Enhorabona.
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Enhorabona.
Enhorabona, però cal millorar.
La iniciativa és per donar-vos l'enhorabona i animar-vos a seguir. De tota manera caldria cuidar les faltes d'ortografia, l'abús del castellà en els anuncis i en comandaments del propi sistema. Precisament en un web que vol fomentar la cultura les faltes d'ortografia són inadmissibles.
Només a la pàgina des de la que escric hi veig:
Indice per índex.
Buscar x cercar.
(l'anunci, en castellà)
Icono del tema x Icona del tema.
Título del tema x Títol del tema.
Otros x altres.
Previsualizar x previsualitzar.
Escribe las elecciones separándolas por un salto de línea.
Puedes poner 10 elecciónes como máximo (ni tradueixo!)
Elección multiple x Elecció múltiple
Anulacion del voto autorizada x .... Anul·lació del vot autoritzada
per que l'enquesta no tingui data límit x per tal que l'enquesta no tingui data límit
I segur que algú que sàpiga més bé que no pas jo el català n'hi trobarà altres.... Noies i nois! això s'ha de corregir si voleu donar una imatge tant digna com les intencions que us mouen.
Gràcies per l'esforç
La iniciativa és per donar-vos l'enhorabona i animar-vos a seguir. De tota manera caldria cuidar les faltes d'ortografia, l'abús del castellà en els anuncis i en comandaments del propi sistema. Precisament en un web que vol fomentar la cultura les faltes d'ortografia són inadmissibles.
Només a la pàgina des de la que escric hi veig:
Indice per índex.
Buscar x cercar.
(l'anunci, en castellà)
Icono del tema x Icona del tema.
Título del tema x Títol del tema.
Otros x altres.
Previsualizar x previsualitzar.
Escribe las elecciones separándolas por un salto de línea.
Puedes poner 10 elecciónes como máximo (ni tradueixo!)
Elección multiple x Elecció múltiple
Anulacion del voto autorizada x .... Anul·lació del vot autoritzada
per que l'enquesta no tingui data límit x per tal que l'enquesta no tingui data límit
I segur que algú que sàpiga més bé que no pas jo el català n'hi trobarà altres.... Noies i nois! això s'ha de corregir si voleu donar una imatge tant digna com les intencions que us mouen.
Gràcies per l'esforç
Boladevidre- Nombre de missatges: 1
Re: Enhorabona.
Gràcies company...
Aquestes faltes que esmenes jo no puc corregir-les, formen part de l'estructura interna de Forocatalán... em consta que ho han d'arreglar...
És cert... qualsevol es pot preguntar com és que fan un paquet destinat als catalans amb faltes d'ortografía?...dons no sé company suposo que per a ells no te tanta importància i no tenen pressa per a corregir-ho... "ya lo haremos..."
Espero que ho sol·lucionin ràpid...
Aquestes faltes que esmenes jo no puc corregir-les, formen part de l'estructura interna de Forocatalán... em consta que ho han d'arreglar...
És cert... qualsevol es pot preguntar com és que fan un paquet destinat als catalans amb faltes d'ortografía?...dons no sé company suposo que per a ells no te tanta importància i no tenen pressa per a corregir-ho... "ya lo haremos..."
Espero que ho sol·lucionin ràpid...
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum