El mite del nacionalisme.

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

El mite del nacionalisme.

Missatge por Xaviv el Dv Set 10, 2010 12:48 pm

Benvolguts companys.

Com he dit moltes voltes, ja fa temps que em vaij animar a coneixer la societat catalana de prop, i cuant... Diguem que vaij acabar, em vaij adonar que hi han mites del nacionalisme catala, bons i dulents. La grandisima majoria dels nacionalistes que vaij coneixer, volen a catalunya i lluiten des del nacionalisme per aconseguir la Catalunya que els agrada i el mijor per a la seva terra, i molts dels que critiquen als catalanistes des de fora de Catalunya, ni tan sols s'han apropat a un d'ells a demanarli l'ora mai de la vida. Per tant si podria estar dacort amb que el nacionalisme catala es injustament criminalitzat moltes voltes des de fora de Catalunya.

Ara be, el que tambe m'he adonat, es que hi han dintre del nacionalisme catala, enganyats i enganyadors, els enganyadors han inventat una mentira per a poder explotar la sensibilitat dels enganyats i aixi, a poc a poc fer un espai politic que ells ocuparien.

http://www.youtube.com/watch?v=P9KVbnvb0HU&feature=player_embedded

Aquet enllaç conta la mentira de la que naix el nacionalisme catala, a mi em sembla que es bo que la ciutadania tinga elements de jui avans de exigir un "deute historic" si es un deute historic, es perque historicament s'ha furtat, i si no s'ha furtat res no es un deute historic.

Una abraçada.

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Re: El mite del nacionalisme.

Missatge por Portalcat el Dv Set 10, 2010 5:47 pm

Ostres quin video més desagradable....

I a sobre es un video promocional de Ciudadanos... quin horror

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Set 10, 2010 11:56 pm

Home, es un vide penjat per C,s, pero aixo no vol dir que diga mentires, tal volta no es tot execte pero jo es que revise i revise l'historia i mes aviat te mes a veure amb aquesta historia que amb la que es conta des del nacionalisme. No crec que ningu puga molestarse porque es conte a video l'historia, jo mes aviat em molestaria amb qui em conta una historia falsa.

Xaviv

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Ds Set 11, 2010 12:51 am

Tu creus que el nacionalisme català necesita mentides? tu saps quines son aquestes mentides?

Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Ds Set 11, 2010 1:12 am

No, jo nomes he mostrat un video, que esta ahi i que com tu mateix has dit, no l'he fet jo. El que extrac d'aquet video no es que els nacionalistes d'ara siguen mentires, es que els catalanistes heu estat enganyats durant anys, perque si aquesta verçio es vieritat, fa que el nacionalisme l'agin creat uns quanys en benefici propi per a crear un espai politic per al seu partit.

Pero Ayme, jo estic atent a que em fases veure les coses d'un altra mena, tu disme on puc trobar jo alguna cosa que em diga que aixo no es veritat, i et done la meva paraula que la llegire o la mirare. Es que jo a dia de avui, encara no l'he trobat.

Una abraçada.

Xaviv

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Ds Set 11, 2010 12:04 pm

es que hem de mirar les coses en conjunt, d'una manera global...

Ciudadanos cerca aquella particularitat per poder negar lo global...

Lo català estava prohibit, etnocidat, historicidat, tot el que es poses en contra de la monarquia era eliminat o afusellat, tot el que no predicava una unitat espanyola era considerat opositor del règim també era eliminat... tot aquell escrit, llibre etc. que no convingues al règim era cremat....que queda? 4 catalans que amagats intenten recordar el que va ser el nostre país i el que podem ser... una lluita reivindicativa per les llibertats de les persones i per la restitució d'una llengua i d'una cultura...

tenint en conte que la dictadura fa tan sols 30 anys que la vem deixar enrere, de que es podia parlar? que podíem recordar? dons efectivament 4 cosetes, que puguin tenir inecxactituds històriques? es posible no dic que no però i que? no es cap mentida i en cambi es algo com la diada que agermana als catalans....

perquè els de Ciudadanos posen a un sudamerica en el vídeo dons perque es un vídeo destinat a aquella immigració que ja es castellanoparlant i que encara no es sent catalana i per tant intenten fer-lis creure que aqui no cal parlar català ni cal celebrar la diada ni cal fer ofrenes de flors a en Moragues res de res... que vinguin a treballar i prou que "esto es España" i això esta passant ara amb un partit polític... que aixó no ho fa en "Pepito Gomez" ostis que aquesta amalgamada de despropòsits la estan duent a terme partits d'aqui!!!!!

Es trist però en realitat això passa perque es el que ha passat sempre... neocolonialisme...

Portalcat
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dg Set 12, 2010 3:57 pm

Ostres quin vídeo més bo....

El més bo és potser l'accent artificial i forçat del locutor.

El que li trobo a faltar és un llistat de les mentides que segons ells "neixen del nacionalisme català"....

Titanium

Nombre de missatges : 59

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dg Set 12, 2010 4:06 pm

Xaviv escrigué:No, jo nomes he mostrat un video, que esta ahi i que com tu mateix has dit, no l'he fet jo. El que extrac d'aquet video no es que els nacionalistes d'ara siguen mentires, es que els catalanistes heu estat enganyats durant anys, perque si aquesta verçio es vieritat, fa que el nacionalisme l'agin creat uns quanys en benefici propi per a crear un espai politic per al seu partit.

Pero Ayme, jo estic atent a que em fases veure les coses d'un altra mena, tu disme on puc trobar jo alguna cosa que em diga que aixo no es veritat, i et done la meva paraula que la llegire o la mirare. Es que jo a dia de avui, encara no l'he trobat.

Una abraçada.

Jo només et faig una proposta: a veure si em pots enumerar unes quantes de les mentides que "se'ns han explicat".

La "imbecil·litat" (amb perdó) que s'esmenta al vídeo referent a que ens pensem que en Rafael Casanova va morir en combat al setge de Barcelona és de campionat i indica fins a quin punt el grau de manipulació i/o tergiversació vol fer aquesta gent de C'anos.

Jo des de que conec la figura de'n Casanova que en conec tot el que sé i qualsevol amb un mínim d'intel·ligència ho pot esbrinar en un no res:

Rafael Casanova i Comes (Moià, Bages 1660 - Sant Boi de Llobregat, Baix Llobregat 3 de maig de 1743),

....

Els béns de Rafael Casanova, i el d'altres destacats defensors de la ciutat foren embargats,[15] i a partir d'aleshores passà a residir a la propietat del seu fill a Sant Boi de Llobregat, tornant a exercir com a advocat fins al 1737, any en què es va retirar. Morí el 1743 a Sant Boi de Llobregat i el seu llinatge directe s'extingí en dues generacions.[2]

http://ca.wikipedia.org/wiki/Rafael_Casanova_i_Comes

Titanium

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dg Set 12, 2010 5:23 pm

benvolguts companys.

Be aso ja em semblen arguments, esque fins ara era perdoneume, el de sempre, "No no i no perque "Ciudadanos" son uns faches", val.

Jo ja m'imagine que al video hi ahuran mentires, segur, conec prou be a la clase politica, o al menys el que cal per a saver que a l'hora d'una campanya electoral l'exageraçio i fins i tot la mentira esta molt present.

Pero em sembla que es bo que equestos videos s'hexpliquen, i que tot el que surt, es mostre a la ciutadania. I aixo a Catalunya o ho tire de menys. Per eixemple, air vaij veure un programa especial que feren a Intereconomia sobre Catalunya des de Barcelona, estaba aquet programa manipulat? sens dupte, des del moment en el que nomes participen com a Convidats especials personatjes clarament espanyolistes de la societat catalana com Miguel Duran o Albert Rivera, esta manipulat. Pero al programa tambe parlaren 100 persones que em sembla molt dificil que estiguen manipulades i els seus arguments a Catalunya nomes s'escolten a aquet mitja de comunicacio, i a mi em van fer por alguns. Vosaltres no els escolteu. ¿Perque? ¿Perque no voleu? dons no, em sembla que mes aviat es perque no vos els ensenyen als mitjans catalans com aquet video que vos ensenye jo aqui.

I es bo que ho tingau en conter, perque s'hadonareu de que hi ha gent que ho pasa molt mal a Catalunya per el fet nomes de pertanyer a un grup social o ideologic. I estic segur perque conec al nacionalisme catala que la majoria no estaria dacort amb aquestes coses.

Jo nomes un dato donare, ara fa uns dies vaij escoltar que la generalitat va subvencionar amb una porra de diners la surtida d'un diari d'idiologia nacionalista, deixe de banda aqui si es llegitim gastarse diners de tots en el teu ideal o si estem en un temps en el que es mijor gastarse els diners en altres coses mes socials. En canvi, llunt de subvencionar als altres mitjans es neguen llicencies a qui tracta de dir el que fa mal o el que veu injust el govern tripartit, o un sector de la societat catalana. Vuyc aplegar a que esteu "adoctrinats" perque no podeu veure unes coses amb tanta facilitat con veieu altres.

Jo critique a "El pais" perque el llisc, i el llisc perque tinc clar que "La gaceta" que tambe la llisc no em va a dir quines coses fan els governs del PP que empipen a la gent, i "El Pais" si. i encara que llijc el pais totes les dies no vaij a pensar com volen ells que pense.

Be ja esta be de royo, una abraçada.

Xaviv

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dg Set 12, 2010 8:50 pm

Xaviv escrigué:Per eixemple, air vaij veure un programa especial que feren a Intereconomia sobre Catalunya des de Barcelona, estaba aquet programa manipulat? sens dupte, des del moment en el que nomes participen com a Convidats especials personatjes clarament espanyolistes de la societat catalana com Miguel Duran o Albert Rivera, esta manipulat. Pero al programa tambe parlaren 100 persones que em sembla molt dificil que estiguen manipulades i els seus arguments a Catalunya nomes s'escolten a aquet mitja de comunicacio, i a mi em van fer por alguns. Vosaltres no els escolteu. ¿Perque? ¿Perque no voleu? dons no, em sembla que mes aviat es perque no vos els ensenyen als mitjans catalans com aquet video que vos ensenye jo aqui.
Mira, m'agradaria veure aquest reportatge que esmentes perquè no m'hagin de dir que no vull veure i/o no em volen ensenyar les opinions esmentades per aquestes 100 persones...

I és al Youtube això d'aquestes persones que dius?
Xaviv escrigué:
I es bo que ho tingau en conter, perque s'hadonareu de que hi ha gent que ho pasa molt mal a Catalunya per el fet nomes de pertanyer a un grup social o ideologic. I estic segur perque conec al nacionalisme catala que la majoria no estaria dacort amb aquestes coses.
Ha de ser molt extremista i/o radical i/o disparatat aquest grup social o ideològic com per a que "ho passi tan malament"...

Una de dos, o bé exageren aquesta seva "incomoditat", o bé menteixen, o bé és que és massa radical/extremista...
Xaviv escrigué:
Jo nomes un dato donare, ara fa uns dies vaij escoltar que la generalitat va subvencionar amb una porra de diners la surtida d'un diari d'idiologia nacionalista, deixe de banda aqui si es llegitim gastarse diners de tots en el teu ideal o si estem en un temps en el que es mijor gastarse els diners en altres coses mes socials. En canvi, llunt de subvencionar als altres mitjans es neguen llicencies a qui tracta de dir el que fa mal o el que veu injust el govern tripartit, o un sector de la societat catalana. Vuyc aplegar a que esteu "adoctrinats" perque no podeu veure unes coses amb tanta facilitat con veieu altres.
T'acceptaria que ens definissis com a adoctrinats si existís un sistema de censura i propaganda a l'estil de Corea del Nord o l'Espanya de la dictadura, però com que no és així, ans al contrari, doncs podem veure amb absoluta facilitat altres mitjans d'ideologia diferent (Internet, premsa, TV, etc)., el que ens passa és que quan veiem alguns casos com la Razón, Intereconomía, C'anos, etc., no tan sols no ens "desadoctrinem", sinó que això al que tu anomenes "adoctrinament" es referma, es consolida, es reforça...
Xaviv escrigué:
Jo critique a "El pais" perque el llisc, i el llisc perque tinc clar que "La gaceta" que tambe la llisc no em va a dir quines coses fan els governs del PP que empipen a la gent, i "El Pais" si. i encara que llijc el pais totes les dies no vaij a pensar com volen ells que pense.

Be ja esta be de royo, una abraçada.
Si t'he de ser sincer, ni el llegeixo "El País", el considero un diari espanyol i per tant fora del meu interès, això no vol dir que puntualment en puga consultar alguna cosa on-line i poca cosa més.

No se si m'explico però per qualsevol dubte no t'estiguis de preguntar, no voldria que pas que algú pensés que el vull mentir i/o adoctrinar......

Salut Xaviv. giny

Titanium

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dl Set 13, 2010 12:32 am

Benvolguts Companys.

Titanium aqui el tens: http://www.youtube.com/watch?v=VhSsbApmVjk

Ara son gaira be 3 hores de programa, No et fiquis amb els que diuen que es crema la bandera i la constitucio, al menys a mi aixo tant me fa, home preferiria que es manifestaren d'un altra manera pero be. Fixat el que diuen moltes persones, esque va mes enya de les sancions llinguistiques que ja es dir.

No vuyc molestar a ningu amb lo de adoctrinats home, nomes pretenc dirte que al govern catala li fa por que es sapiga el que fa, es l'unia forma que tinc d'antendre que censure emisores com 2La Cope a Catalunya i es subvencionen canals per a que conten el que els interesa.

Una abraçada.

Xaviv

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Titanium el Dt Set 14, 2010 2:04 am

Xaviv escrigué:Benvolguts Companys.

Titanium aqui el tens: http://www.youtube.com/watch?v=VhSsbApmVjk
Interessant el vídeo, és molt bo...

Començant per la primera dona que pel que entenc li agrada pagar multes, no sé si li han explicat bé la llei, o si no la sap entendre o que, i el que més gràcia em fa és el mateix presentador, que diu que es multa per retolar en castellà/espanyol.

Que algú els torni a explicar el fàcil que és evitar tal multa, ja m'he cansat de repetir-ho.

Minut 8:00 "els Mossos tenen desinterès per combatre el tràfic de droga....". Això és brutal....., és molt bo....,
i ho diu així, a la lleugera, sense cap mena de vergonya...., hi haurà qui inclús l'aplaudirà a aquest presentador...

El xaval del minut 12:15 "lo que está haciendo el tripartito con los ciudadanos catalanes...., es...., es una violencia..."... jaja jaja jaja jaja jaja Ai que em descollono.... jaja jaja jaja jaja jaja (amb perdó).
No em puc creure que aquest xaval sigui universitari, i estarà en una universitat catalana!! Si és que no m'estranya que el nivell estigui tan baix a Catalunya, si és que en deixen entrar cada un... jaja jaja jaja
Ningú li impedeix que vagi a veure els toros...., a Madrid si vol.... "es una violencia...".

Minut 12:50, un xaval que es queixa de que no onegi la bandera espanyola....., mecasondena, però que no s'havien de preocupar pels temes importants per la gent i no els identitaris?? Bandera=símbol=identitat...., problema real i de les persones?? Qui em va parir...... jaja jaja jaja jaja

Et dono tota la raó del món, això hauria de sortir per TV3, que tot el país vegues les "interessants" idees i punts de vista que si donen...., es que és espectacular....!

Ostres, i el que trobo encara més curiós i xocant de tot és que el règim "nacionalista, totalitari i censurador del tripartit" els permeti fer el programa des de Barcelona i per la Diada!!!! jaja jaja jaja jaja jaja jaja jaja jaja jaja jaja jaja jaja jaja jaja
Xaviv escrigué:
Ara son gaira be 3 hores de programa, No et fiquis amb els que diuen que es crema la bandera i la constitucio, al menys a mi aixo tant me fa, home preferiria que es manifestaren d'un altra manera pero be. Fixat el que diuen moltes persones, esque va mes enya de les sancions llinguistiques que ja es dir.
Me'ls continuaré mirant els vídeos, oh i tant...., són molt bons..... jaja jaja jaja jaja jaja
Xaviv escrigué:
No vuyc molestar a ningu amb lo de adoctrinats home, nomes pretenc dirte que al govern catala li fa por que es sapiga el que fa, es l'unia forma que tinc d'antendre que censure emisores com 2La Cope a Catalunya i es subvencionen canals per a que conten el que els interesa.

Una abraçada.
No m'estranya que el tripartit vulgui "censurar" canals com això d'Intereconomia...., en quatre dies independents i se'ls acabaria la poltrona... jaja jaja jaja jaja

Titanium

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dc Set 15, 2010 12:40 am

Benvolgut Titanium.

Home, com et dic es molt llarc d'aquestes coses que tu "Parodies" si em permets l'exprecio ja em parlat llarc i saps d'una en una que pense. A mi el que emptreocupa es que si tu continues mirant veuras com hi ha gent que denuncia que no por expresarse lliurement a Catalunya perque de des dir-li "Facha" a agredirli inclus a boicotejar als seus familiars que treballen per a la generalitat o a l'empresa privada.

Home i si, estaria be que s'hemetera als mitans publicas catalans, jo si he de dir quin es el mitja public mes polititzat d'espanya ho tinc prou clar, Canal 9 TVV... Pero TV3 per ahi ba tambe, el que pasa es que a TV· hi ha gent com La Terribes o Cuni que son prou imparcials.

Ara be tambe et dic que si vols enfadarte als videos d'aquet programa tambe es diuen coses injustes contra institucions Catalanes, com per eixemple el que denuncies tu dels mossos d'escuadra.

Una abraçada.

Xaviv

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 11:01 pm

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum