L'exercit Espanyol s'exhiveix davant del poble "dia de la Hispanidad"

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

L'exercit Espanyol s'exhiveix davant del poble "dia de la Hispanidad"

Missatge por Portalcat el Dc Nov 11, 2009 6:50 pm

Avui es la hispanidad... va asociada a un desfile militar i en realitat tots sabem que no es més que un altre manera de gastar els nostres diners ocupant espais televisius, diaris, tallant carrers, pagant a tota una cúpula que no fa ni 30 anys amparaben a feixistes

fàstic d'exercit espanyol i simbols

i es que hem de començar un moviment en contra de parafernàlies...

prou parafernàlies reials, militars i polítiques... amb els nostres diners no...
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3514
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: L'exercit Espanyol s'exhiveix davant del poble "dia de la Hispanidad"

Missatge por Xaviv. el Dj Nov 12, 2009 11:32 pm

Benvolgut Ayme.

Ni que dir te que jo estic orgullos de l'ecjercit espanyol. Pero a mes a mes es de justicia dir que no es precisament hon es gasten els diner amb l'ecjercit Espanyol. Ara cuant foren les eleccions generals l'eccercit es va desplegar ver vijilar les infrastructures, jo vivia a L'espluga y una continjent de Zaragoza va vindre a vijilar les vies de tren desde Tarragona fins a l'endrada a Lleida per Tarres.
¿Es quedaben en un hotel? No, tenien cedit el pabello poliesportiu de Vinbodi per dormir ahi am sacs de dormir, tenien horari? no, torns de 12 hores. Anirien al menys amb vehicles ultima generasio? no? et preguntaras... Dons el tractor d'el Magi, un vei de Vimbodi es sentia menys que el so del motor dels coches destartalats hon en pujaven de 10 en 10 com el ganao.
No, per desgracia no son els que mes dines reben de tots, ni tan sols hon estan morint tenen els mijors mijans. No cobren cuasi diners, normalment ara son gent que busca una feina ficsa i amb futur, i a mes a mes tenen el san Benito de ser feixistes. He vist a Catalunya molts carrers dedicats a militars com el general Prim, qui a mes a mis de ser militar va a ser tambe director general de la Guardia Civil, i a mes a mes he vist un dedicat al general Espartero que tinc antes que va manar bombardejar Barcelona, deu ni do... I aneu a ficarse amb els militars de ara que no fan mal a ningu.
Be, dit tot aso, antenc que una persona independentista li resulte incomode un cos amb clara simbologia espanyolista, pero avui per avui aquets cosos, com a cosos, son apolitics, i dintre, individualment, mes de un de vosaltes vos sorprendieu del que hi ha.
Una abrasada.

Xaviv.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum