PELÍCULA "Zeitgeist" MOLT BONA

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

molt be PELÍCULA "Zeitgeist" MOLT BONA

Missatge por Portalcat el Dg Jun 17, 2012 1:02 pm

ÉS UN FILM DE 8 HORES

la part del principi parla de la Bíblia relacionant-la amb un llibre d'astronomía
i de com es substitueix el deu sol per la fugura de jesucrist, en un intent de manipular les masses

despres dels bancs i de la seva capacitat de generar diners apartir del deute i de com d'1 milió € en treuen 100 vegades més deixant diners que a la pràctica no existeixen i cada vegada que són rescatats la moneda es devalua, afectant l'economia dels de sempre, el poble
tot seguit del sistema alimentari, ja no sbem ni que ens posem a la boca

per últim parla del futur i de la dependència des combustíbles fòssils, un recurs limitat

parla de les ciutats del futur i tot

Editat per darrera vegada per Portalcat el Dl Jun 18, 2012 11:44 pm, editat 3 cops en total
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

molt be una idea

Missatge por DRACONEi el Dl Jun 18, 2012 4:44 pm

companys podriem fer una seccio de pelicules bones catalanes o documentals,aci en un apartat del portal al fi ial cap el sinema tambe es cultura.i no pot faltar el bruc molt bona pelicula catalana i historica,sin res mes a dir em despidu de tots bosaltres companys.....draconel

DRACONEi
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

molt be Re: PELÍCULA "Zeitgeist" MOLT BONA

Missatge por Portalcat el Dl Jun 18, 2012 11:14 pm

hola Draconel, sembla una magnífica idea

em preocupa lo dels drets d'autor, i de que no sé d'on baixar-la, però m'estudiaré el tema, merci

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dracone el Dt Jun 19, 2012 11:33 am

HOLA BÉ ESTIMAT COMPANY:
ENTENC QUE HI HA UN PROBLEMA, LA GENERALITAT I ELS AUTORS CATALANS DEURIEN PARTICIPAR D'AQUEST PROJECTE COMÚ, DEMANAR LA SEVA COL · LABORACIÓ EN UN PORTAL DE DIFUSIÓ DE CULTURA CATALANA I QUE NOMÉS ENS MOU L'AMOR I LA LLEIALTAT A CATALUNYA SOM PATRIOTES QUE TAN SOLS BOLEM GAUDIR DEL NOSTRE SINEMA I EN CATALA.
SIN RES MES A DIR EM DESPEDISC AMB UNA FORTA ABRAÇADA DE TOTS ELS COMPANYS DEL PORTAL...ADEU A TOTS I FINS L'ALTRA.

ok

dracone
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum