pollastres amb hormones femenines causants de homosexualitats?

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

pollastres amb hormones femenines causants de homosexualitats?

Missatge por Portalcat el Ds Oct 19, 2013 2:15 am

bé la meva opinió:

en primer lloc em sembla una mica perillós que es facin aquestes declaracions d'una manera tan fríbola, i esperem que la comunitat de gays i lesbianes no es sentin fríbolament utilitzats, dit aixó

jo ja habia llegit algo al respecte i personalment em sembla bastant coherent tot plegat, ara ho explico a la meva manera:

La naturalesa ha dotat a la gallina amb la facultat de posar ous, tal vegada 5 ous a l'any el que no sembla natural és que una gallina ponedora fagi 500 ous a l'any, és evident que per que aixó sigui possible l'home ha d'inocular a la gallina diferents alteracions

1ª alteració: manipular la gallina genéticament
2ª alteració modificar l'ambient, fent creure a la gallina que pasen més dies apàgant i encenent els llums i coses així
3ª alteració sobrealimentarla amb dosis de calci per exemple, es a dir sobrevitaminitzarla
4ª alteració vacunar-la
5ª alteració hormonar-la amb hormones feminitzadores

i és aquí on L'Evo Morales diu el que diu

será cert o no.. però amb tots els meus respectes a la comunitat gay, és coherent pensar que per que una gallina posi 500 ous a l'any l'hi han fotut unes dossis d'hormones antinaturalment afegides i ara és quan ens podem preguntar que pasa si et menges aquest ou? i que pasa si et menges la gallina?

jo em possiciono i dic que no pot ser bó i si aquestes hormones femenines pasen a la cadena alimentària humana és coherent pensar que puguin crear alteracions hormonals a les persones

amb aixó no vull dir que els gays siguin un invent de la indústria ni que no mereixin els mateixos drets que els heteros, tampoc no dic que no s'hagi de menjar ous ni pollastres... simplement vigilar una mica i pendre consciència dels temps en que vivim

i recordar que les persones amb més risc sempre són els nens perque s'están formant i són més sensibles

aixó em fa recordar a la problemática del bisfenol A, que tothom s'en reia fa 10 anys i avui dia està prohibit, el bisfenol A creaba impoténcia

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum