Censura catalanista a la red.

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Censura catalanista a la red.

Missatge por Xaviv el Dt Oct 05, 2010 3:45 pm

Benvolguts companys.

http://www.elpais.com/articulo/espana/partido/Joan/Laporta/queda/perfil/Facebook/elpepuespcat/20101004elpepunac_29/Tes

No em sembla be, cadascu pot expresar les sebes idees tant com quansevol altre, mentres no es recolçe la violencia i el terrorisme, a mes a mes ha segut moolt ventajos el fet de escoltarlos, perque aixi coneixiel la mena de militants que te, d'entre ells, el famos novoa que va demanar el que va demanar al Fecebook.

Jo diria que aquestes presions no son per a llever a l'independentisme, no, son per a llevar a SI, perque si t'en adones el partit mes perjudicat per SI es ERC que es el partit que pert votants en favor de SI. per tant, SI molesta a ERC, no pas a PP i C,s, que podriem dir allo de que SI es per ells "Mas de lo mismo"

Una abraçada.

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Censura catalanista a la red.

Missatge por Portalcat el Dt Oct 05, 2010 5:39 pm

Hola Xaviv

mira aquest tema ja el tractavem:

http://portalcatala.forocatalan.com/actualitat-catalana-f1/facebook-tanca-ara-el-perfil-de-la-plataforma-per-la-llengua-t1474.htm#3309

De moment no hi ha culpables per el que jo sàpiga...

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dt Oct 05, 2010 5:51 pm

Dons m'has de disculpar. Insisteixo, a mi no m'agrada que es censure res e, es un partit democratic, al menys fins ara, i crec que te els mateixos drets que els demes, culpables? jo apunte cap a ERC, esque es el partit mes perjudicat per SI, pero poden ser altres organitzacions espanyolistes, tant fa, em sembla greu e injunst. I a mes a mes, inutil. Perque no hi ha res mijor per saber quina mena de gent hi ha al partit que llegir un coloqui d'ells.

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Antich el Dt Oct 05, 2010 6:19 pm

Crec que l'administració de facebook ha donat instruccions als seus moderadors de cedir davants les denuncies a les pàgines catalanistes. Imagino que les asocien amb polèmica, sense fixar-se en què representen.

Sap greu però no crec que la cosa s'arregli facilment TT

Antich

Nombre de missatges : 11

http://www.amicscatalunya.megabyet.net/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por TallaFerro el Dc Oct 06, 2010 12:29 am

Benvolguts companys, ho sento però no comparteixo cap de les opinions donades.

Ja sabem que l'independentisme sempre s'ha venut amb sentiments victimistes, ai que ens ataquen els espanyols, els francesos... i ara el facebook!! Si, queda de conya a l'hora de fer propagandes partidistes, però si us plau, la demagogia a part.

Més enllà d'això, facebook és un servei que dóna una empresa, per tant aquesta té unes condicions que s'han d'acceptar i una d'aquestes és que un perfil només pot pertànyer a una persona física. Per partits, associacions, etc ja hi ha altres coses com ara els grups i gustos. No han tancat els seus perfils perquè siguin plataformes catalanistes, sinó per incomplir les condicions d'ús del facebook.

Perquè és així? Doncs molt fàcil, per protecció de dades. Un perfil d'usuari pot entrar i veure els àlbums de fotos d'usuari, amics, correu electrònic, número de telèfon, lloc on viu, etc. És una mina d'or per a l'espionatge industrial. En canvi un grup o gust de facebook només et permet veure el nom i la foto de l'usuari que s'hi ha afegit, res més.

Com veieu aquesta és una mesura per protegir la privacitat dels usuaris, res més.

Espero haver-me explicat correctament.

Au, salut!

TallaFerro

Nombre de missatges : 156

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 4:49 pm

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum