us comunico que m'han expulsat dels foros del PP

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: us comunico que m'han expulsat dels foros del PP

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:32 am

Ayme escrigué:penseu que no només m'han expulsat dels foros del PP, si no que a més a més han borrat totes les meves contribucions

al dia de avui ningú d'allà ha fet un comunicat de denuncia, ni els foros han notificat el motiu, ni han demanat disculpes, ni m'han enviat un correu personal notificant-me l'exopulsió... res de res...

simplement un dia ja no podia accedir al foro y al tornarme a registrar vai poder apreciar que totes les meves opinions, no gaires perque cada any fan borron i compte nova i per tant tret de 40 misatges més o menys res la majoria explicacions per a fomentar el català a espanya, i fomentar l'us del català en el pattit del pp

com us dic res de res, allá tot continua com si res hagues pasat, però alguns sabem que en el partit del PP hi ha injustícies molt greus i tothom fa com si res...

S'han pres inclús la molèstia d'esborrar les teves contribucions? Duies gaires missatges en total? Fuah, el passat censor es nota.. Laughing

Ostres, ostres, això es com allò de la (des)memòria històrica... Shocked

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: us comunico que m'han expulsat dels foros del PP

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:33 am

Benvcolguts companya.

No comparem, lo de la desmemoria historica es algo molt mes greu, i pot ser que es el que avui en dia faja que jo sigui popular. Torne a repetir per si la memoria vos torna a fallar, estic en contra de que a L'Ayme s'el agi fet fora dels foros del PP, ho he dit aqui i tambe alli.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum