presentació avela

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

presentació avela

Missatge por Avela el Dv Nov 06, 2009 6:37 pm

Hola a tothom.

Sóc l'Avela, i tinc com a abatar una "ave" fènix per dos motius, primer, pel joc de paraules "AVEla" i segon, perque la mitologia de l'au fènix que tots ja la coneixeu m'agrada molt.

Resideixo al Maresme. Província de Barcelona.

Vaig trobar aquest foro un dia que estava buscant precisament els trets que caracteritzen la cultura catalana i em va agradar trobar alguns comentaris sobretot de història que desconeixia.

M'agradarà dir la meva en aquest foro (sempre que el temps em permeti fer-ho) i encara que no sóc historiadora ni lingüista, digui el que digui ho fare amb la millor de les intencions i el màxim respecte per a tothom.

Salutacions

Avela

Avela
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: presentació avela

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 6:38 pm

Benvolgut Avela.

Ja he contestat alguna opinio teva, sera un plaer tornar a fer-ho cuanti vuygues. Una abrasada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Avela el Dv Nov 06, 2009 6:39 pm

He llegit el teu fil de presentacions i m'ha agradat força que sense complexes en un forum com aquest (catalanista i amb marcat accent independentista) et presentis com a "pepero" (pero tu ets dels oberts de mires-voldria afegir-) i expliquessis obertament per a que ho ets.

Salutacions

Avela
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 6:40 pm

Gracies Avela.

Jo estare a cuansevol lloc on es puga parlar i dir el que vuyga dir, i aqui ho puc dir, vaij rebre l'invitacio de l'Ayme als Foros del PP i estic molt agust a aquestos foros de cultura catalana. Una abrasada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dv Nov 06, 2009 6:41 pm

Hola Avela, sigues benvinguda

m'agrada que tinguis un fènix com a avatar ja que el fènix es el símbol de la renaixensa catalana

del maresme ets molt apropet... aviam si tenim oportunitat de veurens en alguna mani... jeje

i per altre banda encantat de que fagis les teves contribucions a aquest forum intentarém publicar el més important de la jornada... i una mica de cultura catalana general... per a invitar a la complicitat catalana a tothom

en Xavi es un company dels foros del PP, vai pubvlicitar el Forum de Cultura Catalana als foros del PP i vem tenir sort que va venir en Xaviv que es un noi molt inteligent i es pot parlar amb ell tenía por de que no em vingués algún feixista...

osigui que demoment estic molt content amb el fòrum i amb tots els usuáris...

aquest forum s'acabará convertint en la casa gran del catalanisme, bueno primer em de desvancar al racó català.... jajaja tasca dificil....
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: