TELE-5 vincula Arenys amb Segi (org. juvenil basca)

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

TELE-5 vincula Arenys amb Segi (org. juvenil basca)

Missatge por Portalcat el Dj Nov 05, 2009 11:27 pm

T5 vincula Arenys amb Segi

16.09.2009

El referèndum independentista d'Arenys de Munt va estar marcat per la cordialitat, la festa i el bon ambient. Malgrat els intents de la Falange de tenyir la jornada amb una certa dosi de mal rotllo, l'independentisme català va demostrar ser un moviment cívic i purament democràtic.

Una situació que no encaixa de cap manera en l'esquema mental espanyol, acostumat a vincular constantment independentisme amb violència. Així, com que de violència no n'hi va haver, a la web de Tele5 han optat per maquillar la realitat i vincular Arenys de Munt amb l'organització juvenil basca Segi, actualment il·legalitzada, vigilada de ben a prop per agents de l'Ertzaintza.

L'internauta que s'entretenia mirant la fotogaleria de la jornada veia successivament les imatges dels independentistes catalans, la dels feixistes, la de Segi i la d'un grapat d'àvies votant a favor de la independència de Catalunya. Tot ben mesclat, ni que no tingués res a veure. 'Difama, que algo queda', que diuen...

http://www.directe.cat/punt-de-mira/t5-vincula-arenys-amb-segi
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3514
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: TELE-5 vincula Arenys amb Segi (org. juvenil basca)

Missatge por Xaviv el Dj Nov 05, 2009 11:28 pm

Benvolgut Ayme

Jo no estic dacort amb fe violents als independentistes, violents nomes son uns petits grups que nomes fan malament als propis independentistes, la violencia nomes degrada a qui la practica. Jo tinc grans amics independentistes i mai els pedre, espere.

Ara be, saps que jo em vaij oposar a que es manifestaren els de la falanje perque hi habia una consulta, pero van despres i els que es manifesten coaccionant la consulta sin els ndependentistes, impedint aixi la incoaccio de la gent coneguda espanyolista.

Una abrasada

Xaviv
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por TallaFerro el Dv Nov 06, 2009 1:22 am

Ens volen criminalitzar i no saben com. Quina gent més trista.

TallaFerro

Nombre de missatges : 156

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum