 pm

Benvolgut Ayme.

Aviam, i ha una cosa que no estic dacort a mi em sembla molt be y molt normal que no t'agradi, es un ajuntament republica. pero.... Que ha de tragar? res de aixo nen si no volen no l'agafen, es un carrec de lliure designacio.

Una cosa mes la Telma en cuestio deien air a T5 que sap catala i a mes a mes sempre ha segut una persona compromesa en aquestes causes. De todta mena em crida l'atencio que l?iMma Mallol crec que es diu acepte aquest nombrament.

Una abrasada

Xaviv.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dj Nov 12, 2009 10:41 pm

jo no m'ho crec que sàpiga català... ja ens enterarem....

ni ha fet les oposicions.... per aixó es un càrrec de lliue elecció a com diem aqui a dit... o endollada (traduït seria enchufada)

però ara analitzem aquella llei que diu la constitució que el Rei te inmunitat, aixó vol dir que res s'interposa en el seu camí

i si vol anar a Mallorca l'hi regalen yates (cofet (cohecho)) dons ell ho fa tan tranquil, perque l'hi diem cohecho però també podria ser xantatge... el Rey va i exigeix el que vol... i tots a callar, si no vols problemes

i si el Rei vol enchufar al Urdangarin a Telefónica dons ho fa... i amb un sou de ministre... dons tan tranquil, que es veu que te 4 fills i cada fill la escola val 9 mil euros, i ho paga telefónica... ja em diràs tu el Urdangarín que era un deportista...

i si vol encuhufar a la germana de la Letizia a l'ajuntament dons ho fa

i pobre del que s'interposi...

viva la monarquia, que ja controla tot el que pot... i si no hi fem res tots aquests nets tan bufons que van neixent els tindrem de directius de les principals empreses espanyoles i ostentant càrrecs als ajuntaments... cobrant millonades i no fent res... chupan del bote, enchufats i arrastran a tot el pais a una complicitat de tots aquests actes imperialistes, corruptes i desiguals

amb mi que no contin, jo soc republicà. i voto per un Estat Català
Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv. el Dj Nov 12, 2009 10:42 pm

Benvolgut Ayme.

Em sembla que estas exajerant, en primer joc jo tampoc crec que sapiga catala... Ho he sentit a T5 pero no la vej jo parlant catala o al menys expresanse correctament, pero tampoco me importa masa. En segon lloc el carrec es sense opocisions o sigui de lliure designasio, que tal volta es enchufada dons pot ser pero no te perque, mira el carrec de concejal tambe es de lliure designacio.

Que el Rey te inmunitat no vol dir que pot fer el que vol, vol dir que tot el que fasa mai esta penat, a mi no em sembla be, es a dir no crec que faji falta. pero mira els diputats del congres tambe tenen inmunitat verval a tota Espanya, els del parlament catala a Catalunya, ningun diputat pot ser detes per un agent de l'autoritat si esta cometent un "Delicte flagrant" es a dir que privilejis tenen un mun de gent, et remiteixc a la "Ley de enjuiciamiento criminal" i al "Codigo Penal" llijla i veuras es interesant.

Pel que fa als Yates dons si, esta clar que el que li regala aixo alguna cosa voldra, pero clar sempre diuen que es un regal.

Ara be, no, el alcalde no nomena a ningu que no vol nomenar a l'ajuntament i els votants republicans i tambe catalanistes d'esquerres que han votat a ICV i PSC a l'ajuntament de Barcelona crec que mereixen saber poerque han consentit aixo, a mi em sembla be, crec que te una molt bona trayectoria aquesta noia, pero un republica i un catalaniste dons entendria que es sintesi traicionat. I si no saben rectificar es no son vons liders republicans. pero NINGU OBLIGA A JORDY AREU A FICHA A AQUESTA NOIA. per tant vuyc pensar que an fichat pensant que es bona per a Barcelona.

Jo et voldria convidar a fer dues reflexions: 1. estas a una democracia gracies a que aquet Rei la va dur a Espanya. 2. Alguna vega he llejit el que cobra el Rei aqui, be he de explicar que el Rei no cobra, administra una partida del presupostos generals de l'estat que se asigna a la casa real que no al Rei, i de ahi ell te que mantindre la casa real, i tots els empleats civils i militars es paga ell.

Aclararte que no mes ho fique per si no ho saps mai voldria fer que un republica fora monarquic.

volia preguntarte si em deixes convidar a alguna persona a que entre a aquestos foros, ni que di te que mirare de que siguin gent amb la que es puga parlar i si sons dels PPCC millor encara.

Una abrasada.

Xaviv.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dj Nov 12, 2009 10:42 pm

Jo tinc entés la filla del Rei la princesa em sembla que es diu Cristina, treballa a la Caixa i només va un cop al més a recollir el taló... la resta del més se'n va als estats units...

no fot res... i la germana de la Leti dons pasará lo mateix... pensó fomentar una campanya antimonarquia i antienchufes per decret... m'estic pensant com fer-ho... pero no sembla normal que per una banda es xiuli a la monatrqui aperque no la volem i per altra banda van enchiufant a membres de la monarquia a càrrecs públics....

la penso liar...

veig que dius que vols invitar a un coleguilla, per mi cap problema... tot a contrari tothom es benvingut... i a tothom se l'hi dona la oportunitat de contribüir en la cultura catalana... faltaria més...
Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: