Sobre el cas del jutge Garzon

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Sobre el cas del jutge Garzon

Missatge por Nahim el Dj Maig 20, 2010 11:52 am

Hi han hagut moltes visions sobre aquest jutge i el seu cas. Crec que la tertulia d'ahir als Matins d'en Cuní dona una retrospectiva molt aclaridora. Espero que vosaltres també us aclareixin també els conceptes. Us deixo un enllaç. Salutacions!

http://www.tv3.cat/videos/2912770

Nahim

Nombre de missatges : 59
Ubicació : Comarques Gironines

http://elprofetaestudiant.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Sobre el cas del jutge Garzon

Missatge por Xaviv el Dj Maig 20, 2010 1:58 pm

Benvolgut Nahim.

No ho he vist senser, perque tenia una mica de presa, pero, em sembla molt sensat algunes coses que s'an dit ahi.

Es a dir... Esque mireu aquesta comparacio, amb la que ha d'estar dacort tot aquell que li agrade la democracia:

- El Robo con fuerza es delicte.... El robo con fuerza en casa d'un falangiste tambe.

- El homicidio es delicte... El homicidio a un falangista tambe.

- El maltractament a una dona es delicte... El maltractament a una dona falangista tambe.

Per tant:

-La prevaricacio es delicte... La prevaricacio contra un falangista tambe.

A mi un falangista no em molestara mai que denuncie, el que em molestara sera que es riga dels asesinats del franquisme i que surtin al carrer amb bates de baseball a a ser violents contra els que no pensen com ells. pero si denuncien que s'ha comes un delicte, s'hel ha de fer cas com a tot el mon.

A mes a mes esque desde el PSOE y desde PRISA el que es fa es vergonyos, es tracta de defendre a un presunte delincuent nomes perque ha militat al PSOE y perque els ha ajudat en casos com el Gurtel. Hi ha que recordar que a mes a mes de el asumpte dels falangistes te dues causes mes obertes.

2. perque siguent funcionari, que hara retallaran el jornal un 5% a tots. presuntament ha anat a EEUU cobrant no nomes de l'estat si no que a mes a mes d'una important banca. O siga 2 jornals millonaris que esta totalment prohibit per a un funcionari.

3. Senyors... A mi no m'agraden els drets que tenen els presuntes delincuents i els delincuents sobre tot, jo per aixo per a aquestes coses sempre m'he definit com ha "Molt conservador" pero son drets democraticaments aprovats sobre tot per l'esquerra que estan ahi i que han de ser respectats en tots els casos. per aixo no es pot violar mai el dret a la mijor defensa posible d'un imputat, per aixo no es pot intervindre una conversa entre un adbogat defensor i l'imputat. Ojala tots els que siguin culpables del gurtel vajin a la carcel, tots, pero sense violarlos els drests nomes perque el imputat es de dretes i el jutje que juzga del PSOE.

Cal recordar una cosa mes, el jutje que ha imputat a Garzon no es pas sospitos de ferli la feina a la dreta. Perteneis a la asociacio de jutjes "Jueces por la democracia" una asociacio progresista.

Una abrasada

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nahim el Dj Maig 20, 2010 4:58 pm

Benvolgut Xaviv,
Tens molta raó amb el teu darrer paràgraf. El jutge que ha imputat al Garzon només ha fet la seva feina, ens agradi o no. El Baltasar Garzon i per això no cal ser de dretes o d'esquerres per veure-ho és que sempre ha estat assedegat de protagonisme i ell també n'ha fet de vendettas. Després de que el Gonzalez no li donés el ministeri de Justícia i l'arracones a un càrrec sense massa importància, el primer que va fer quan va tornar al seu càrrec de jutge va ser empresonar a tots els que havien participat al GAL. O com va fer per les comarques gironines, empresonant a tots els independentistes que va poguer perquè no fessin soroll a les olimpíades del 92. Com molt bé diuen, aquest jutge s'ha saltat masses regles, no ha mirat prim a l'hora de jutjar a la gent i ara només té el suport del populisme més barroer. Salutacions!

Nahim

Nombre de missatges : 59
Ubicació : Comarques Gironines

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 11:28 am

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: