us comunico que m'han expulsat dels foros del PP

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

us comunico que m'han expulsat dels foros del PP

Missatge por Portalcat el Dv Nov 06, 2009 1:49 am

Efectivament, la defensa dels valors humans, socials i etnics es evident que no va amb ells i prefereixen altres tipus de personatges...

també pot ser que hi hagi agut un error tècnic dels foros, però quina casualitat que sigui a mi... l'unic critic amb les polítiques del pp...

m'he tornat a registrar amb el mateix nom osigui que al final tret de borrar totes les meves intervencions no han fet res més... que no es poc... aixó de borrar opinions no ho faré mai al meu forum si no hi ha una raó coherent...

allà a la mínima et borren el post... despres preguntes i de tot el totxo que tu hi havies posat hi havia una frase que el moderador va considerar que podia ser ofensiva... la frase era "expolio" i em va borrar el post "porque es ofensivo que ud. insinue este tipo de relación de España..."

a saco... el moderador eliminant les opinions que perjudiquin al partit...

però allà estic erre que erre

visca la independenc
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: us comunico que m'han expulsat dels foros del PP

Missatge por josep69 el Dv Nov 06, 2009 1:50 am

com potser exo?

josep69
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dv Nov 06, 2009 1:51 am

com pot ser el que josep69?
Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 1:52 am

benvolguts companys.

Estic en contra de que s'hagi expulsat l'Ayme dels foros del PP, si no m'equivoque jo el vaij avisar i a mes a mes tambe he expresat en els foros la meva protesta, aixi com la majoria dels usuaris que solen parlar amb L'Ayme. Ara ve, dit aso...

"la defensa dels valors humans, socials i etnics es evident que no va amb ells i prefereixen altres tipus de personatges... "

Aquesta part a segut un chiste veritat?

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 1:53 am

Esque teniu els independentistes un art per embolica les coses... Es ha di el que es faja contra els independentistes esta fec contra Catalunya? Estem bojos o que? o sigui et fan fora dels foros del PP i dius que es contra catalunya? i fique l'opinio en l'apartat de "frases anticatalanes"? jo diria, i em pareix fatal eh... Que es contra tu, o anti tu, no anticatalunya, ahi som moltes persones amb el catala de llengua materna i no ens fan fora, mantindrens ahi es esta a favor de Catalunya no? pensant aixi...

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dv Nov 06, 2009 1:54 am

jejeje veig que t'has adonat... Xaviv

ho he posat a frases anticatalanes expresament perque el comportament es anticatalà...

a més el PP es anticatalà... no ho neguem a aquestes altures... si no lluites per l'idioma no lluites per Catalunya... diguem alguna proposta llingüistica a favor del català per part del pp... ninguna... ho veus...
Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 1:55 am

El PP anticatala.

No ser independentiste es ser anticatala... Em deixes gelan noi... Jo de veres que vos admire, perque ara el seguent es surtir al carrer carregats de rao a dir que el que no demane l,independensia de Catalunya es anticatala. Y clar com teniu al PSOE agafat del testiculs dons els feu dir el mateis, despres dons a fer cose "Bones per a Catalunya" cremar seus del PP fotos del Rey banderes d'Espanya.... ETC com si aixo vos fera mes independentistes, seguint amb el deliri el seguent es fer funcionar les administracions publiques que tambe paguen els votants del PP i ciutadans contra ells. Tot perque es deixeu enganyar per els Deus que teniu Cartot, Puijdarcos i cia, que vos envenenen amb eixes idees mentres que ells es fan desdijunis i reposapeus per als seus coches que valen mes que el teu jornal d'un any...

Pero no nano, el PP i Ciutadans tenen mes dignitat que el PSOE i no es van a plegar mai al vostre joc, treballen per a Catalunya i no per els independentistes.

Actual politica llinguistica catalana es vona i aixi ho ha dit el PP llevant del que fa al,educaçio i per supost a l,indignant politica de sancions que persegueix als castellano parlants. A Valencia hon mana el PP es fa voler el catala i es fomenta, i cada volta ho parla mes gent perque vol. No perque mane ningu que ha de parlar, en cara es pot fer mes, pero mentres que els independentistes continuen fenlo odia perque es aixo el que voleu en el fons, no podrem avansar.

Una abrasada Noi, no t'agafes aso com a res personal.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dv Nov 06, 2009 1:56 am

Atenció Xavi, jo no acuso al PP d'anticatalanisme per no ser independentiste... com bé tu dius les opcions políticques no son discriminables... cosa que molts espanyools si fan amb ERC i l'independentiste... nosaltres no...

jo he dit que el PP es anticatalà perque mai i dic mai i torno a repetir mai... ha fet una proposta a favor de la llengua catalana... ben al contarri sempre que ha obert la boca es per negar els petits abanços que anaben encaminats per donar-li més protagonisme a la llengua...
Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 1:57 am

Benvolgut Ayme.

Jo no puc antendre com unes persones que voten al PPC, que militen al PPC y que son entre el PPC y Cs el 17% de la poblacio catalana poden ser anticatalanes, anticatalanistes pot ser que si, si algu me explica algun dia que es el catalanisme. pero anticatalanes mai.

Ara at dire que ha fet el PP per la llengua catalana, al Valencia a aumentat el nombre de catalano parlants amb la politica llinguistica de la generalitat valenciana que te el PP amb majoria absoluta, ¿Com? fomentant... Sobvensionant el us del Catala... Doant Facilitats a qui vol utilitsarlo, donant la opcio a qui vol apendrel com o s'abia fet hasta ara al sud d'Alacant desde Elx fins al Pilar de l'Oradada.

Jo ja et vaij di que o vaij poder estudiar e catala perque no em va deixa el govern de Juan Lerma (PSOE) i va tindre que aplegar Eduardo Zaplana (PP) per a que cadascu estudiara com volguera estudiar, aixi tothom teia el que volia i igu esta enfadat i indignat perque tenia al que volia, per aixo el catala aqui a valencia esta vist com a una seña de identit nostra que es bonica apendrela i la gent, tota se apropa, i no com a Cataluya que esta vista com a una impocicio del nacionalisme.

A Cataluya el PP esta a favor de la politica llinguistica de Catalunya pero se oposa radicalment als aspectes que discrimine el Castella i als Castellano parlants, com els seguents:

L'educacio es imposada en Catala, i al cotrari que a Valecia no es pot estudiar en Castella. (Sectarisme)

Es saciona a qui rotula en castella (Iquisisio)

DOAT COTE EL QUE EST DIC ARA Si nomes fora el sectarisme, estaria e contra pero no diria que esta perseguit el castella, pero metres que es sacioe al comerciant que rotula e castella amb 1 cetim de Euro... Cataluya no tindra llibertat mai.

Podria fer la mateixa politica llinguistica Cataluiya que Valencia i aixi fomenta mes el catala i que tothom fos content? Clar que si, ¿Perque o ho fan? perque si ho feren conseguirien una societat contenta lliure de crispacions i sense ninguna confrotacio llinguistica amb els castellano parlants i amb la resta d,espaya i clar aso no interesa al acioalisme catala, que te enganya, i creus que has de fer aixo.

Per acabar, si lliges el meu post de presetacio voras que propose una mena de mesures per el catala que no es fan ni per part del PSOE ni pèr part del PP, i crec que podrie fiucarse en marcha, son mol poc cares i ajudarien molt a fomentar el catala. Millor sempre es pot fer.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 1:57 am

I t'estranyes de que t'hagin expulsat? La notícia seria si encara hi fossis... Laughing

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 1:58 am

Xaviv escrigué:El PP anticatala.

No ser independentiste es ser anticatala... Em deixes gelan noi... Jo de veres que vos admire, perque ara el seguent es surtir al carrer carregats de rao a dir que el que no demane l,independensia de Catalunya es anticatala. Y clar com teniu al PSOE agafat...

No et facis l'indignat que tots sabem quina es, ha sigut i serà la política del PP en vers Catalunya i els catalans.

No es que ho digui l'Ayme, jo o qualsevol catalanista, es que ho diu el mateix PPC en la seva forma de fer...

Aquí acabo, no penso explicar tal evidència.
:wink:

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 1:59 am

Benvolgut Titanium.

Com que se que lliges les opinions no fara falta que torne a dir aqui de la mateixa mannera que he dit als foros del Pp la meva queixa per l'expulsio de l'Ayme dels foros del PP.

Be, llavors a mi vista la teva resposta l'unic que em queda preguntar es ¿com pot sentirse espanyol un catala sense que siga acusat de anticatala?

Una Abrasada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:00 am

Xaviv escrigué:
Be, llavors a mi vista la teva resposta l'unic que em queda preguntar es ¿com pot sentirse espanyol un catala sense que siga acusat de anticatala?

Una Abrasada.
Però aquest "català que es vol sentir espanyol", què vol ser? Només espanyol? Català i espanyol? Catalanoespanyol? Més espanyol que català? Més català que espanyol? Espanyol que viu a Catalunya? Català que viu a Espanya? Es pot arribar a complicar molt, però almenys convé deixar-ho clar d'entrada...

Entenc que seria un punt mig, català i espanyol? Doncs el meu parer (ja em corregiràs si no he escollit la definició adequada):

Se m'ocorren diverses maneres i de fet existeixen vàries opcions.

La primera que em ve al cap seria en el cas de que s'assolís l'Estat català. Llavors, el català que vulgui sentir-se espanyol ho tindria tan fàcil com nacionalitzar-se* espanyol, doncs la nacionalitat catalana estaria assegurada per un ens geo-polític com es un Estat que faria d'armadura, de protecció, d'escut; i més invulnerable a l'anticatalanisme.

*Nota: segurament en el procés d'independència es permetria mantindre l'antiga nacionalitat, simplement s'adquiriria la nova. Si es vol, el que només vulgui sentir-se espanyol, també ho tindria tan fàcil com renunciar a la nacionalitat catalana.

Una altra manera i donat l'actual situació, seria optar per opcions no anticatalanes com fan alguns, que els va bé fer-se els catalans quan convé i espanyols quan convé (totalment legítim i respectable), no actuen en contra del catalanisme, però sembla que busquen alguna mena d'encaix impossible a l'Estat, alguns ho anomenen regionalisme, autonomisme, federalisme, nacionalisme català moderat, etc, etc., en quan a noms o definicions, la cosa donaria per molt, digueu-li com vulgueu, em sembla que la idea queda clara.

D'entrada i a aquestes hores se m'ocorreix això, en un altre moment potser m'en vindrà més...

giny

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:01 am

benvolgut Titanium.

Jo precisament crec que es el regionalisme la clau per a Catalunya, un partit politic que deixe de banda el debat identitari pero que tracte de aconseguir tot el finansament posible per a Catalunya, es un punt el finançament que si em sembla que es tracta a Catalunya injustamet. Cuant va naiser CIUTADANS tenia lésperança de que fos aixi, pero no, tampoco demana un millor finançament es una llastima, en cuansevol cas son gent mol valenta.

No se mira et fique un eixemple, un Noi de Montblanc (Conca de Barbera) diu que es sent espanyol, fica al balco de la seva casa la bandera de Espanya al costat de la senyera, no vol saber res de que es donomine a Catalunya Nacio ni dels Paisos Catalans, vol viure on realment viu en la Comunitat Autonoma de Catalunya, li agrada sentir la COPE mentres que a Tarragona no la censuren perque no diu lo que li agrada al tripartit i a CIU, llig El Mundo, i s'afilia al PPC. ¿Aquesta clase de persona no pot sentirse catala tambe? ¿No pot senti les costums catalanes com a seves? ¿No pot vole la llengua i cultura catalana? ¿No pot ingresar a l'ejersit a guanyarse la vida honrradament? ¿Es anticatala per aixo?

Una abrasada, dema mes nano, tinc son. Bona nit caballers.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:02 am

Xaviv escrigué:benvolgut Titanium.

Jo precisament crec que es el regionalisme la clau per a Catalunya, un partit politic que deixe de banda el debat identitari pero que tracte de aconseguir tot el finansament posible per a Catalunya, es un punt el finançament que si em sembla que es tracta a Catalunya injustamet.
D'acord, però es que hi ha gent que a més del tema econòmic, reivindiquem l'aspecte identitari, inclús hi ha que amb el tema de la identitat en te prou per reivindicar.
Xaviv escrigué:Cuant va naiser CIUTADANS tenia lésperança de que fos aixi, pero no, tampoco demana un millor finançament es una llastima, en cuansevol cas son gent mol valenta.
L'adjectiu que millor els definiria no seria valents precisament...
Xaviv escrigué:
No se mira et fique un eixemple, un Noi de Montblanc (Conca de Barbera) diu que es sent espanyol, fica al balco de la seva casa la bandera de Espanya al costat de la senyera, no vol saber res de que es donomine a Catalunya Nacio ni dels Paisos Catalans, vol viure on realment viu en la Comunitat Autonoma de Catalunya,

El teu cas propi es interessant, però donat compte que si existeix una Senyera, si existeix un idioma, uns trets característics, una gastronomia, una literatura, un model comercial, una manera de fer, un tipus d'economia, si existeix quelcom a que dir-li Catalunya i/o català, sigui una província, una regió, una CCAA, o un territori més ampli es gràcies precisament a un assumpte identitari històric i innegable.

Es gràcies en part als nostres avantpassats que tu pots penjar la Senyera al costat de la teva bandera, així doncs, de nosaltres també depèn de que en un futur es pugui penjar la quatribarrada al costat de la bandera de la UE.

Xaviv escrigué: li agrada sentir la COPE mentres que a Tarragona no la censuren perque no diu lo que li agrada al tripartit i a CIU, llig El Mundo, i s'afilia al PPC. ¿Aquesta clase de persona no pot sentirse catala tambe?
Ho veig complicat, d'entrada la veig una persona amb força contradiccions...
Xaviv escrigué: ¿No pot senti les costums catalanes com a seves? ¿No pot vole la llengua i cultura catalana?
Si que les pot sentir, l'estrany es que hi actués en contra.
Xaviv escrigué: ¿No pot ingresar a l'ejersit a guanyarse la vida honrradament?
A falta d'un exèrcit català, que espero que algun dia el recuperem, opino que no hi ha cap problema per a servir en unes forces armades...,
Xaviv escrigué: ¿Es anticatala per aixo?

Una abrasada, dema mes nano, tinc son. Bona nit caballers.
Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:03 am

Benvolgut Titanium.

Be, si clar que si, pero jo pense que hi ha mes gent que simplement vol tindre a l'ora de menjar un plat damunt de la taula i surti endavant, de fet ja veres la participaçio que va haber a les ultimes eleccions catalanes, i es molt cert que a ningun altre lloc d'Europa hi ha tanta diferencia entre el que es dona i el que es reb com a Catalunya, a mes a mes a Catalunya fa falta millor finançament, un altra cosa es en que es gasten els duros els senyors del govern catala. Un altre dia et parlare de aon ve molta de la rique economica de Catalunya, a vanda clar esta de l'esfoç dels Catalans que l'an alçat. Per tant crec que la gent voldria un partit regionaliste.

Di tu quin adjectiu es el mijor per a definir a Ciutadans i PP... Cuant saps que si dius quines son les teves idees et van a esperar als llocs on vajes a expresarles per increparte, van a enviarte cartes amb una bala al front, van a creuarse per el carrer amb tu per cridarte "Feixiste" (A gent d'esquerres en el cas de Cs, ja hi ha que se burro) van a boicotejar les obres dels Joglars per que ningu vaja a voreles, Van a cremarte i pintarte les seus, el govern de Catalunya va a cridar a fer caçerolades per que la gent t'odie.... Yo crec que com a minim han de ser valents, al Pais vasc serien Herois, al Catalunya nomes valents.

Tot aixo que anomentes fen un resum que existeix es diu en conjunt cultura, i a Valencia tenim la mateixa que a Catalunya. I a Galicia un altra molt distinta, i a Cadiz un altra. Pero esque les cultures no marquen les nacions, si no nacions induptables com Argentina, China, Rusia o EEUU no existirien. A nacions tan grans no cap dupte de que la varietat cultural sera molt gran.

No se jo nen perque algu que senta la COPE o li agrade llegi El Mundo ha de tenir contradiccions... Paro tranquil que com al govern li molesta pronte els fara callar tallanlos la llibertat d'expresio perque no defenguen l'unitat d'Espanya.

L'exercit catala... Mira jo ara fa 1 setmana vaij anar a ELX per anar a Elx la gent es pensa que el mijor es anar per la costa pagant peaje, pero no s'ha de anar per ALMANSA que a mes a mes de no pagar es mes curt. A almansa els valencians de l'exercit (No se quin exercit era) tenien una batalla decisiva ara fara uns 300 anys, si alguna volta han existit els paisos catalans, que tinc els meus duptes, va ser ahi, i es va pedre la batalla ¿Perque? perque ens van deixar tirats els nostres amics catalans i Balears.

Be jo mira vuyc acabar i crec que es de justicia diro aclarant que no crec que la gent que definisc al segon parraf per a res esta al mateis sac que tu i l'Ayme, si no jo no estaria aqui, amb vosaltres es pot parla i es mes pense que realment cregueu el que digueu i que cregueu en el que digueu. Jo nomes m'he proposat fer-vos vore alguns punts que considere "inquisidors", es a dir, com ja he dit no m'agradaria parlar aqui amb JOAN TARDA pero estaria dies parlant amb JOAN RIDAU.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:03 am

Xaviv escrigué:Benvolgut Titanium.

Be, si clar que si, pero jo pense que hi ha mes gent que simplement vol tindre a l'ora de menjar un plat damunt de la taula i surti endavant, de fet ja veres la participaçio que va haber a les ultimes eleccions catalanes, i es molt cert que a ningun altre lloc d'Europa hi ha tanta diferencia entre el que es dona i el que es reb com a Catalunya, a mes a mes a Catalunya fa falta millor finançament, un altra cosa es en que es gasten els duros els senyors del govern catala.

Doncs aquest gran dèficit en el finançament dona arguments precisament al catalanisme.

I més transparència també.

Xaviv escrigué:
Un altre dia et parlare de aon ve molta de la rique economica de Catalunya, a vanda clar esta de l'esfoç dels Catalans que l'an alçat. Per tant crec que la gent voldria un partit regionaliste.
Ja ho se prou on va, si no es a la butxaca de l'apoltronat de torn, es a fora de Catalunya, tant una cosa com l'altra es la que dona arguments al catalanisme.
Xaviv escrigué:
Di tu quin adjectiu es el mijor per a definir a Ciutadans i PP...
Nacionalistes espanyols, per exemple. :wink:
Xaviv escrigué: Cuant saps que si dius quines son les teves idees et van a esperar als llocs on vajes a expresarles per increparte, van a enviarte cartes amb una bala al front, van a creuarse per el carrer amb tu per cridarte "Feixiste" (A gent d'esquerres en el cas de Cs, ja hi ha que se burro) van a boicotejar les obres dels Joglars per que ningu vaja a voreles, Van a cremarte i pintarte les seus, el govern de Catalunya va a cridar a fer caçerolades per que la gent t'odie....
Hi ha una dita castellana que s'adiu força: "quien siembra vientos, recoge tempestades". Que vull dir amb això: doncs el que ja he dit abans: si la seva política es l'anticatalanisme, doncs que no esperin floretes precisament, a més que de radicals n'hi ha arreu.

I posats així, als que van pretendre recuperar la sobirania de Catalunya en el passat es van trobar amb finals un xic pitjors, però tampoc voldria desviar el tema ara...

Xaviv escrigué: Yo crec que com a minim han de ser valents, al Pais vasc serien Herois, al Catalunya nomes valents.
Jo més aviat els titllaria d'agitadors i/o provocadors...
Xaviv escrigué:
Tot aixo que anomentes fen un resum que existeix es diu en conjunt cultura, i a Valencia tenim la mateixa que a Catalunya. I a Galicia un altra molt distinta, i a Cadiz un altra. Pero esque les cultures no marquen les nacions, si no nacions induptables com Argentina, China, Rusia o EEUU no existirien.
Cert, son les nacions les que marquen, les que defineixen, les que vertebren, les que donen estructura a una cultura.

I aquesta nació esta basada en una configuració política prèvia, l'equivalent al que avui en dia es podria definir com a Estat, que configurava tot allò que esmento.

Xaviv escrigué: A nacions tan grans no cap dupte de que la varietat cultural sera molt gran.

No se jo nen perque algu que senta la COPE o li agrade llegi El Mundo ha de tenir contradiccions... Paro tranquil que com al govern li molesta pronte els fara callar tallanlos la llibertat d'expresio perque no defenguen l'unitat d'Espanya.

Tu ho defineixes com a llibertat d'expressió, però jo -que he de dir que tampoc ho he sentit massa-, el poc que he sentit d'aquella radio han estat verdaderes ofenses, menyspreus i atacs a Catalunya i el catalanisme.

Prova d'això son les elevades multes que ha hagut de pagar la cadena...

Del Mundo no en puc dir gran cosa, doncs encara menys n'estic al corrent. Smile

Xaviv escrigué:
L'exercit catala... Mira jo ara fa 1 setmana vaij anar a ELX per anar a Elx la gent es pensa que el mijor es anar per la costa pagant peaje, pero no s'ha de anar per ALMANSA que a mes a mes de no pagar es mes curt. A almansa els valencians de l'exercit (No se quin exercit era)
Segons em consta, es tractava d'una coalició de forces, els valencians, o el govern que els representava, eren aliats dels austriacistes.
Xaviv escrigué: tenien una batalla decisiva ara fara uns 300 anys, si alguna volta han existit els paisos catalans, que tinc els meus duptes, va ser ahi, i es va pedre la batalla ¿Perque? perque ens van deixar tirats els nostres amics catalans i Balears.
Segurament desconegui algun detall puntual de les estratègies dutes a terme pels contendents, però m'atreveixo a dir que no es va tractar d'un "ens van deixar tirats catalans i balears".

Aquella batalla a la que fas esment es la Batalla d'Almansa (1.707) i estava englobada en un conflicte molt més ampli d'abast internacional, i on, amb multitud de fronts oberts, dubto que "catalans i balears" s'haguessin pogut permetre el luxe d'abandonar les seves posicions per anar a defensar el Regne de València, doncs havien de vetllar per la frontera amb França, així com la defensa de la part d'Aragó.

Vaja, que no es que anessin sobrats de personal diguéssim, però de contraofensives ja en va haver ja, per a recuperar el territori perdut..
Xaviv escrigué:
Be jo mira vuyc acabar i crec que es de justicia diro aclarant que no crec que la gent que definisc al segon parraf per a res esta al mateis sac que tu i l'Ayme, si no jo no estaria aqui, amb vosaltres es pot parla i es mes pense que realment cregueu el que digueu i que cregueu en el que digueu. Jo nomes m'he proposat fer-vos vore alguns punts que considere "inquisidors", es a dir, com ja he dit no m'agradaria parlar aqui amb JOAN TARDA pero estaria dies parlant amb JOAN RIDAU.

Una abrasada
Jo també admiro molt a Joan Ridao.

Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:04 am

Benvolgut Titanium.

Deu ni do nano, deu ni do, unes persones nomes per dir que els agrada Espanya i voler tambe a Catalnya, "Agitadors i provocadors" ¿A qui provoca aixo? a qui no li agrada la democraçis ni la llibertat d'exprexio, vos pleneu la boca diguent de la dictaura feixista, a mi no m'agrada el que digueu pero he de aprendre a comviure amb ells, pero no crec que volgau una democraçia, jo crec que vos agradaria mes una dictaura pero manant vosaltres.

"Quien siembra vientos recoge tempestades" que han fet ells a vanda de expresar les seves idees, basades en la constituçio que com ja t'he dit i tu t'empenyes en voler maquillar varen fer i firmar els catalans. A vore si he antes be... Una persona es amenatsada de mort, increpada cuasi sense poder suti al carrer, expulsada de Catalunya nomes per dir el que pensa ¿I la provocadora es ella? Dons mira et ficara un altre eixemple de persones provodadora "Las Damas Blancas" a Cuba, no deixen de provocar demanant una democraçia a Cuba, clar aixo no deu de ser una dictaura perque es d'esquerres i cuan es d'esquerres no es una dictaura mai, es nomes cuan es de dretes.

Continues ficant al mateis sac a Catalunya i al catalanisme, jo mateix he treballat molt per Catalunya i per la cultura catalana i de vades, tambe cobrant pero moltisim de vades, aixi que vuyc a Catalunya i als Catalans. Pero si per catalanisme antens el nacionalisme i el independentisme Catala o inclus el federalisme, jo ja et dic clarament no nomes que no soc catalanista si no que estic contra eixes idees.

Els diners que sen van fora de catalunya no donen arguments als Catalanistes, donen arguments a tots els Catalans, aixi com els diners que es queden a a la buxaca del apotronat de torn, als seus reposapeus del cotxe que s'ha comprat i als desdijunis de ems de 200 euros que li paguen tots els catalans, tot aixo, no nomes dona arguments als catalans si no que ara per ara aquestos senyors son catalanistes com tu.

Parlem de la COPE i El Mundo, no cse com pots criticar una cosa sense coneixerla, jo critique el que tu dius catalanisme perque el conec i se el que diu voler i el que realment vol. Dius que ha de pagar elevades multes, no nomes aixo tambe els han tapat la boca els catalanistes , els amants de la democraçia, els defensors dels drets. Els mateixos que els fan aixo nomes perque defenen Espanya.

No crec que siga valent dir que atmires a Joan Ridau, valent seria si admirares a un politic concret del PP per eixemple, jo no tinc cuasi ninguna coinsicençia amb Joan Ridau, pero crec que es tant o mes catalanista que tu i tal volta si tots foreu eixina seria una idea mes volguda.

Una abrasada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:05 am

Deu ni do nano, deu ni do, unes persones nomes per dir que els agrada Espanya i voler tambe a Catalnya, "Agitadors i provocadors"
Aviam Xavi,

Siguem francs, no es "només" per dir que volem ambdues terres, cal que fem un llistat de les accions, discursos i mostres anticatalans d'aquesta gent? Repassem el seu currículum polític?

Xaviv escrigué: ¿A qui provoca aixo? a qui no li agrada la democraçis ni la llibertat d'exprexio, vos pleneu la boca diguent de la dictaura feixista, a mi no m'agrada el que digueu pero he de aprendre a comviure amb ells, pero no crec que volgau una democraçia, jo crec que vos agradaria mes una dictaura pero manant vosaltres.
Defineix-ho com millor et sembli, però jo tinc clara una cosa i fent una analogia: a mi m'agrada Catalunya i m'agrada la Val d'Aran, i no per això en nego la identitat, la realitat i la cultura aranesa.
Puc anar més enllà: m'agrada Catalunya i Andorra, i no per això he de negar la realitat andorrana, m'agrada Catalunya i el País Valencià, i no per això he de negar la realitat valenciana, m'agrada Catalunya i Euskadi, i tampoc negaré la realitat i la voluntat basca.

El mateix podria dir de Catalunya i Dinamarca, respectaré absolutament la realitat i la voluntat danesa, etc, etc, etc...

Arribat el dia, també podria dir que m'agrada Espanya i Catalunya, però aquest serà el dia que es respecti Catalunya, el dia en que cadascú faci el seu cami i tothom tranquil, jo tampoc hi vull fer res a Espanya, on no m'hi volen tampoc vull força'ls a que m'acceptin i molt menys interferir en la seva política.

No se si m'explico.

Xaviv escrigué:
"Quien siembra vientos recoge tempestades" que han fet ells a vanda de expresar les seves idees, basades en la constituçio que com ja t'he dit i tu t'empenyes en voler maquillar varen fer i firmar els catalans. A vore si he antes be...
Insisteixo, en aquest fòrum podem crear un fil-recopilació de les mostres d'anticatalanisme d'aquells dos partits...

Dir "només" que t'agrada Espanya i Catalunya es una opinió i ningú "t'atacarà" per això, però quan fas campanya per a intentar espanyolitzar Catalunya i la manera que es fa es un tant ofensiva/agressiva, es més que una mera opinió i no esperis floretes precisament...

Xaviv escrigué:Una persona es amenatsada de mort, increpada cuasi sense poder suti al carrer, expulsada de Catalunya nomes per dir el que pensa ¿I la provocadora es ella?
A qui et refereixes amb que va ser expulsada de CAT? Losantos potser?

Xaviv escrigué:Dons mira et ficara un altre eixemple de persones provodadora "Las Damas Blancas" a Cuba, no deixen de provocar demanant una democraçia a Cuba, clar aixo no deu de ser una dictaura perque es d'esquerres i cuan es d'esquerres no es una dictaura mai, es nomes cuan es de dretes.
Sincerament, per mi Cuba no es més que una mostra del rastre espanyol per Amèrica i que en alguns casos ha acabat en desastres com es el cas...
No se, diria que no cal tocar el cas cubà.

Xaviv escrigué:
Continues ficant al mateis sac a Catalunya i al catalanisme,
Naturalment!

L'esquema es molt senzill: com espanyolisme es al mateix sac que Espanya, basquisme i Euskadi, europeisme i Europa, americanisme i els EEUU, etc, etc...

Xaviv escrigué: jo mateix he treballat molt per Catalunya i per la cultura catalana i de vades, tambe cobrant pero moltisim de vades, aixi que vuyc a Catalunya i als Catalans. Pero si per catalanisme antens el nacionalisme i el independentisme Catala o inclus el federalisme, jo ja et dic clarament no nomes que no soc catalanista si no que estic contra eixes idees.
Comencem a estar d'acord, a mi em sembla perfecte. Smile

Xaviv escrigué:
Els diners que sen van fora de catalunya no donen arguments als Catalanistes, donen arguments a tots els Catalans, aixi com els diners que es queden a a la buxaca del apotronat de torn, als seus reposapeus del cotxe que s'ha comprat i als desdijunis de ems de 200 euros que li paguen tots els catalans, tot aixo, no nomes dona arguments als catalans si no que ara per ara aquestos senyors son catalanistes com tu.
Insisteixo: els diners que van fora de Catalunya SÍ donen arguments als catalanistes, els hi donen practicament tots els arguments.

I per cert, si entrem en el joc del "i tu més", amb quins son els polítics que més malgasten, que son corruptes, que trafiquen amb influències, que la fan grossa, etc., et recomano no anar pas per aquest camí, no es per res però precisament amb el PP tens les de perdre, ja fa mesos que surten a la llum els seus escàndols...

Xaviv escrigué:
Parlem de la COPE i El Mundo, no cse com pots criticar una cosa sense coneixerla,
Repeteixo: critico el poc que he sentit de la COPE, dels talls de la emissora, i pel que n'he sentit n'he tingut més que suficient, del Mundo, i tal com he dit, encara el desconec més i no he opinat.

Xaviv escrigué: jo critique el que tu dius catalanisme perque el conec i se el que diu voler i el que realment vol. Dius que ha de pagar elevades multes, no nomes aixo tambe els han tapat la boca els catalanistes , els amants de la democraçia, els defensors dels drets. Els mateixos que els fan aixo nomes perque defenen Espanya.
Insisteixo, no es tracta de "només defenen Espanya"...

Xaviv escrigué:
No crec que siga valent dir que atmires a Joan Ridau, valent seria si admirares a un politic concret del PP per eixemple, jo no tinc cuasi ninguna coinsicençia amb Joan Ridau, pero crec que es tant o mes catalanista que tu i tal volta si tots foreu eixina seria una idea mes volguda.

Una abrasada.
No he dit que admiro a Joan Ridao i per això soc valent, he dit que l'admiro simplement perque l'admiro.

I sí, puc mencionar sense cap mena de problema algún polític del PP al que li pugui tenir algún tipus de simpatia personal, però aquí es queda la cosa.

Tampoc entraré a valorar si es tant o més catalanista que jo, tindrem cadascú la nostra manera de demostrar-ho, ell per començar s'hi ha dedicat a nivell professional i això, sens dubte ja es més del que jo pugui fer.

Una cordial salutació.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:05 am

Benvolgut Titanium

Be, repetisc, discursos anticatalanistes si, clar que si, el catalanisme es una idea politica, igual que el españolisme, per aixo discursos aniticatalanistes si. Anti-catalans mai he sentit ni un d'un partit que ja es diu CIUTADANS DE CATALUNYA.

Pel que fa a respectar les cultures aranesa, basca... La meva sempre he dit que es la mateixa que la teve, amb les petites diferencies que de Valencia a Catalunya tingam, pero poca cosa, sens dupte, de Vinaroz a Tortosa, cap. Pel que fa al ultim parraf ahi no vaij a entrar perque es la llogica discrepançia entre tots dos. Tinc la "mala sort" (Si vols diro aixi de que m'agrada molt la resta d'españa, la sent com a meva i no pense renunçia mai a tot aixo per molt que sapiga qui soc i d'on vinc, tu no, respecte totalment, paraula d'honor.

Be, a veure si ara m'explique be perque tu insisteixes amb l'anticatalanisme. Ha Catalunya hi ha dos clases de persones pel que fa a la politica -Catalanistes- (Que al parlament sou mes) -Espanyolistes- (Si vols dirlos aixi) els catalanistes sou antiespanyolistes i els espanyolistes anticatalanistes, ara be, els espanyolistes no son anticatalunya i eixa es la confunçio que vosaltres voleu fer, fer que lo anticatalanista parega anticatala, aixi que frases anticatalanistes de La COPE, el Mundo, PP i CS trovaras per plenar 10000 pagines d'aquestes, pero anticatalanes, molt poquesnormalment desde fora de Catalunya i jo ja les he condepnat avans que tu. Ara be, ¿sou els catalanistes antiespanya? antiespanyolistes si, i em sembla be i normal, pero ¿Antiespanya?

Cuant dic lo de expulsar de Catalunya em referisc a Albert Boadella, aviam, aclare avans que ho fages tu, no expulsar a patades ni per sentençia ni orde del parlament, hasta ahi podiem aplegar. Pero des que ha dit que li agrada Espanya... Li ha caigut damunt una campanya de desprestigi per part del catalanisme que ha fet que de plenar 3 voltes un taetre per un obra dels Joglars ha pasat a entrar el 50% de l'entrada, podries dir tu, "Esque l'obra es roin" mai s'ha dit aixo fins ha que s'he expresat politicament.

No cal toca Cuba, be, dons no la tocare, no crec que espanya tinga res a vore en la dictaura socio-comunista de Cuba pero no la tocare. A voltes en molta pena cuant veij que es denuncia amb 600 euros a qui escriu alguna cosa en castella en la seva tenda em fa l'efecte de que Catalunya camina cap ahi. Pero no parlare mes de Cuba ja. A voltes cuant parle amb amics meus catalanistes que com tu l'unic que volen es l'independençia de Catanunya em diuen que es fa fastic aquet i nomes aquet aspecte de la politica llinguistica, em diuen que no es senten mes independentistes per perseguir el castella, no se si com tu...

L'altre dia parlabem de la firma de la constituçio, encara te mes errades e, una per eixemple es el nomenament del Fiscal general del estat, fet per el rey a proposta del Gobern, vaja... Que es un home de Zapatero... Y lúnic que li mana es perseguir al PP, ja que amb aso de la crisis li fa falta una cortina de fum per a que no es note el que diu. No dic que no hi hasquen politics del PP corruptes hi han i tant que si, i jo els voyc condepnats, pero si investigaren a tots els partits surtirien ovelles negres a tots. Jo crec que les evidencies de matipulacio son evidents. Un Jutje ex del PSOE a una caçera ilegal parla amb el ministre de Justicia i comensa ahi la percecusio al PP, lo primerisim filtrar el secrete de sumari per a crear alarma contra el PP avans d'unes eleccions a Galicia y P.Vasc, prova d'aixo es l'us que en Tauriño i Quintana feien dia darrere dia a la campanya electoral... Despres de tot, el cas a Valencia artxivat (Guanya el PP) al PSOE li entra una pataleta i mana al fiscal de lestat que recorregui la sentencia, prova d'aixo es que Fernandez de la Vega es qui fa l'anunci de que va a ser recorregut.... Un altre dia si vols continue.

Aviam clar que jo no tinc res a vore amb les idees de Ridau, res, pero se separar lo politic de lo personal, y a lo personal se que podria coinsidir molt amb ell. Tal volta tu tambe e, no dic que no, jo cuant dic vosaltres em referisc a la masa de catalanistes que veij a la tv, estic segur que la majoria no sou aixi, ara calificar de "Provocadors" a qui son victimes no em pareis correcte.

Deixam que et recomane un llibre que coneixeras "adios Cataluña" del Boadella, si vols llegirlo, fes-ho, i despres trau la teva conclusio, del llibre no de Catalunya del llibre, i traula tu, objetiva, que no la traga el catalanisme per tu, traula tu.

Una abraçada.

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:06 am

Xaviv escrigué:Benvolgut Titanium

Be, repetisc, discursos anticatalanistes si, clar que si, el catalanisme es una idea politica, igual que el españolisme, per aixo discursos aniticatalanistes si. Anti-catalans mai he sentit ni un d'un partit que ja es diu CIUTADANS DE CATALUNYA.
Quan vaig llegir el seu nom i després vaig veure la política que feien, em vaig sentir enganyat, el títol es enganyós... Laughing

Xaviv escrigué:
Pel que fa a respectar les cultures aranesa, basca... La meva sempre he dit que es la mateixa que la teve, amb les petites diferencies que de Valencia a Catalunya tingam, pero poca cosa, sens dupte, de Vinaroz a Tortosa, cap. Pel que fa al ultim parraf ahi no vaij a entrar perque es la llogica discrepançia entre tots dos. Tinc la "mala sort" (Si vols diro aixi de que m'agrada molt la resta d'españa, la sent com a meva i no pense renunçia mai a tot aixo per molt que sapiga qui soc i d'on vinc, tu no, respecte totalment, paraula d'honor.
Em sembla be, molt be, que dic molt be, em sembla perfecte, perfectíssim!

Però no condicionis el desenvolupament, el creixement, el progrés de Catalunya als teus gustos per una altra terra.

Tal com ja he dit, em pot agradar tant o més un altre territori, país, nació, etc., però no per això posaré traves al desenvolupament del meu propi país, Catalunya.

Amb això vull dir que es totalment compatible estimar Espanya amb deixar que Catalunya segueixi el seu camí de creixement.

Xaviv escrigué:
Be, a veure si ara m'explique be perque tu insisteixes amb l'anticatalanisme. Ha Catalunya hi ha dos clases de persones pel que fa a la politica -Catalanistes- (Que al parlament sou mes) -Espanyolistes- (Si vols dirlos aixi) els catalanistes sou antiespanyolistes
No, els catalanistes som catalanistes, i si em de ser "anti-alguna-cosa", serà anti-anticatalanistes, per simple actitud defensiva natural.

Pretendre dur una tasca "d'antiespanyolisme" suposaria una pèrdua de temps i recursos, i com comprendràs, preferim concentrar els nostres esforços en (re)construir la nostra nació, que anar a perdre el temps a "destruir-ne" una altra...

Xaviv escrigué: i els espanyolistes anticatalanistes, ara be, els espanyolistes no son anticatalunya i eixa es la confunçio que vosaltres voleu fer, fer que lo anticatalanista parega anticatala,
No es fer que "parega", es que es així, es molt elemental: qui es el que treballa el ferro? El ferrer. Qui es el que treballa la fusta? El fuster. Doncs el mateix amb el catalanisme i Catalunya.

No hi pot haver cap confusió de cap mena.

Una altra cosa es que hi hagi un altre projecte espanyol-ista, que es vulgui apoderar de del concepte de Catalunya.

Xaviv escrigué: aixi que frases anticatalanistes de La COPE, el Mundo, PP i CS trovaras per plenar 10000 pagines d'aquestes, pero anticatalanes, molt poquesnormalment desde fora de Catalunya i jo ja les he condepnat avans que tu. Ara be, ¿sou els catalanistes antiespanya? antiespanyolistes si, i em sembla be i normal, pero ¿Antiespanya?
Encara podríem arrissar més el rinxol: l'anticatalanisme no es el mateix que espanyolisme, però curiosament en molts casos sí, en tants, que al final acaba confonent-se, tal com el cas de l'altre fil sobre el fòrum del PP on els molestava el català.

Xaviv escrigué:
Cuant dic lo de expulsar de Catalunya em referisc a Albert Boadella, aviam, aclare avans que ho fages tu, no expulsar a patades ni per sentençia ni orde del parlament, hasta ahi podiem aplegar. Pero des que ha dit que li agrada Espanya... Li ha caigut damunt una campanya de desprestigi per part del catalanisme que ha fet que de plenar 3 voltes un taetre per un obra dels Joglars ha pasat a entrar el 50% de l'entrada, podries dir tu, "Esque l'obra es roin" mai s'ha dit aixo fins ha que s'he expresat politicament.
Sobre el cas del Boadella, desconec ara mateix quin va ser el desencadenant de la seva deriva, o potser no hi va haver un desencadenant en concret, sinó que simplement es el seu tipus d'ideologia que la fet portar a interpretar com estranya o difícil d'entendre la recuperació i reparació de Catalunya dels desastres del passat.

També desconec què entenia ell per a recuperació de Catalunya, potser no es va saber explicar, no ho se, tinc curiositat per saber-ho.

Recordo haver vist moltes obres dels Joglars quan era petit i m'encantaven, i l'admirava, però el dia que vaig saber el "canvi" que havia fet, em vaig desil·lusionar molt...

Ja dic, m'agradaria saber què es el que va passar pel seu cap.

Xaviv escrigué:
No cal toca Cuba, be, dons no la tocare, no crec que espanya tinga res a vore en la dictaura socio-comunista de Cuba pero no la tocare. A voltes en molta pena cuant veij que es denuncia amb 600 euros a qui escriu alguna cosa en castella en la seva tenda em fa l'efecte de que Catalunya camina cap ahi. Pero no parlare mes de Cuba ja. A voltes cuant parle amb amics meus catalanistes que com tu l'unic que volen es l'independençia de Catanunya em diuen que es fa fastic aquet i nomes aquet aspecte de la politica llinguistica, em diuen que no es senten mes independentistes per perseguir el castella, no se si com tu...
El primer, es que els venen això com una persecució del castellà, quan no es ben bé així.

I el meu parer sobre aquesta política no tinc cap problema en compartir-lo si m'ho demanes: em sembla molt bé.

Perquè em sembla molt bé?

Doncs per diverses raons: per començar, ja li hauria de sortir del cap a la gent que ve a Catalunya a vendre o viure, es precisament el que jo faria, si anés a viure a l'Aran, Galícia, Portugal o la Xina, JO seria el primer que posaria el cartell en el seu idioma, ni llei faria falta, es una simple qüestió de respecte, d'educació, d'adaptació.

Segon, la llei es força clara: com a mínim s'ha de retolar en català, i hi ha absoluta llibertat per retolar en el segon idioma que es vulgui, ja sigui espanyol, anglès, urdu o klíngon.

Un altre cop, si a mi m'imposen aquesta llei a els llocs que he esmentat, primera que ja no caldria ni que me la imposessin, ja em sortiria de mi mateix, però tot i això, la respectaria perfectament, sense cap mena de problema.

Sabies que hi ha unes 150 lleis que obliguen a etiquetar, retolar, marcar, etc, en espanyol?

Saps que a l'Estat espanyol TOTS tenim el deure, o sigui l'obligació de conèixer el castellà?

Doncs si això et sembla bé, entendràs l'altre...

I finalment, que passarà quan a Ceuta o Melilla, la població àrab sigui majoria i retolin només en àrab? Que s'haurà de fer llavors? I quan a Anglaterra només comencin a retolar en turc? Doncs Europa comença a estar plena de molta gent de fora...

Xaviv escrigué:
L'altre dia parlabem de la firma de la constituçio, encara te mes errades e, una per eixemple es el nomenament del Fiscal general del estat, fet per el rey a proposta del Gobern, vaja... Que es un home de Zapatero... Y lúnic que li mana es perseguir al PP, ja que amb aso de la crisis li fa falta una cortina de fum per a que no es note el que diu. No dic que no hi hasquen politics del PP corruptes hi han i tant que si, i jo els voyc condepnats, pero si investigaren a tots els partits surtirien ovelles negres a tots. Jo crec que les evidencies de matipulacio son evidents. Un Jutje ex del PSOE a una caçera ilegal parla amb el ministre de Justicia i comensa ahi la percecusio al PP, lo primerisim filtrar el secrete de sumari per a crear alarma contra el PP avans d'unes eleccions a Galicia y P.Vasc, prova d'aixo es l'us que en Tauriño i Quintana feien dia darrere dia a la campanya electoral... Despres de tot, el cas a Valencia artxivat (Guanya el PP) al PSOE li entra una pataleta i mana al fiscal de lestat que recorregui la sentencia, prova d'aixo es que Fernandez de la Vega es qui fa l'anunci de que va a ser recorregut.... Un altre dia si vols continue.
Sí, estaria bé, perquè el sistema judicial espanyol es NEFAST, i ho dic convençut, i no només jo, es una de les vergonyes més grans de l'Estat espanyol.

La primera gran mentida es que el poder judicial es independent, i es una absoluta mentida, es la cosa més polititzada que et puguis tirar a la cara, amb això estem d'acord.

L'espectacle al que estem assistint aquests dies, es que es VERGONYÓS, es LAMENTABLE.

La llei està subordinada a la classe política i això es pràcticament un escàndol. I per les "pataletes", com dius tu, d'uns i altres, suposa un malbaratament escandalós dels recursos (capital econòmic, humà i de temps) del poder judicial.

Diria que estem totalment d'acord.

Xaviv escrigué:
Aviam clar que jo no tinc res a vore amb les idees de Ridau, res, pero se separar lo politic de lo personal, y a lo personal se que podria coinsidir molt amb ell. Tal volta tu tambe e, no dic que no, jo cuant dic vosaltres em referisc a la masa de catalanistes que veij a la tv, estic segur que la majoria no sou aixi, ara calificar de "Provocadors" a qui son victimes no em pareis correcte.

Deixam que et recomane un llibre que coneixeras "adios Cataluña" del Boadella, si vols llegirlo, fes-ho, i despres trau la teva conclusio, del llibre no de Catalunya del llibre, i traula tu, objetiva, que no la traga el catalanisme per tu, traula tu.

Una abraçada.
Ja m'agradaria trobar temps per llegir-lo, però ja m'imagino el contingut, no descobriria res de nou, o potser sí, potser seria la manera de conèixer les motivacions que van dur al Boadella a prendre tal decisió, però en fi, tampoc es per donar-li més voltes, si creu que ha fet el correcte allà ell i millor per a ell.

Jo en el seu lloc, si no estic bé en un lloc, marxo. Més clar que l'aigua.

Fins demà a mig matí, a veure si em puc connectar un momentet.
Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:07 am

Benvolgut Titanium

Dons no et sentes enganyat son Ciutadans, perque viuen a una democracia si no serien supdits, i com que son o al menys viuen a Catalunya son de Catalunya, es un titol molt ben ficat, mal ficat seria ciutadans catalanistes, esque aques sentiment de posesio que teniu els catalanistes de que Catalunya es vostra es una de les coses que aquet grup vol fer vore.

I qui posa traves al desemvolupament de Catalunya, el PP? per que? perque ha votat contra l'estatut que han fet contra ells sense deixarlos participar, un estatut que nomes te que cuasi 300 articles, no es pot ser mis intervencioniste, li falta dir que al balco de cadascu ha d'aber una bandera independentista (No la senyera, que es catalunya) la independentista que es catalanista, la de la estrelleta. I tant que es compatible estima Espanya amb que Catalunya creixca, pero qui la fa creixer son es catalans i gent de mes llocs d'espanya, dins dels catalans molts catalanistes tambe si, pero tots els catalans.

Vosaltres sou antiespanyolistes, i no em sembla mal, aixo no anar contra la gent de Cantabria per eixemple, es anar contra unes ideas constitucionals que defenen l'unitat d'Espanya. Es normal i ningu es pot molestar per que digues aixo. Cada volta que esmentes l'independencia de Catalunya estas fent una frase entiespanyolista pero el dupte que jo tinc es si es antiespanya, es a dir espanya son dues cosesla seva gent i el seu territori, desde Port Bou fins a Algecires, desde ahi fins a L'estaca de Bares i altra volta a por Bou. Per tant un catalaniste esta encontra d'aixo i aixo es estar en contra de Espanya, dons tambe em sembla be, ara un espanyolista mai estara en contra d'Espànya ni de Catalunya perque sense Catalunya no hi ha espanya i cosidera Catalunya tan seva com Zamora Alacant Almeria o Badajoz... El que si es un espanyolista es anticatalanista i esta siguent anticatalanista cada volta que diu coses com les que jo dic ara. Pero aixo li ha de molestar a algu? per aixo me han de denegar participar a un pacte de comvivencia com l'estatut, per aixo han de cremarme les meves seus del partit, per aixo han de amenatzarme de mort, per aixo han de tancarme l'emisora de radio...?

Tu vols fer vore que el que es catalaniste treballa per Catalunya i el espanyoliste per espanya, cuasi, pero no, el espanyolite treballa per Espanya i per Catalunya. Pero amb Catalunya dintre d'espanya.

Sobre l'altre fil, a vore et convide a que si pots entres als foros del PP i vejes que he dit jo alli, estic en contra de que a L?ayme lágin expulsat, pero en la majoria dels casos no es que molestara el catala es que simplement no léntenien. Si vas a Badajoz i parles catala, la gent no parlara amb tu, perque te odia? no, perque no t'antendra, fara un esforç, pero ja esta. I si a mes a mes saben que saps parlar com ell perque tenim la sort de creixer sabent dos idiomes, dons algu es molestara, pero simplement pasara de tu, insultarte per aixo? 2 o 3 de torn i ja esta. Que a lo millor son del PSOE avans que del PP.

Dons llig el llibre de Boadella, no presupongues res, et fa presupondre el catalanisme, llig-lo com a "TU" com a "TITANIUM" o com et diguis, em sembla que dintre del catalanisme no sereu tots clonats, tu tindras la teva ment, dons que no et convensa ningu.

Mira tu dius que hi han lleis i que es fa a mes llocs... Jo denuncies per rotular en un idioma no he vist nomes que a Catalunya. A Valencia hi ha subvencions per rotular en catala, es molt distint, cada volta el parla mes gent i ningu l'odia despres de que el sacionen per ferlo gastar. Dius que si vas a Galicia rotules en Galleg, i si vas a Madrid en Castella, prova a rotular en castella... Ningu et sancionara ja voras.

El Castella i el Catala son els dos idiomes oficials a Catalunya, que es bilingue,e sque forçar la realitat es un desproposit. Donar al ambit public el bilinguisme tant a l'administracio estatal com a la catalana em sembla be, nop nomes em sembla be si no que aixi vollc que sigua. pero en casa de cadascu que faja el que vullga.

A mes a mes de la manera que es fa, un grup de independentistes van tenda per tenda miran els rotuls, a la tenda d'un home troben un full de llibreta escrit a ma "Tenemois ensaladas y platos cocinados para llebar" ho denincien anonimament a lóficina de protexio llinguistica van inspectors i, sancio de 600 euros, cuan si els mosos d'escuadra et pillen 1 gram de koka son 300 euros, Esque es el doble de greu gasta el castella que dur kokaina? estem bojos o que? pero esque no acaba ahi van de nit a la seba tenda i li fan pintades de "FACHA" ja esta cualificat, ja es un punt negre a Catalunya eixa tenda, cuant a lo millor aquet senyor no te ni idea de politica i el que si que te son uns grans productes.

Pel que fa a la divisio de poders, podriem estar dacort, es mes complicat que el que anomenem pero si podem estar dacort.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:08 am

Xaviv escrigué:Benvolgut Titanium

Dons no et sentes enganyat son Ciutadans, perque viuen a una democracia si no serien supdits, i com que son o al menys viuen a Catalunya son de Catalunya, es un titol molt ben ficat, mal ficat seria ciutadans catalanistes, esque aques sentiment de posesio que teniu els catalanistes de que Catalunya es vostra es una de les coses que aquet grup vol fer vore.
Sí, però tota la resta de votants també son ciutadans, uns quants milions més vaja...

Xaviv escrigué:
I qui posa traves al desemvolupament de Catalunya, el PP? per que? perque ha votat contra l'estatut que han fet contra ells sense deixarlos participar, un estatut que nomes te que cuasi 300 articles, no es pot ser mis intervencioniste, li falta dir que al balco de cadascu ha d'aber una bandera independentista (No la senyera, que es catalunya) la independentista que es catalanista, la de la estrelleta.
Bé, la Senyera per mi representa un país sobirà també, de fet així va ser durant força temps quan representava la Corona d'Aragó.

Però en fi, això ja seria un altre tema.

Xaviv escrigué: I tant que es compatible estima Espanya amb que Catalunya creixca, pero qui la fa creixer son es catalans i gent de mes llocs d'espanya, dins dels catalans molts catalanistes tambe si, pero tots els catalans.

Vosaltres sou antiespanyolistes, i no em sembla mal, aixo no anar contra la gent de Cantabria per eixemple, es anar contra unes ideas constitucionals que defenen l'unitat d'Espanya. Es normal i ningu es pot molestar per que digues aixo. Cada volta que esmentes l'independencia de Catalunya estas fent una frase entiespanyolista pero el dupte que jo tinc es si es antiespanya, es a dir espanya son dues cosesla seva gent i el seu territori, desde Port Bou fins a Algecires, desde ahi fins a L'estaca de Bares i altra volta a por Bou. Per tant un catalaniste esta encontra d'aixo i aixo es estar en contra de Espanya, dons tambe em sembla be, ara un espanyolista mai estara en contra d'Espànya ni de Catalunya perque sense Catalunya no hi ha espanya i cosidera Catalunya tan seva com Zamora Alacant Almeria o Badajoz...
Es molt senzill, no cal buscar-li 3 peus al gat, perque Portugal es com es, no vol dir que es anti-Espanya, doncs la idea es la mateixa.

I sí, Espanya sense Catalunya continuarà essent Espanya però simplement més petita.
Espanya no es més que l'antiga Corona de Castella, la monàrquica-absolutista, ampliada.

Xaviv escrigué:El que si es un espanyolista es anticatalanista i esta siguent anticatalanista cada volta que diu coses com les que jo dic ara. Pero aixo li ha de molestar a algu? per aixo me han de denegar participar a un pacte de comvivencia com l'estatut,
Si tant en contra s'està del projecte de l'Estatut, doncs sí.

Xaviv escrigué: per aixo han de cremarme les meves seus del partit,
Depèn del radical que siguis, sempre trobaràs un radical de l'altre costat que et respondrà en proporció o una miqueta més.

Xaviv escrigué: per aixo han de amenatzarme de mort, per aixo han de tancarme l'emisora de radio...?
Ja t'ho dic, va en proporció a la radicalitat del discurs.

Xaviv escrigué:
Tu vols fer vore que el que es catalaniste treballa per Catalunya
No ho vull fer veure, es que es així simplement.

Xaviv escrigué: i el espanyoliste per espanya, cuasi, pero no, el espanyolite treballa per Espanya i per Catalunya. Pero amb Catalunya dintre d'espanya.
Sí dins, però amb unes condicions molt millorables, precisament el que pot millorar el catalanisme.

Xaviv escrigué:
Sobre l'altre fil, a vore et convide a que si pots entres als foros del PP i vejes que he dit jo alli, estic en contra de que a L?ayme lágin expulsat, pero en la majoria dels casos no es que molestara el catala es que simplement no léntenien.
No, de moment no se m'hi ha perdut res als fòrums PPeros..., no voldria que la meva simple presència diguessin que es una mera i simple provocació. Millor em quedo per ací.

Xaviv escrigué: Si vas a Badajoz i parles catala, la gent no parlara amb tu, perque te odia? no, perque no t'antendra, fara un esforç, pero ja esta. I si a mes a mes saben que saps parlar com ell perque tenim la sort de creixer sabent dos idiomes, dons algu es molestara, pero simplement pasara de tu, insultarte per aixo? 2 o 3 de torn i ja esta.
Més, més, uns quants més...

Xaviv escrigué: Que a lo millor son del PSOE avans que del PP.
Per mi son practicament el mateix...

Xaviv escrigué:
Dons llig el llibre de Boadella, no presupongues res, et fa presupondre el catalanisme, llig-lo com a "TU" com a "TITANIUM" o com et diguis, em sembla que dintre del catalanisme no sereu tots clonats, tu tindras la teva ment, dons que no et convensa ningu.
Naturalment que no som clonats, només faltaria... XD

Xaviv escrigué:
Mira tu dius que hi han lleis i que es fa a mes llocs... Jo denuncies per rotular en un idioma no he vist nomes que a Catalunya. A Valencia hi ha subvencions per rotular en catala, es molt distint, cada volta el parla mes gent i ningu l'odia despres de que el sacionen per ferlo gastar. Dius que si vas a Galicia rotules en Galleg, i si vas a Madrid en Castella, prova a rotular en castella... Ningu et sancionara ja voras.
El mateix els dic a aquests que sembla que es busquin les multes: que provin de retolar en català a Catalunya, ningú el sancionarà...

Es que es tan senzill com tu mateix ho descrius.

Xaviv escrigué:
El Castella i el Catala son els dos idiomes oficials a Catalunya, que es bilingue,e sque forçar la realitat es un desproposit. Donar al ambit public el bilinguisme tant a l'administracio estatal com a la catalana em sembla be, nop nomes em sembla be si no que aixi vollc que sigua. pero en casa de cadascu que faja el que vullga.

A mes a mes de la manera que es fa, un grup de independentistes van tenda per tenda miran els rotuls, a la tenda d'un home troben un full de llibreta escrit a ma "Tenemois ensaladas y platos cocinados para llebar" ho denincien anonimament a lóficina de protexio llinguistica van inspectors i, sancio de 600 euros,
Sincerament, no crec que els independentistes siguin tan "altruistes" (fer la feina de buscar a l'infractor, denunciar-ho -que requereix una dedicació de temps-, i que no veguin ni un Euro, vinga va...).

Xaviv escrigué: cuan si els mosos d'escuadra et pillen 1 gram de koka son 300 euros, Esque es el doble de greu gasta el castella que dur kokaina?
Desconec l'import de les sancions, ni una ni l'altra, no ho he hagut de pagar mai...

Xaviv escrigué: estem bojos o que? pero esque no acaba ahi van de nit a la seba tenda i li fan pintades de "FACHA" ja esta cualificat, ja es un punt negre a Catalunya eixa tenda, cuant a lo millor aquet senyor no te ni idea de politica i el que si que te son uns grans productes.
I si es vol esforçar en vendre certa qualitat, mirà de satisfer els seus clients, i venent-se en català (a la clientela catalana a Catalunya!, es que sembla un disbarat...) es un gran punt a favor.

Xaviv escrigué:
Pel que fa a la divisio de poders, podriem estar dacort, es mes complicat que el que anomenem pero si podem estar dacort.

Una abrasada
Salutacions.

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Nov 06, 2009 2:09 am

Benvolgut Titanium.

Be, i tant que si que son ciutadans, ciutadans de Catalunya son tots, no nomes els catalanistes... Crec que duc com a 20 opinios entre aquet fil i l'altre intentant fer-ho vor-he.

Un dia volguera que m'aclarara algu perque a valencia la senyera te una frnja blaba, he sentit que va ser perque el Rey Jaume va donar a cada territori un color. Perque per eixemple a Castello encara que impera la de Valencia, te a una franja verda.

Jo tampoc insistire mes perque es una batalla perduda posarse a parlar d'aso un catalaniste independentiste i un espanyoliste. Mira encara no te he explicat com seria la meva idea de Espanya. A mi m'agradaria que el govern espanyol tinguera plenes competencies a tot el territori espanyol. i que no hages de parlar amb ningu a l'ora de repartir els diners perque no hi ahuria de fer-ho, ells serien qui controlen totes les administracions. Aixi es com estic convençut de que a Catalunya a Valenccia i a Balears aniria el que hi d'anar. Asamblees llegislatives, si, pero com a competencia les senyes d'identitat de la CA i poca cosa mes. Aixi evitariem que com a Andalucia mana el PSOE vajen 3.000.milions de euros i a valencia que dona el triple vajen pocs mes de 1.000. milio de euros. A partir d'ahi la constituçio tambe prohibis una mena de coses que jo permetria, com es la federaçio de CCAA i els Paisos Catalans en eixe context podrien ser una realitat que a mi m'agradaria.

Pero nen, olvidat de tot aso perque es nomes la meva manera de pensar i jo si de alguna cosa soc consient es de que no estic sol a Espanya ni ha Catalunya he de saber cedi, i he cedit fins a ala Constituçio... Be, em sembla be.

Es çert i estic dacort amb tu en que el PP no va voler iniçia una reforma de l'estatut cuant va poder i es va negar a parlar, Val, pero aixo no fa que s'haji de prescindir de ells, perque son gent que viu amb tu igual que els del PSC CS ERC ....

Parles dels radicals, a mi els radicals tan me fa el que siguen, pero cuant una accio es delicte o infraccio pasa de ser un radical a ser un infractor o delincuent. A mes a mes, mira, jo cuant van ser les ultimes eleccions a Catalunya vaij paseja per Lleida que m'agrada molt, i vaij vore al carrer principal paraetes de CIU PSC ERC i ICV fent festa i animant a la gent i deixanse voler, Recapdant vots vaja, fent campanya. Una mica mes a la vora estaba no la paraeta si no la seu del PPC tota pintada. ¿Poden ficar ells una paraeta? no poden, bueno si amb una brigada de Mossos al costat, ¿Qui s'aproparia? els radicals per vore que es el que s'apropa per a quedarse en la cara del que vaja a vorels, ¿Van tots amb igualtat de condiçions a unes eleccions? NO uns fan campanya i els altres no poden. ¿Quina conclusio trac? que un radical es un cobart.

Anxo Quintana, no se si sabras qui es, aquet que deia treballar per Galicia, aquet senyor per eixemple mentres prohibia el castella en l'educacio publica duia als seus fills a un colage bilingue castella-angles, una cosa al catalanisme es el que diuen voler i un altra el que realment volen. Pel que fa a la gent que dius tu que t´he insulta et puc corroborar que nomes 2 o 3, jo que soc de llengua materna catalana i e viscut a Galicia, Cadiz, Cartagena, Mallorca, Tarragona crec que he corregut prou per ha dir-ho parle de lo que no m'agrada perque conec el que no m'agrada, per eixemple, no dic que els foros del PP son incomodes si no hi he estat.

A lo millor a tu no et pren el pel Zapatero, per que he llegit ha opinios teues crec que aixina es, una cosa com al xavier vendrell (ERC) me alegre, al menys em puc fiar de que realment sigues un catalaniste que creu en la independencia i es fidel a les seves idees, que ja es dificil de trobar e. Pero esque el govern catala si que es proZP cuant no li feu falta a ZP el catalanisme prepareuse.

El que et vuyc dir amb que si obris un bar a salamanca no et van a sancionar, es que mentres que a Catalunya es persegueis el castella a la resta d'espanya no es persegueis el Catala. el unic idioma que es sancionat es el castella perque aquets que tu denomines "Altruistes" el que fan es fe servir una llei que el govern catalanista els a regalat per que puguen anar per el carrer amb l'ampar del govern putejant als castellanoparlants, odi odi i mes odi. Altruistes? seu pasen pipa. Si desconeixes l'import de les sancions ja te les dic jo, el cas que te contat d'aquet pobre home es una realitat no es un eixemple.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dv Nov 06, 2009 2:09 am

Et responc aquí lo de l'altre fil (Barcelona capital de España):

Ara mentres estic contestante a tu estaba escoltant RadioFlaxback. Mentres posaben una canço de Zuquero, que te una vercio en castella ells la fiquen en italia... Ahi trau tu la conclusio.
No entenc res.

Potser perque sona millor en la seva versió original?

Xaviv escrigué: La ser... Catalanista... Home es clarament prozapatero que diu ser catalanista...
M'estàs dient que la SER es catalanista per ser pro-Zapatero??

Si precisament aquest polític espanyol ha enganyat a la major part del poble català, retallada de l'Estatut i tal, per començar...

Xaviv escrigué: A mi em fa gracia perque com ja te he dit cuant a catalunya no mane el PSC o ja no li fajen falta els vots catalanistes veuras tu el que es, pero be, no se, tal volta no siga catalanista, pero la sexta... clarisimament.
No veig gaire la Sexta, però pel poc que he vist no he vist res de catalanisme..., vaja, a no ser que emetin en català i no me'n hagi donat compte...

Xaviv escrigué:
De lo demes tampoc insistire mes a la fi i a la cap es tracta d'idees democratiques.

Et propose deixar aquesta linea i parlaro tot a l'altra esque ja no done abast nen entre aquet foro i el del PP. Una abrasada.

Oks

Titanium
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum