Lluis Companys.

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Lluis Companys.

Missatge por Xaviv el Ds Oct 16, 2010 10:47 pm

Benvolguts Companys.

Volguera expresar aqui com ja ho he fet a altres foros de debat, la meva solidaritat amb l'expresident i amb els seus seguidos, ara al 70 aniversari de el seu asasinat a mans dels franquistes. Si el que pretenien era esborra tota mostra d'independentisme catala el que varen acosegui es tot el contrari, un nacionalisme/Independentisme catala mes fort que mai que el duen a ell com a referent d'actuacio, un home que a mes a mes va saver ser president amb ideologia independentista i a l'ora respecta a qui no ho era, no hi ha mes que recordar que tambe va desemvolupa la tasca de Ministre de Marina, un carrec on hi habia que crida "Viva Espanya" i aixo no el feia menys independentiste. Tanta era la seva cordialitat i tant era el seu talant conciliador, que la marina espanyola i la Guardia Civil de Catalunya va ser leal a ell quan es va produir l'alçament del 36. Homes com ell li calen a Catalunya, Jo mai seria a un partit independentista pero si hi seria a un partit hon ell estiguera.

una abraçada.

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lluis Companys.

Missatge por marc sabates i laporta el Dt Oct 19, 2010 12:43 pm

NI OBLIT , NI PERDO ALS FEIXISTES ESPANYOLS ! ! ! !
EL PRESIDENT LLUIS COMPANYS I JOVER SERA SEMPRE AL MEU COR I EL COR DELS CATALANS .
WWW.MARC-SABATES.COM visca catalunya

marc sabates i laporta

Nombre de missatges : 151
Ubicació : Signes França o Barcelona Catalunya //*//

http://WWW.MARC-SABATES.COM

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum