Montserrat Nebrera

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Montserrat Nebrera

Missatge por Xaviv. el Dc Nov 11, 2009 11:03 pm

19 Aug 2009

Benvolguts companys

He de dir que era la dona politica que mes m'agradaba com actuaba, aquestes declaracions em fan sentir decebut, soc partidari de que el PPC lluide per Catalunya i la seva cultura pero no de la autodeterminacio, vuyc esperar a que aclaren tot aques embolic, pero reconec que estic confos.

Una abrasada.

Xaviv.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Montserrat Nebrera

Missatge por Portalcat el Dc Nov 11, 2009 11:04 pm

Tota una sorpresa...

Segur que la fan fora en 4 dies... ja l'hi van fer el mateix a en Pique en cuan va dir alló de que era bo l'estatut...
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv. el Dc Nov 11, 2009 11:04 pm

Benvolgut Ayme.

Pique va ser diferent el que va fe, es va molesta perque gent del PP de fora de Catalunya ficaba masa el nas en el PPC, pero may va cambia la seva forma de fe politica, ey era partidari d´una Catalunya de dretes espanyolista pero amb mes autonomia i finansament. A mi m'agradaba eixa idea.

Pero la Montse que jo pensaba que era igual ha dit que es partidaria d,una Espanya federal pero no cantenta en aixo ha dit que el Rajoy no coneix la realitat catalana. Al monastir de poblet he vist a Rajoy 4 voltes i al Montilla 1. Y sempre per saber el estat de les empreses vinicoles catalanes. Montilla de Vacanses.

Una Abrasada.

Xaviv.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum