la mani falangista a Arenys es per a intimidar al electorat

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

la mani falangista a Arenys es per a intimidar al electorat

Missatge por Portalcat el Dt Nov 10, 2009 11:40 am

Qualsevol canalla..., per Salvador Sostres

Els comunistes es passen la vida parlant de la recuperació de la memòria històrica, fent voleiar banderes republicanes i volent exhumar cadàvers i després ve Saura i, en una confusió inconcebible del que és la llibertat, autoritza a Arenys de Munt una manifestació falangista. Sempre acaben coincidint i tocant-se, els totalitarismes. De fons, però, hi ha una gravetat més profunda, que és que aquesta manifestació és un intent d'intimidar la consulta sobre la independència de Catalunya que aquell mateix dia se celebrarà també al poble. Saura equipara així el dret democràtic de fer una consulta popular amb la manifestació d'un grupuscle antidemocràtic -i anticonstitucional, com sol dir-se- i al qual, i com bé ha esgrimit el notari Alfons López Tena, caldria aplicar-li la llei de partits. Per molt menys del que la Falange ha representat i encara representa, Batasuna està minuciosament il·legalitzada. Joan Saura no només crea desafecció política i empobreix el prestigi de les institucions sinó que crea precedents de nul·la qualitat democràtica permetent que els que són contraris a la llibertat i a la democràcia se sentin legalment i moralment equiparats a aquells que vulguin exercir el seu legítim dret de vot en la consulta del proper dia 13 de setembre. Una consulta com aquesta, que hauria de ser objecte d'especial promoció per part de les administracions per tal d'eixugar l'abstencionisme, resulta que no només no ha tingut cap complicitat de la Generalitat sinó que a més a més està sent miserablement boicotejada i posada en perill donant via lliure als qui tan sovint s'han mostrat partidaris de mètodes molt poc recomanables per aconseguir llurs objectius. En qualsevol país d'una normal salut democràtica, aquest incident seria suficient perquè Saura fos fulminantment cessat del seu càrrec, però Catalunya viu en aquests temps segrestada per un govern de perdedors que es necessiten entre ells per no caure, i aquesta nació s'ha convertit en un impune campi qui pugui per a qualsevol canalla.

Salvador Sostres
AVUI, 22 d'agost de 2009
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: la mani falangista a Arenys es per a intimidar al electorat

Missatge por Titanium el Dc Nov 11, 2009 11:44 pm

I tant que es per intimidar al personal, de totes maneres si es du a terme la consulta i la mani alhora, si els resultats son fluixos, ja sabrem de qui serà culpa, si son alts, encara millor, senyal de que la voluntat d'independència encara es major...

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv. el Dc Nov 11, 2009 11:44 pm

Benvolguts Companys.

cuant una persona agafa un carreg deu deixar de vanda les seves ideologies a l'ora de governa sobre la llei, la llei es per a tots igual. Per tant el saura es coseller dels comunistes, del falanjistes i dels carlistes si voleu tambe. Ha de permetre la llibertat déxpresio de tots.

A mi em.... Espara ho ficare el lletra gran... A MI EM FA FASTIC TOTES LES IDEES QUE NO SIGUEN DEMOCRATIQUES ENTRE ELLES EL FALANGISME. Pero esque jo si soc democratic i per tant he de deixar que se expresen, suponc que a Saura tambe li agrada poc que s'expresin els falangistes.

Em deixa inquiet aixo de que el mateix dia es fera una consulta per líndependencia, no crec que siga bo mesclar les coses, cuant valen ser les ultimes eleccions del govern ERC recollia firmes per a l'autodeterminaçio.

de totes formes mostres de manifestacions de grups que no respecten la democraçia hi han mes, Batasuna, IU En favor de la dictadura de Cuba (Ho sent Titanium ja se que no t'agrada el tema de Cuba)

Una abrasada

Xaviv.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dc Nov 11, 2009 11:45 pm

Xaviv escrigué:
de totes formes mostres de manifestacions de grups que no respecten la democraçia hi han mes, Batasuna, IU En favor de la dictadura de Cuba (Ho sent Titanium ja se que no t'agrada el tema de Cuba)

Una abrasada
No es que no m'agradi, es que simplement no te res a veure amb mi...

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dc Nov 11, 2009 11:46 pm

Xaviv escrigué:
Em deixa inquiet aixo de que el mateix dia es fera una consulta per líndependencia, no crec que siga bo mesclar les coses, cuant valen ser les ultimes eleccions del govern ERC recollia firmes per a l'autodeterminaçio.

Xavi primer es va decidir fer el referendum, va ser després que s'ha acceptat la mani de la falange

jo personalment no se si hagués acceptat una mani de la falange, però el que si estic segur es que el mateix dia de les eleccions no!!!

i lo de la jornada de reflexió?, i el fet que una mani es un instrument de coacció... ?la mani s'hauria d'haver fet en tot cas abans del referendum com a coacció al Gobern, però fer la mani el dia de les eleccions d'un petit poble es una clara coacció e intimidació al votant... i axió es una indecencia
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv. el Dc Nov 11, 2009 11:47 pm

Benvolguts Ayme i Titanium.

Ayme, si, si estic dacort amb tu, aixo es el que he volgut dir, res mes. El dia d'eleccions ha d'aver eleccions i ja esta i el dia de reflexio res de res. Estic d'acort.

Titanium, Ja suponc que tu no tens res a vore, i tant que si, jo cuan parle de Cuba es per ficar algun eixemple, igual que moltes voltes gaste un altre recurs de semblança. Lo de Cuba ho dic moltes voltes perque hi gent com els comunistes que es plenen la boca parlant de democraçia i aplaudeixen a qui tanca en Cuba a la preso a que no pensa com el Fidel castro. Pero que tu no estas ahi ja ho presuponc home.

Una abrasada a tots dos.

Xaviv.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum