SANT JORDI - EL LLIBRE de Cristiano Antonelli

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

SANT JORDI - EL LLIBRE de Cristiano Antonelli

Missatge por Portalcat el Dl Jul 19, 2010 3:30 am

Cristiano Antonelli

e.mail : gubbio@hotmail.com

Destinatari

PORTAL DE CULTURA CATALANA

Benvolguts,

Em permeto enviar una còpia de la carta que hauria d'enviar a les editorials catalanes.

Els agrairia molt si poguessin indicar editorials catalanes que podrien trobar interessades.

Una salutació molt cordial, Cristiano Antonelli

Destinatari

EDITORIALS DE CATALUNYA

En referència a :

El llibre dedicat a Sant Jordi, llibre del que sóc autor, anomenat , SAN JORGE Y LA ROSA.

Es tracta d´un escrit resumit en dues parts. A la primera part es descriu amb màxim detall el cult del Sant durant tots els segles, no solsament a l´Orient Pròxim sino inclús a l´Occident, dedicant un primer capítol exclusiu a Catalunya.

A la segona part es descriu amb màxim detall el significat del seu martiri tal i com va ésser la seva història de lluita contra el drac.

El llibre finalitza amb un capítol, dedicat a la ROSA, detall simbòlic, inclòs amb l´episodi de la seva famosa lluita,
entrant amb detalls amb la versió catalana de la llegenda.

El llibre ha estat publicat en castellà per una editorial de Madrid - Editorial Tébar – a l´ Abril de 2009.

El llibre necesitaba ser corregit tant amb gramàtica com en estil de escriptura. Lamentablement la revisió va ésser absolutament superficial, pél que va arribar a cambiar el significat de les meves paraules escrites.

Per un altre costat, amb mesura que he pogut averiguar personalment, el llibre no va ésser promocionat de cap manera
a excepció del poc que vaig poder conseguir jo mateix que va ésser: una entrevista el 23 d´ Abril de 2009 a Radio Cinco,
la presentació del llibre el dìa 20 d'Abril de 2010, a la Setmana Medieval de Montblanc, el dìa 21, una entrevista de mitja hora a Radio Montblanc i la publicació d´una entrevista al diari mensual La Voz de Castelldefels.

ENTREVISTA A LA VOZ : http://lavoz.cat/content/view/1750/1/

Un altre aspecte a tenir en compte molt important és el fet que de moment el llibre es troba a molt justes llibrerias catalanas, i és molt difícil de poder trobar-lo per comprar, degut a ser publicat en castellà.

Desde el principi jo esperaba conseguir una editorial catalana confiant en el fet de que si era de Catalunya l´editorial hagués pogut asegurar una publicació més correcte, més cuidada i més ben tractada a nivell de promoció i distribució.

Tractànse d´un llibre que ja per títol, está dedicat no solsament al Sant Cavaller sino inclús a Catalunya. Així doncs em vaig asabentar el més pasat de que un llibre amb aquest nivell de gènere literari en el moment de la seva publicació amb català s´hagués pogut beneficiar no només amb la promoció i distribució, sino que podia tenir importants aportacions i subvencions de la Generalitat de Catalunya.

El motiu d´aquesta carta és principalment el fet de que personalment espero que el pròxim any 2011, la segona edició del llibre sigui una edició en català, corregida correctamente i ben enriquida, especialment el capítol dedicat a Catalunya. Espero que sigui publicat per una editorial catalana, per la qual cosa voldria saber si seria del vostre interès aquesta publicació".

Vull precisar que el professor Joan Llopis - autor del assaig 'Sant Jordi, El Gran Martir' publicat pel Centre de Pastoral Litúrgica de Barcelona - me ha dado la seva disponibilitat per escriure la introducció de la proxima segona ediciò.

Agraint la seva atenció, quedo a disposició per aclariments sobre el tema.

Atentament, Cristiano Antonelli
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum