us comunico que m'han expulsat dels foros del PP

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: us comunico que m'han expulsat dels foros del PP

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:10 am

Xaviv escrigué:Benvolgut Titanium.

Be, i tant que si que son ciutadans, ciutadans de Catalunya son tots, no nomes els catalanistes... Crec que duc com a 20 opinios entre aquet fil i l'altre intentant fer-ho vor-he.
No si, no et nego pas que siguin ciutadans de Catalunya, no es que m'hagis de fer veure res...

Xaviv escrigué:
Un dia volguera que m'aclarara algu perque a valencia la senyera te una frnja blaba, he sentit que va ser perque el Rey Jaume va donar a cada territori un color. Perque per eixemple a Castello encara que impera la de Valencia, te a una franja verda.

Jo tampoc insistire mes perque es una batalla perduda posarse a parlar d'aso un catalaniste independentiste i un espanyoliste. Mira encara no te he explicat com seria la meva idea de Espanya. A mi m'agradaria que el govern espanyol tinguera plenes competencies a tot el territori espanyol. i que no hages de parlar amb ningu a l'ora de repartir els diners perque no hi ahuria de fer-ho, ells serien qui controlen totes les administracions. Aixi es com estic convençut de que a Catalunya a Valenccia i a Balears aniria el que hi d'anar. Asamblees llegislatives, si, pero com a competencia les senyes d'identitat de la CA i poca cosa mes. Aixi evitariem que com a Andalucia mana el PSOE vajen 3.000.milions de euros i a valencia que dona el triple vajen pocs mes de 1.000. milio de euros. A partir d'ahi la constituçio tambe prohibis una mena de coses que jo permetria, com es la federaçio de CCAA i els Paisos Catalans en eixe context podrien ser una realitat que a mi m'agradaria.

Pero nen, olvidat de tot aso perque es nomes la meva manera de pensar i jo si de alguna cosa soc consient es de que no estic sol a Espanya ni ha Catalunya he de saber cedi, i he cedit fins a ala Constituçio... Be, em sembla be.

Es çert i estic dacort amb tu en que el PP no va voler iniçia una reforma de l'estatut cuant va poder i es va negar a parlar, Val, pero aixo no fa que s'haji de prescindir de ells, perque son gent que viu amb tu igual que els del PSC CS ERC ....

Parles dels radicals, a mi els radicals tan me fa el que siguen, pero cuant una accio es delicte o infraccio pasa de ser un radical a ser un infractor o delincuent. A mes a mes, mira, jo cuant van ser les ultimes eleccions a Catalunya vaij paseja per Lleida que m'agrada molt, i vaij vore al carrer principal paraetes de CIU PSC ERC i ICV fent festa i animant a la gent i deixanse voler, Recapdant vots vaja, fent campanya. Una mica mes a la vora estaba no la paraeta si no la seu del PPC tota pintada. ¿Poden ficar ells una paraeta? no poden, bueno si amb una brigada de Mossos al costat, ¿Qui s'aproparia? els radicals per vore que es el que s'apropa per a quedarse en la cara del que vaja a vorels, ¿Van tots amb igualtat de condiçions a unes eleccions? NO uns fan campanya i els altres no poden. ¿Quina conclusio trac? que un radical es un cobart.
I que el PP no agrada i no encaixa a Catalunya. Com més aviat ho acceptis, menys preocupacions tindràs.

Xaviv escrigué:
Anxo Quintana, no se si sabras qui es, aquet que deia treballar per Galicia, aquet senyor per eixemple mentres prohibia el castella en l'educacio publica duia als seus fills a un colage bilingue castella-angles, una cosa al catalanisme es el que diuen voler i un altra el que realment volen. Pel que fa a la gent que dius tu que t´he insulta et puc corroborar que nomes 2 o 3, jo que soc de llengua materna catalana i e viscut a Galicia, Cadiz, Cartagena, Mallorca, Tarragona crec que he corregut prou per ha dir-ho parle de lo que no m'agrada perque conec el que no m'agrada, per eixemple, no dic que els foros del PP son incomodes si no hi he estat.

A lo millor a tu no et pren el pel Zapatero, per que he llegit ha opinios teues crec que aixina es,
Abans ja ho he comentat, es gairebé igual d'indesitjable el ZP per a Catalunya com ho pugui ser el PP.

Es el meu punt de vista vaja.

Xaviv escrigué: una cosa com al xavier vendrell (ERC) me alegre, al menys em puc fiar de que realment sigues un catalaniste que creu en la independencia i es fidel a les seves idees, que ja es dificil de trobar e. Pero esque el govern catala si que es proZP cuant no li feu falta a ZP el catalanisme prepareuse.

El que et vuyc dir amb que si obris un bar a salamanca no et van a sancionar, es que mentres que a Catalunya es persegueis el castella a la resta d'espanya no es persegueis el Catala.
A veure si serà perquè el castellà on es minoritari precisament....

Xaviv escrigué: el unic idioma que es sancionat es el castella perque aquets que tu denomines "Altruistes" el que fan es fe servir una llei que el govern catalanista els a regalat per que puguen anar per el carrer amb l'ampar del govern putejant als castellanoparlants, odi odi i mes odi.
No, no es odi, es simplement dir "aquí som així, si vens, comporta't, comporta't com jo em comportaria si vingués a la teva terra".

Xaviv escrigué:Altruistes? seu pasen pipa. Si desconeixes l'import de les sancions ja te les dic jo, el cas que te contat d'aquet pobre home es una realitat no es un eixemple.

Una abrasada
Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:11 am

Benvolgut Titanium.

Molt millor a una linea, al fi i a la cap estabem parlan gaira be el mateix. Mira... Dius que no et creus res... Proba tu si vols a vindre aCastello hon estaba jo i voras la de emisores catalanes que agafes, jo estaba sentint Flaxback una canco de Zuquero pero esque despres una de Neck Igual i despres una de Laura pausini tambe en italia... No creus res... be dons concedeixme el benefici del dupte i proba-ho. De pas fica un TDT i voras 4 emisores catalanes, que estaria molt be si foren inparcials pero esclar, son catalanistes.

Be, a vanda de aixo no tinc molt mes ha dir que no hi aixca dit ja aqui. aixi es que voldria ferte algunes preguntes sense voler molestar, ni que di te que si et molesta no respongues.

¿Tens amics votants del PP o Cs? ¿Te ha fet falta alguna volta acudi a la Guardia Civil o a la Policia Nacional (Estatal com digueu vosaltres) o be t'han ajudat? ¿ja se que eres catalanista pero eres de esquerres , dretes....? ¿Creus en els paisos catalans? ¿Quin estat voldries tu per als paisos catalans? ¿Coneixes Valencia? ¿Que et pareix?

Gracies, solc preguntar el mateix a cuasi tots els nacionalistes/independentistes que conec i aixi el conec mes com apersona i no com a politic.

Una abrasada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:12 am

Molt millor a una linea, al fi i a la cap estabem parlan gaira be el mateix. Mira... Dius que no et creus res... Proba tu si vols a vindre aCastello hon estaba jo i voras la de emisores catalanes que agafes, jo estaba sentint Flaxback una canco de Zuquero pero esque despres una de Neck Igual i despres una de Laura pausini tambe en italia... No creus res... be dons concedeixme el benefici del dupte i proba-ho. De pas fica un TDT i voras 4 emisores catalanes, que estaria molt be si foren inparcials pero esclar, son catalanistes.
No dic que no m'ho cregui, el que dic es que no entenc que em vols dir...

O potser em vols dir que aquests cantants, al tenir dues versions d'una mateixa cançó (en espanyol i italià), a Catalunya o als Països Catalans hi ha potser algun tipus d'obligació de posar-la en la versió castellana?

Insinues això potser?

Xaviv escrigué:
Be, a vanda de aixo no tinc molt mes ha dir que no hi aixca dit ja aqui. aixi es que voldria ferte algunes preguntes sense voler molestar, ni que di te que si et molesta no respongues.
Tranquil, que no em molesta pas respondre preguntes. Smile

Xaviv escrigué:
¿Tens amics votants del PP o Cs?
Al PP sí, a Cs no.

Xaviv escrigué: ¿Te ha fet falta alguna volta acudi a la Guardia Civil o a la Policia Nacional (Estatal com digueu vosaltres) o be t'han ajudat?

Que ara mateix recordi, no...

Xaviv escrigué: ¿ja se que eres catalanista pero eres de esquerres , dretes....?
Ni jo mateix ni em se definir de dretes o d'esquerres, ni m'hi vull definir, crec que per procurar pel millor per la societat es pot fer amb un equilibri entre ambdues "mans", es pot treure el millor de cada opció.

No em se definir de cap costat.

Xaviv escrigué: ¿Creus en els paisos catalans?
I tant! Però potser veig més factible un Estat català de l'actual Catalunya (el Principat).

Xaviv escrigué: ¿Quin estat voldries tu per als paisos catalans?
En el cas del Principat de Catalunya, seria potser un "Estat de les Vegueries", amb un nivell acceptable de descentralització, algunes coses més o menys descentralitzades, algunes altres centralitzades, el que sigui convenient per tindre un país unit, dinàmic, àgil econòmicament, productiu, amb el màxim d'eficàcia administrativa possible, i el millor comunicat possible, amb un sistema de comunicacions en xarxa, no radial i centralista com l'Espanyol, i alguna cosa més que ara mateix no em ve...

Si es tractés dels Països Catalans es tractaria d'algun tipus de confederació, a l'estil de la pròpia Europa, o com la Confederació Helvètica (Suïssa), o un punt entre mig de federació i confederació. El que les diferents parts (Principat de Catalunya, País Valencià i Balears) veiessin millor i escollissin per consens.

I bé, podria esplaiar-me més encara...

Xaviv escrigué: ¿Coneixes Valencia?¿Que et pareix?
Tota la comunitat? Tota no, conec gent de Castelló, d'aprop de València ciutat, he estat a Xest, vaja, que m'agradaria conèixer-la més.

Xaviv escrigué:
Gracies, solc preguntar el mateix a cuasi tots els nacionalistes/independentistes que conec i aixi el conec mes com apersona i no com a politic.

Una abrasada.

Ja ho saps, no dubtis en preguntar.

Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:13 am

Moltes gracies has segut molt clar.

Me pareixen molt interesants les teves idees. Encara que com saps m'agrada Espanya, tambe com t'he dit magradaria mes unio entre els anomenats Paisos Catalans, crec que son mes coses les que ens uneixen que les que ens separen.

Pel que fa a el comentari de radioflaxback, home dos si viyc dir aixo, a mi no em molesta que el Catala sigui la primera llengua vehicular, ¿Com em va a molestar el meu idioma natal? ara be aquesta politica nomes fa que demostrar odi al castella, perque podriem vore que hi ha mes castellanopàrlannts o catalanoparlants a Catalunya pero el que si que estic segur es que hi han mes castellanoparlants que Ilalianoparlants. O sigui que fer la punyeta aixi...

Unaltra cosa mes, ni que di te que sivols saber alguna cosa de mi dis-ho, jo crec que ja he segut extens pero no ho duptis tu tampoc, una abrasada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:14 am

Xaviv escrigué:Moltes gracies has segut molt clar.

Me pareixen molt interesants les teves idees. Encara que com saps m'agrada Espanya, tambe com t'he dit magradaria mes unio entre els anomenats Paisos Catalans, crec que son mes coses les que ens uneixen que les que ens separen.

Pel que fa a el comentari de radioflaxback, home dos si viyc dir aixo, a mi no em molesta que el Catala sigui la primera llengua vehicular, ¿Com em va a molestar el meu idioma natal? ara be aquesta politica nomes fa que demostrar odi al castella,
Això no demostra pas odi, això demostra ésser sel·lectiu, doncs en aquesta mateixa emissora de Radio FlaixBac, bé que posen un fotimer d'altres cançons en espanyol...

Coi, cada dia l'escolto.

Xaviv escrigué: perque podriem vore que hi ha mes castellanopàrlannts o catalanoparlants a Catalunya pero el que si que estic segur es que hi han mes castellanoparlants que Ilalianoparlants. O sigui que fer la punyeta aixi...
I d'angloparlants quants n'hi ha? Perquè m'atreveixo a dir que el 75% de música que posen es en anglès.

No veig on està la punyeta...

Xaviv escrigué:
Unaltra cosa mes, ni que di te que sivols saber alguna cosa de mi dis-ho, jo crec que ja he segut extens pero no ho duptis tu tampoc, una abrasada.
D'acord.

Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:15 am

Benvolgut Titanium.

Mira a mes a mes et podria dir que inclus un catalanoparlant podria entendre millor una canso en castella que una en italia. Dius que tu sents cansosn en castella, jo tambe, que sents cansons en angles, i jo. Pero mira el que jo veij, i m'he fixat e, es que cuant surt un tema de un cantant normalment italia d'aquestos que fan la canço en dues idiomes (Laura Pausini, Neck, Zuquero, Eros Ramazoti, Shakira...) agafen i trien la versio en italia. Mai Ficaran "The man can't be moved" de "Scrip" perque no hi ha versio, aixo ho puc antendre el que no puc antendre es que si sentim normalment versions en castella ens la fiquen en un idioma que no entenem. ¿Aso no es fer la punyeta?

Dit tot aso, a mi tambe me agrada, jo la sent i molt, a mes a mes es hon pus sentir musica en catala tambe que parlant de tot un poc podrien difundirla a tota España.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:15 am

Mira a mes a mes et podria dir que inclus un catalanoparlant podria entendre millor una canso en castella que una en italia. Dius que tu sents cansosn en castella, jo tambe, que sents cansons en angles, i jo. Pero mira el que jo veij, i m'he fixat e, es que cuant surt un tema de un cantant normalment italia d'aquestos que fan la canço en dues idiomes (Laura Pausini, Neck, Zuquero, Eros Ramazoti, Shakira...) agafen i trien la versio en italia. Mai Ficaran "The man can't be moved" de "Scrip" perque no hi ha versio, aixo ho puc antendre el que no puc antendre es que si sentim normalment versions en castella ens la fiquen en un idioma que no entenem. ¿Aso no es fer la punyeta?
Com ja he dit abans, no ho considero "fer la punyeta", personalment trobo que sona millor en la versió original, doncs potser que sigui per criteris purament musicals. Si sona millor en la versió original, doncs millor posar-ho en la original...

Xaviv escrigué:
Dit tot aso, a mi tambe me agrada, jo la sent i molt, a mes a mes es hon pus sentir musica en catala tambe que parlant de tot un poc podrien difundirla a tota España.

Una abrasada
No cal que en posin de música en català a Espanya, doncs encara serien capaços de dir que els estem provocant o que volguéssim atiar l'anticatalanisme.

Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:16 am

Benvolgut Titanium.

Mira va, vaij a consedir-los el venefici del dupte, al cap i a la fi moltes vegades el demane per a mi, a mes a mes si nomes fora aixo lo del castella ho comentaria com a mera anecdota.

Estaba pensant... Em vares dir cuant em definires com organizaries tu els Paisos Catalans que el anomenaries "Principat de Catalunya" ¿Qui seria el Princep? ¿Una cosa com els Co-Princeps D'Andorra? ¿O algun descenent del archiduc Carlos?

Be mira, el de la musica en catala no crec que dega d'estar tancada a les regios de llengua catalana, una llengua es una llengua, mai una llengua marca territoris, si escolten a Madrid i a Leon musica en angles, en Italia, en Indu fins i tot... Poden escoltarla en catala. Mira jo avans a mi m'agradaba molt "El Ultimo de la Fila" cuant es va disoldre saps que el Kimi Portet va compondre i cantar en Catala, dons els seguidors de "El unlimo de la Fila" han continuat escoltant al Kimi Portet.

Esque mira el problema es que la Politica deu de ser politica i ja esta, tot el que la politica toca ho combertix en merda nano. I a catalunya ha tocat moltes coses perque hi ha una politica força intervencionista. Ha tocat l'esport amb el juan Laporta al cap, i clar els seguidors del Barça no-catalans no es fa gaira gracia, i com no molts grups fan politica, a mi no m'afecta a mi m'agradaen molt els Lax & Buxto i tan me fa quina ideologia tenen, pero hi ha altra gent que no. L'exemple mes clar com alguna volte t'he dit es Albert Boadella.

una Abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:17 am

Mira va, vaij a consedir-los el venefici del dupte, al cap i a la fi moltes vegades el demane per a mi, a mes a mes si nomes fora aixo lo del castella ho comentaria com a mera anecdota.

Estaba pensant... Em vares dir cuant em definires com organizaries tu els Paisos Catalans que el anomenaries "Principat de Catalunya" ¿Qui seria el Princep? ¿Una cosa com els Co-Princeps D'Andorra? ¿O algun descenent del archiduc Carlos?
El concepte de "Principat" no implica que el país hagi d'estar regit per un monarca, un príncep en aquest cas, sinó que era un concepte jurídic de l'edat mitjana:

El Principat de Catalunya és un terme jurídic (en llatí principatus) que aparegué al segle XIV per indicar el territori sota jurisdicció de les Corts Catalanes, el sobirà del qual (en llatí, princeps) era el rei del Casal de Barcelona, sense ser formalment un regne sinó una agrupació de comtats amb unes lleis uniformades per les Corts.
Xaviv escrigué:
Be mira, el de la musica en catala no crec que dega d'estar tancada a les regios de llengua catalana, una llengua es una llengua, mai una llengua marca territoris, si escolten a Madrid i a Leon musica en angles, en Italia, en Indu fins i tot... Poden escoltarla en catala. Mira jo avans a mi m'agradaba molt "El Ultimo de la Fila" cuant es va disoldre saps que el Kimi Portet va compondre i cantar en Catala, dons els seguidors de "El unlimo de la Fila" han continuat escoltant al Kimi Portet.
Sí, sí, ja n'he sentit cançons seves.

Xaviv escrigué:
Esque mira el problema es que la Politica deu de ser politica i ja esta, tot el que la politica toca ho combertix en merda nano.
La política es l'eina que tenim les societats occidentals civilitzades per a organitzar-nos, prendre decisions, gestionar recursos, relacionar-nos entre nosaltres, etc., si hi ha qui això ho fa malament o molt malament es llavors quan surt aquesta idea de "la política converteix en merda el que toca".

Per tant no es la política el problema, sinó la mala política o els mals polítics.

Xaviv escrigué: I a catalunya ha tocat moltes coses perque hi ha una politica força intervencionista. Ha tocat l'esport amb el juan Laporta al cap,
En Joan Laporta simplement te unes motivacions polítiques determinades i no se'n amaga (valent, penso) el fet d'estar al capdavant del club del que està, no fa sinó actuar d'augment de les seves idees.

Jo opino que actua correctament, es un català i actua com a tal.

Xaviv escrigué: i clar els seguidors del Barça no-catalans no es fa gaira gracia,
Els molesta? Son intolerants? Els interessa més la política que l'esport? Son anti-catalans?

Xaviv escrigué: i com no molts grups fan politica, a mi no m'afecta a mi m'agradaen molt els Lax & Buxto i tan me fa quina ideologia tenen, pero hi ha altra gent que no. L'exemple mes clar com alguna volte t'he dit es Albert Boadella.

una Abrasada
Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:18 am

benvolgut Titanium

Jo pense que si que el concepte de principat ha de tindre un princep, jo crec que si, pero tal volta no es diga principat per tindre un princep, si no, princep, per estar al cap davant d'un principat. Pero es igual si aixo es el de menos tambe. al fi i a la cap podria ser una monarquia visigoda, electoral.

Estic d'acort amb tu en que la politica ven enteça a de ser una forma de conciliar idees, el que pasa es que es pervertieix. Pero tu avans has dit en aquet fil que el PPC s'ha de prescindi, per tant pot ser els que anomenes intolerants siguen els altres, ja que els que fan mala politica impedinte les relacionar-nos, pendre decisions.... es a di apartant a part de nosaltres de ahi.

be, no estic dácort amb el Juan Laporta, estaria d'acort si el que fera ho fera a titol personal mai fen-to extençible a tot el Barcelonisme. De tota manera si penses aixo del Laporta tambe valdra per al Boadella, tots dos han fet el mateix pero amb la diferencia de que Boadella mai ha mesclat als joglars amb politica, nomes per parodiarlos. pero cuan s'ha ficat en politica tota la seva carrera a Catalunya s´en ha anat a pondre.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:18 am

Xaviv escrigué:benvolgut Titanium

Jo pense que si que el concepte de principat ha de tindre un princep, jo crec que si, pero tal volta no es diga principat per tindre un princep, si no, princep, per estar al cap davant d'un principat. Pero es igual si aixo es el de menos tambe. al fi i a la cap podria ser una monarquia visigoda, electoral.
Si hagués de tenir un príncep, aquest amb el temps esdevindria un rei, llavors no tindria sentit anomenar el país, principat, sinó directament "Regne de Catalunya".

Els monarques ja son cosa del passat llunyà.

Xaviv escrigué:
Estic d'acort amb tu en que la politica ven enteça a de ser una forma de conciliar idees, el que pasa es que es pervertieix. Pero tu avans has dit en aquet fil que el PPC s'ha de prescindi, per tant pot ser els que anomenes intolerants siguen els altres, ja que els que fan mala politica impedinte les relacionar-nos, pendre decisions.... es a di apartant a part de nosaltres de ahi.
El que succeeix es que, qui causa la impressió, o, a vista de la majoria de la societat catalana enterboleix la política a Catalunya es el PP, i es per això que se'n prescindeix.

Xaviv escrigué:
be, no estic dácort amb el Juan Laporta, estaria d'acort si el que fera ho fera a titol personal mai fen-to extençible a tot el Barcelonisme.
El Barcelonisme, el Barça, sempre ha sigut "més que un club", o sigui en Laporta no fa res de nou des del meu punt de vista..., o potser ésser un xic més valent...

Xaviv escrigué: De tota manera si penses aixo del Laporta tambe valdra per al Boadella, tots dos han fet el mateix pero amb la diferencia de que Boadella mai ha mesclat als joglars amb politica, nomes per parodiarlos. pero cuan s'ha ficat en politica tota la seva carrera a Catalunya s´en ha anat a pondre.

Una abrasada.
Jo no veig que els dos facin el mateix, en Laporta el veig més aviat natural, al Boadella el veig actuant com a resultat d'una rabieta, més manifestant odi...

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:20 am

Xaviv escrigué:De tota manera si penses aixo del Laporta tambe valdra per al Boadella, tots dos han fet el mateix pero amb la diferencia de que Boadella mai ha mesclat als joglars amb politica, nomes per parodiarlos. pero cuan s'ha ficat en politica tota la seva carrera a Catalunya s´en ha anat a pondre.

Una abrasada.
Afegeixo, Els Joglars, pràcticament des del primer dia que han mesclat política amb teatre:

Per a ells, el teatre tenia una funció social i política: la de fer crítica social mitjançant la ironia i la fabulació, posant el dit dins la nafra de totes aquelles qüestions incòmodes per al poder establert. Per això, les obres d'Els Joglars han estat tant elogiades per la crítica teatral, com polèmiques quant a allò polític i social.
I llavors ho sabien fer bé, tot sigui dit, car que tampoc costava gaire, doncs llavors els temps eren els que eren, i políticament, l'Estat espanyol era de lo pitjor, coi, es tractava d'una dictadura i a la espanyola per més inri...

Em decanto a pensar que potser en Boadella no s'ha sabut adaptar al canvi del temps, o potser pensava en una altra solució d'allò que criticava o potser que simplement es tracti d'un tema de calers...

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:20 am

Home a mi m’agrada la monarquía, es a di dintre d’una democracia clar, no pasaría res perque fora un Regne.

El Barça es mes que un club, si, pero es una societat deportiva, jo pensé que el mijor president de futbol de l’historia d’Espanya es J.L. Nuñez perque va saber mantindre al Barça separat de la política. Era un gran reflexe de Catalunya, ara es un gran reflexe del catalanisme, i no el formen nomes catalanistes, el formen catalans, i es volgut a tota Espanya. A mes a mes deixam dirte que dupte molt de que aquesta táctica catalanista siga sincera, recordaras al cunyat d’en Laporta crec que era, de la Fundacio Francisco Franco, catalanista com be saps.

Del PPC… No dire res mes, ja me has dit que estas d’acor amb que siga ignoran, perseguit ell i les seves idees, i despres ells i Cs son provocadors i el Laporta Valent, a mes a mes si fas lo mateix que Laporta pero a l’inversa eres valent eres provocador. La conclusio que trac jo es que si ets Catala i t’agrada Espanya val la pena que et calles i no provoques, i ho sento molt Nano pero eixa es la percepsio que tinc de les tevés idees. Nomes demane que mai et toque pati el que he patit jo en la prohibiçio del Catala a Valencia i ara la del castella a Catalunya. El asumpte el dixe estar ja perque no veij sortida. (Jo soc del LLevant U.E) e de dir-ho.

Els Joglars han mesclat política amb teatre, i “Polonia” tots els programes de satira. Fan humor, nbo descarte que cuansevol dia el govern del catalanista ZP ho censure com censura “El Jueves” pero de momento no.

Be noi, vaij a menja alguna cosa.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:21 am

Xaviv escrigué:Home a mi m’agrada la monarquía, es a di dintre d’una democracia clar, no pasaría res perque fora un Regne.
Bé, això anirà sobre gustos suposo, però això dels reis ho considero cosa del passat llunyà. Smile

Xaviv escrigué:
El Barça es mes que un club, si, pero es una societat deportiva, jo pensé que el mijor president de futbol de l’historia d’Espanya es J.L. Nuñez perque va saber mantindre al Barça separat de la política.
Segons em consta, corregeix-me si m'equivoco, al seu temps ja era "més que un club".

Xaviv escrigué: Era un gran reflexe de Catalunya,
De Catalunya o de Barcelona potser?

Xaviv escrigué: ara es un gran reflexe del catalanisme, i no el formen nomes catalanistes, el formen catalans, i es volgut a tota Espanya. A mes a mes deixam dirte que dupte molt de que aquesta táctica catalanista siga sincera,
No seria sincera si el Laporta anés d'espanyolista...

Xaviv escrigué: recordaras al cunyat d’en Laporta crec que era, de la Fundacio Francisco Franco, catalanista com be saps.
Desconec qui es el cunyat del Laporta.

Xaviv escrigué:
Del PPC… No dire res mes, ja me has dit que estas d’acor amb que siga ignoran, perseguit ell i les seves idees, i despres ells i Cs son provocadors i el Laporta Valent, a mes a mes si fas lo mateix que Laporta pero a l’inversa eres valent eres provocador.
Fan el mateix a l'inversa? També porten un equip de fútbol?

Xaviv escrigué: La conclusio que trac jo es que si ets Catala i t’agrada Espanya val la pena que et calles i no provoques, i ho sento molt Nano pero eixa es la percepsio que tinc de les tevés idees.
Jo per exemple, no tinc cap problema en reconèixer que m'agraden els altres països (les platges andaluses, els castells de Castella, els paisatges d'Asturies i Cantàbria, el Pirineu aragonès, etc), però al mateix temps també diferencio Espanya de Catalunya.

Xaviv escrigué: Nomes demane que mai et toque pati el que he patit jo en la prohibiçio del Catala a Valencia i ara la del castella a Catalunya. El asumpte el dixe estar ja perque no veij sortida. (Jo soc del LLevant U.E) e de dir-ho.
Has viscut dues prohibicions? Doncs ets la primera persona que conec...

Jo no soc futbolero.

Xaviv escrigué:
Els Joglars han mesclat política amb teatre, i “Polonia” tots els programes de satira. Fan humor, nbo descarte que cuansevol dia el govern del catalanista ZP ho censure com censura “El Jueves” pero de momento no.

Be noi, vaij a menja alguna cosa.
Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:22 am

Benvolgut Titanium.
ahi tens al cunyat d'en Joan Laporta, eixa es la seva politica, en public fa una reunio de penyes barcelonistes de tota Espanya i la fa en catala i en privat te prop d'ell a gent de la FFF. Una mica contradictori no? a mi no em sorpren es el que jo he vist al catalanisme, tocar en mentires la sensivilitat per convertirte en un lider d'una masa, primer inventes un problema inexistent i despres fas bandera d'ell intentant que la gent es senta indignada. Es a dir, crear un espai politic que no hi habia per a ficarse ells al capdavant.

De Catalunya Nano de Catalunya i tant que si, i fora de Catalunya d'Espanya sencera, l'orgull de ser barceloniste el tenen moltes persones arreu d'Espanya, i agraien que no fora un partit politic el F.C. Barcelona, com per eixemple cuant era J.L Nuñez. Era mes que un club pero era de tot menys un partit politic, perque ser Barcelonista no es ser catalanista igual que ser catala no es ser catalanista.

I tant que el Boadella no porta un equip de futbol, pero es un home amb proyeccio mediatica igual que el Laporta i amb la diferencia que cuan diu algo ho diu a titol personal no mai en nom dels Joglars.

Jo en el meu fil de preçentacio explique el que vaij patir en els meus pares a Valencia gracies a els que avui van de catalanistes, tu ho has llegit o al menys dius que ho has llegit i estic segur que no t'agera agradat pasar per ahi. Despres en Catalunya he vist com pares que volen que els seus fills estudien en castella han agut fins i tot d'ensenyarols ells el castella a casa, i he vist el patiment d'aquestes families que una politica sectaria els ha produit (Sectarisme) Despres he vist a gent que nomes fa que treballar sanciona per tindre rotuls a la seva tenda amb cuanties d'escandol (Inquisidor), plora perque no podien fer avant, a mi m'agradaria que coneguereu aquestes coses els que digueu coneixer Catalunya, i despres a vopre si vos entraba una depresio de adonerse la realitat que aveu creat.

Ficsat fins hon soc capas de voler entendrem jo que dintre de la politica sectaria estaria disposat a parlarne, pero de l'inquisidora mai.

Be mira en aques especte no vaij a extendrem mes tampoc, no crec que un catala que diga que li agrada espanya (Amb Catalunya dins si no no parlaria d'espanya) que llijca el mundo escolte la cope li agraden els bous i parlar el castella, no es menys catala que un altre que li agrade el catalanisme. el bon catala es el que viu a Catalunya honradament. I ahi hi han catalanistes i espanyolistes i sobre tot gent que li dona igual la politica mentres siga bona i done prosperitat i aixo dit siga de pas va cap a vais desde que l'aznar sen ana del Govern.

Una abrasada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:23 am

ahi tens al cunyat d'en Joan Laporta, eixa es la seva politica, en public fa una reunio de penyes barcelonistes de tota Espanya i la fa en catala i en privat te prop d'ell a gent de la FFF.
Llegeixo la notícia i veig que el Laporta fa neteja d'un indesitjable, doncs i malgrat ésser parent seu, te els nassos de fotre'l fora.

Xaviv escrigué: Una mica contradictori no?
Home, no se, si el Barça va de catalanista i fa fora un membre de la FFF..., em sembla lògic.

De totes maneres en Laporta ja podia haver escollit millor la parella.. Laughing

Xaviv escrigué: a mi no em sorpren es el que jo he vist al catalanisme, tocar en mentires la sensivilitat per convertirte en un lider d'una masa, primer inventes un problema inexistent i despres fas bandera d'ell intentant que la gent es senta indignada. Es a dir, crear un espai politic que no hi habia per a ficarse ells al capdavant.
Bé, això es bastant típic de tota la classe política en general...

Xaviv escrigué:
De Catalunya Nano de Catalunya i tant que si, i fora de Catalunya d'Espanya sencera, l'orgull de ser barceloniste el tenen moltes persones arreu d'Espanya, i agraien que no fora un partit politic el F.C. Barcelona, com per eixemple cuant era J.L Nuñez. Era mes que un club pero era de tot menys un partit politic, perque ser Barcelonista no es ser catalanista igual que ser catala no es ser catalanista.
Doncs ja em perdonaràs, però jo sempre havia vist el Barça com a club catalanista, vaja, en tota la seva història...

Xaviv escrigué:
I tant que el Boadella no porta un equip de futbol, pero es un home amb proyeccio mediatica igual que el Laporta i amb la diferencia que cuan diu algo ho diu a titol personal no mai en nom dels Joglars.
Bé, de fet tal com ja he citat abans, amb els Joglars tocaven força temes polítics, inclús quan la transició el van arribar a empresonar...

Xaviv escrigué:
Jo en el meu fil de preçentacio explique el que vaij patir en els meus pares a Valencia gracies a els que avui van de catalanistes, tu ho has llegit o al menys dius que ho has llegit i estic segur que no t'agera agradat pasar per ahi.
Sobre aquest tema en concret hi podem aprofundir en un altre moment, doncs desconec força coses de la política del PSPV al País Valencià, i amb el missatge de presentació no disposo de suficient informació per arribar a un judici clar.

Xaviv escrigué: Despres en Catalunya he vist com pares que volen que els seus fills estudien en castella han agut fins i tot d'ensenyarols ells el castella a casa, i he vist el patiment d'aquestes families que una politica sectaria els ha produit (Sectarisme)
Em sembla a mi un pèl exagerat, doncs jo mateix que tan catalanista puc semblar i tan poc que em pugui agradar el castellà, amb només una horeta i poc a la setmana puc dir que el domino gairebé a la perfecció, a més que hi ha tota la mar de premsa, televisió i radio que només està en espanyol a Catalunya...

Xaviv escrigué:Despres he vist a gent que nomes fa que treballar sanciona per tindre rotuls a la seva tenda amb cuanties d'escandol (Inquisidor), plora perque no podien fer avant, a mi m'agradaria que coneguereu aquestes coses els que digueu coneixer Catalunya, i despres a vopre si vos entraba una depresio de adonerse la realitat que aveu creat.
A mi també m'agradarien conèixer aquests casos, que com pot haver-hi gent que es busquin la multa d'aquesta manera, perque mira que es ben senzill evitar-la i ésser respectuós...

Xaviv escrigué:
Ficsat fins hon soc capas de voler entendrem jo que dintre de la politica sectaria estaria disposat a parlarne, pero de l'inquisidora mai.
"Política sectaria i inquisidora" son dos judicis personals teus i hi podem aprofundir molt més per aclarir conceptes i punts de vista. Smile

Xaviv escrigué:
Be mira en aques especte no vaij a extendrem mes tampoc, no crec que un catala que diga que li agrada espanya (Amb Catalunya dins si no no parlaria d'espanya) que llijca el mundo escolte la cope li agraden els bous i parlar el castella, no es menys catala que un altre que li agrade el catalanisme.
Una miqueta menys sí que es, doncs no es pot negar l'existència de molts aspectes catalans que li donen precissament cos, estructura, identitat, forma a Catalunya, les seves tradicions, la seva cultura, la seva gent, la seva història, els seus símbols...

Jo sí que em considero menys espanyol, no solsament menys, sinó gens espanyol.

Xaviv escrigué: el bon catala es el que viu a Catalunya honradament. I ahi hi han catalanistes i espanyolistes i sobre tot gent que li dona igual la politica mentres siga bona i done prosperitat i aixo dit siga de pas va cap a vais desde que l'aznar sen ana del Govern.

Una abrasada.
Si els espanyolistes treballen honradament fent bona política i mirant de portar prosperitat, tal com dius, no han de tenir problema a Catalunya, però sembla que la realitat es un xic diferent. Algú pot dir, al seu judici, que no son del tot honrats, que no fan gaire bona política i que més aviat frenen la prosperitat i es per això que els va com els va...

Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:24 am

Benvolgut Titanium.

"De totes maneres en Laporta ja podia haver escollit millor la parella.. " Deu ni do nano, eres molt venebol amb el Laporta interpretant la noticia com lìnterpretes, jo el que he llejit no es que l'he tirat, si no que li ha fet molta pena acceptar la seva renuncia, amb el Boadella agafes l'altra vara de medir y per dir que li agrada espanya... Provocado.... Si el cunyat era aixi Laporta no anira molt lluny.

Mira men alegre de la facilitat que tens per als idiomes jo angles soc incapas de apendre, el castella l'escric de pena i la meva llengua, la catalana tambe. Cadascu val per a una cosa, mira Van Gal, en 5 aaanys aqui ni catala ni castella ni res. Es tracta de drets no de facilitats per a estudiar, drets.

A l'inquiçicio espanyola hi habia tambe gent que es buscaba la toortura perque en un pais hon es manaba ser catolic eren musulmans o ateus... Es igual, tu que dius quee s un concepte discutible, i diras.... Aqui ni es tortura ni es mata a ningu per rotular en castella. Mes de un catalanista si poguera ho faria no ho duptis, no ho fan perque no poden, de fet a Euskadi no poden i ho fan. Es la afortunada diferencia que hi ha a catalunya que el catalanisme ha sabut ser democratic.

Pel demes no vaij a extendrem, mai cuestionare sentiments si no drets.

Una abrasada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:24 am

"De totes maneres en Laporta ja podia haver escollit millor la parella.. " Deu ni do nano, eres molt venebol amb el Laporta interpretant la noticia com lìnterpretes, jo el que he llejit no es que l'he tirat, si no que li ha fet molta pena acceptar la seva renuncia, amb el Boadella agafes l'altra vara de medir y per dir que li agrada espanya... Provocado.... Si el cunyat era aixi Laporta no anira molt lluny.
Per la notícia que m'has posat no puc arribar a deduir si li ha fet "tanta pena" al Laporta, vaja, diga'm ingenu, però no ho acabo de veure.

Estic obert a llegir alguna entrevista on en Laporta reconegui que li faci tanta pena.

En canvi en quan a l'Albert, puc opinar perquè a més de notícies i alguna que altra entrevista que he llegit, n'he sentit declaracions i en viu es nota com opina i es nota bastant el que sent...

Xaviv escrigué:
Mira men alegre de la facilitat que tens per als idiomes jo angles soc incapas de apendre, el castella l'escric de pena i la meva llengua, la catalana tambe. Cadascu val per a una cosa, mira Van Gal, en 5 aaanys aqui ni catala ni castella ni res. Es tracta de drets no de facilitats per a estudiar, drets.
En Van Gal una miqueta de castellà sí que va aprendre, vaja, jo almenys el vaig sentir ("Siempre negatifo, nunca positifo"...).

Xaviv escrigué:
A l'inquiçicio espanyola hi habia tambe gent que es buscaba la toortura perque en un pais hon es manaba ser catolic eren musulmans o ateus... Es igual, tu que dius quee s un concepte discutible, i diras.... Aqui ni es tortura ni es mata a ningu per rotular en castella. Mes de un catalanista si poguera ho faria no ho duptis, no ho fan perque no poden,
M'estàs dient que un catalanista, el catalanista mitjà, l'estereotip de catalanista seria capaç d'arribar a torturar i/o torturar perquè algú retoli en castellà? M'estàs dient això? Shocked

Xaviv escrigué: de fet a Euskadi no poden i ho fan.
A Euskadi hi han qüestions polítiques i de poder, no es simplement per l'idioma...

Xaviv escrigué: Es la afortunada diferencia que hi ha a catalunya que el catalanisme ha sabut ser democratic.
Naturalment, i una mica abans que l'espanyolisme. Tot sigui dit.

Xaviv escrigué:
Pel demes no vaij a extendrem, mai cuestionare sentiments si no drets.

Una abrasada.
Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:25 am

Benvolgut Titanium

Avans que res, no crec que hages entes aixo pero com que sempre esteu a la defenseuva te aclarare dues coses una de aquet fil i l'altra de l'altre fil.
- No crec que el catalanista mija siga capas d'eixo, pero mes du'un catalanista seria capas si poguera que no pot, tu no, torno a dir TU NO, pero dels mes radicals segur que si si es pogueren mostrar com ja es varen mostrar a terra lliure. El que jo em pregunte es si fem una escala de represions, la primera es la que tenim les sancions, la segona seria dons .... preso (No es pot donar el cas) en alguns paisos com ha dit L'Ayme en algun fil et foten fora si no saps l'idioma, preguntali a l'ayme quins paisos son jo no ho se. despres ja dons podriem acabar amb la pena de mort. ¿Si es comensaren a aplica de meny greu a mes greu, tu hon diries prou? jo ja se que estas a favor de que es denuncien, pero hon diries tu prou? quina seria la maxima pena que es mereis una castellano parlant a Catalunya per atu.

- El Valencia i el catala son la mateixa llengua, no dialecte, llengua, inclus el valecia es catala si vols, llevant les petites diferencies que marquen "Les normes de Castello" sempre he segut clar amb aquet asumpte, no crec que ho aixiques pasat per alt, es mes be facilitat per indignarse, hipersesivilitat diria jo. Raos per que el catala a Valebncia es diu Valencia.... 3 amb dues no hi estic dacort i amb 1 si. Les dues que no hi estic dacort son "Les normes de Castello" que si be marquen diferencies no son prou com per ha fer una llengua i fer que la cultura valenciana estiga en valencia, no me importa dir com ja he dit i segur que has llejit que em plena de orgull dir que tinc la mateixa llengua i cultura que els catalans i balears. La que si estic d'acort, Per a pegarlos als morros al tripartit i CIU començant per el Carot Rovira, el mateix que fa crits d'autyodeterminaçio i despres va a veure a ZP pasant olimpicament del President de la generalitat triat pels valencians per aplastant majoria per a que no surti al carrer ni una sola constituçio europea en Valencia.

Caray Titanium i saber dir aixo es saber castella per a tu, dons rectifique mira jo se Castella Catala angles Frances Portugues Galeg i eusquera ...Bueno si i arab que tambe se dir Salam alecum.

Be mira, copie literalment.

"Alejandro Echevarría ha dejado de ser directivo del Barcelona después de que el presidente del Barcelona, Joan Laporta, haya aceptado esta noche su renuncia, horas después de que fuera ratificado en su cargo por el propio dirigente"

Aceptat la renuncia, per tant no l'ha fet fora. Pero mes.

" El presidente del Barcelona considera que con la denuncia del ex directivo Luis de Val sobre la pertenencia de Echevarría como miembro de la Fundación Francisco Franco (FFF) se había intentado "erosionar a las personas (de la directiva) y al proyecto (de Laporta)". "

O sigui que el qui denuncia que hi han franquistes a al seu costat es un mal Barcelonista, per tant segons tu titanium tambe un mal catalanista. Mes encara.

"Desmintió categóricamente que se hubiera visto forzado a mantener a Echevarría en su puesto por sus vínculos familiares y económicos. "Lamento enormemente que se haga esta insinuación. Desde los dieciocho años me estoy buscando la vida. Siempre me he movido por mi cuenta y mi dignidad no permite según qué cosas", insistió"

O sigui que al principi l'ha mantes al lloc, obriu els ulls titanium, coses com aquesta esta plena el catalanisme.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:27 am

Xaviv escrigué:Benvolgut Titanium

Avans que res, no crec que hages entes aixo pero com que sempre esteu a la defenseuva te aclarare dues coses una de aquet fil i l'altra de l'altre fil.
- No crec que el catalanista mija siga capas d'eixo, pero mes du'un catalanista seria capas si poguera que no pot, tu no, torno a dir TU NO, pero dels mes radicals segur que si si es pogueren mostrar com ja es varen mostrar a terra lliure. El que jo em pregunte es si fem una escala de represions, la primera es la que tenim les sancions, la segona seria dons .... preso (No es pot donar el cas) en alguns paisos com ha dit L'Ayme en algun fil et foten fora si no saps l'idioma, preguntali a l'ayme quins paisos son jo no ho se. despres ja dons podriem acabar amb la pena de mort.
L'únic que t'intento fer veure es que si ens posem a comparar buscant els 3 peus al gat i filant prim, doncs es poden donar resultats un tant exagerats i deformant la realitat...

Xaviv escrigué: ¿Si es comensaren a aplica de meny greu a mes greu, tu hon diries prou? jo ja se que estas a favor de que es denuncien, pero hon diries tu prou? quina seria la maxima pena que es mereis una castellano parlant a Catalunya per atu.
Un castellanoparlant no es mereix cap pena, es tracta del més bàsic i esencial respecte, no res que jo mateix no acceptés que em pasés a mi si estés fora dels PPCC.

No crec que respectar l'idioma d'un país sigui pas cap pena. Per mi no ho seria.

Xaviv escrigué:
- El Valencia i el catala son la mateixa llengua, no dialecte, llengua, inclus el valecia es catala si vols, llevant les petites diferencies que marquen "Les normes de Castello" sempre he segut clar amb aquet asumpte, no crec que ho aixiques pasat per alt, es mes be facilitat per indignarse, hipersesivilitat diria jo. Raos per que el catala a Valebncia es diu Valencia.... 3 amb dues no hi estic dacort i amb 1 si. Les dues que no hi estic dacort son "Les normes de Castello" que si be marquen diferencies no son prou com per ha fer una llengua i fer que la cultura valenciana estiga en valencia, no me importa dir com ja he dit i segur que has llejit que em plena de orgull dir que tinc la mateixa llengua i cultura que els catalans i balears. La que si estic d'acort, Per a pegarlos als morros al tripartit i CIU començant per el Carot Rovira, el mateix que fa crits d'autyodeterminaçio i despres va a veure a ZP pasant olimpicament del President de la generalitat triat pels valencians per aplastant majoria per a que no surti al carrer ni una sola constituçio europea en Valencia.
No entenc aquesta última part. "Que no surti al carrer ni una sola Constitució Europea a València"? No ho acabo d'entendre... Question

Xaviv escrigué:
Caray Titanium i saber dir aixo es saber castella per a tu, dons rectifique mira jo se Castella Catala angles Frances Portugues Galeg i eusquera ...Bueno si i arab que tambe se dir Salam alecum.
Aquesta part a què es refereix? Question

Xaviv escrigué:
Be mira, copie literalment.

"Alejandro Echevarría ha dejado de ser directivo del Barcelona después de que el presidente del Barcelona, Joan Laporta, haya aceptado esta noche su renuncia, horas después de que fuera ratificado en su cargo por el propio dirigente"

Aceptat la renuncia, per tant no l'ha fet fora. Pero mes.

" El presidente del Barcelona considera que con la denuncia del ex directivo Luis de Val sobre la pertenencia de Echevarría como miembro de la Fundación Francisco Franco (FFF) se había intentado "erosionar a las personas (de la directiva) y al proyecto (de Laporta)". "

O sigui que el qui denuncia que hi han franquistes a al seu costat es un mal Barcelonista, per tant segons tu titanium tambe un mal catalanista.
O potser encara es més barcelonista i/o catalanista que el mateix Laporta..., no?

Xaviv escrigué:Mes encara.

"Desmintió categóricamente que se hubiera visto forzado a mantener a Echevarría en su puesto por sus vínculos familiares y económicos. "Lamento enormemente que se haga esta insinuación. Desde los dieciocho años me estoy buscando la vida. Siempre me he movido por mi cuenta y mi dignidad no permite según qué cosas", insistió"

O sigui que al principi l'ha mantes al lloc, obriu els ulls titanium, coses com aquesta esta plena el catalanisme.

Una abrasada
Per molt que ho he intentat, "d'obrir els ulls", no acabo d'entendre què és el que he de veure. Tinc més interès en saber quin tipus de personatge es aquest del Echevarría i com actuaba dins la directiva del Barça...

I, si essent d'aquella fundació, què és el que havia fet en contra del catalanisme o Catalunya...

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:28 am

Benvolgut Titanium.

Tu has dit que recodes al Vangal dient aso en castella
"("Siempre negatifo, nunca positifo"...).
i Jo e dit.

"Caray Titanium i saber dir aixo es saber castella per a tu, dons rectifique mira jo se Castella Catala angles Frances Portugues Galeg i eusquera ...Bueno si i arab que tambe se dir Salam alecum. "

A viam Titanium... Tu estas a favor del Laporta... dacort... Estas a Favor de que gaste al Barça per fe politica catalanista perque segons tu el ser "Mes que un club" vol dir aixo.... Dacort tambe... Be, que un membre de la FFF estigui dintre no es una cosa masa normal, pero mira ficanme el dit a la boca i fentme el tonto puc pensar que no ho sabia... Be.... Aplega un Sr Barcelonista, un lar LUis de Val, i denuncia aixo, i el mateix Laporta el considera que ha "erosionar a las personas (de la directiva) y al proyecto (de Laporta)". " jo crec que la contradiccio esta clara.

Una reflexio, si Laporta diguera que te les mateixes idees politiques que el cunyat no crec que fora president del Barça ni de ningun club, per tant mes li val anar de catalaniste, de totes formes si el cunyat va per ahi ell no anira molt llunt.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:29 am

Tu has dit que recodes al Vangal dient aso en castella
"("Siempre negatifo, nunca positifo"...).
i Jo e dit.

"Caray Titanium i saber dir aixo es saber castella per a tu, dons rectifique mira jo se Castella Catala angles Frances Portugues Galeg i eusquera ...Bueno si i arab que tambe se dir Salam alecum. "

A d'acord, ara t'entenc.

Però era una metàfora coi, doncs em consta que el Van Gaal començava a parlar castellà cap al final (normal, doncs ja començava a portar força temps).
Xaviv escrigué:
A viam Titanium... Tu estas a favor del Laporta... dacort... Estas a Favor de que gaste al Barça per fe politica catalanista perque segons tu el ser "Mes que un club" vol dir aixo.... Dacort tambe... Be, que un membre de la FFF estigui dintre no es una cosa masa normal, pero mira ficanme el dit a la boca i fentme el tonto puc pensar que no ho sabia... Be.... Aplega un Sr Barcelonista, un lar LUis de Val, i denuncia aixo, i el mateix Laporta el considera que ha "erosionar a las personas (de la directiva) y al proyecto (de Laporta)". " jo crec que la contradiccio esta clara.

Doncs jo no la veig tan clara.

La contradicció estaria si aquell cunyat del Laporta hagués tingut més influència, o s'hagués notat la seva presència (rotllo impedint algunes demostracions de catalanitat)...
Xaviv escrigué:
Una reflexio, si Laporta diguera que te les mateixes idees politiques que el cunyat no crec que fora president del Barça ni de ningun club, per tant mes li val anar de catalaniste, de totes formes si el cunyat va per ahi ell no anira molt llunt.

Una abrasada

Més li val, sí.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:30 am

Benvolgut Titanium.

Be dons despres de 4 pagines.... Esta tot clar no? deu ni do nano.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:30 am

Sí, encara ho tinc clar.

giny

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dv Nov 06, 2009 2:31 am

penseu que no només m'han expulsat dels foros del PP, si no que a més a més han borrat totes les meves contribucions

al dia de avui ningú d'allà ha fet un comunicat de denuncia, ni els foros han notificat el motiu, ni han demanat disculpes, ni m'han enviat un correu personal notificant-me l'exopulsió... res de res...

simplement un dia ja no podia accedir al foro y al tornarme a registrar vai poder apreciar que totes les meves opinions, no gaires perque cada any fan borron i compte nova i per tant tret de 40 misatges més o menys res la majoria explicacions per a fomentar el català a espanya, i fomentar l'us del català en el pattit del pp

com us dic res de res, allá tot continua com si res hagues pasat, però alguns sabem que en el partit del PP hi ha injustícies molt greus i tothom fa com si res...
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt