Que una petita empresa pugui anunciar-se a la TV pública...

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Que una petita empresa pugui anunciar-se a la TV pública...

Missatge por Portalcat el Dg Maig 09, 2010 12:54 pm

avui m'explicaben que un grup al Facebook que es deia "todos contra el canon" en uns mesos tenia 2 milions d'adherits el van entrevistar a totes les tv, diaris, es va entrevistar amb el PP, PSOE... inclús la Casa Real...

que vui dir dons que 2 milions de seguidors no ho te cap partit polític... van tenir que fer el numeret de que se l'escolten...

actualment els grups al facebook son un eina forta que cada vegada la premsa i la opnió pública te més present
es un eina de divulgació extraordiària que tots hauriem de fer servir

molt bé arribats a aquest punt ja us dic que el Portal procurarà fer arribar els missatges que publiqueu a les més altes esferes... i hem d'intentar fomentar grups, opinions, debats entorn als temes que anirem proposant

A lo que em porta a demanar o si més no plantejar-vos el nou repte que m'he proposat

una TV pública de veritat...

el primér pas seria bo que una petita empresa també pugui tenir espais de publicitat en una TV pública... em consta que a alguns països aixó es així... espais en horari nocturn a baix preu.

La proposta es genial, que us sembla si fesim un grup al facebook?

es que estic del Dixan i el Fairi fins el monyo...

Jo crec que si tots junts ens posem d'acord i desde una plataforma com el Portal podem fer arribar la nostre opinió molt lluny.... compto amb tots companys

visca

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Que una petita empresa pugui anunciar-se a la TV pública...

Missatge por Aloma el Dc Maig 19, 2010 8:23 am

Trobom que es una idea brillant. molt be

Ara per ara la televisio pública fixa uns preus per anuncis que són caríssims i solsament un gran companyia amb capital majorment extranjer es pot permetre el luxe de invertir en aquest tipus de publicitat.

Això contribueix a la segmentació de'empreses i a menystreure oportunitats, doncs segur que la pastisseria de barri que fa un pastissos bonissims no es podrà publicitarà per tv3 o mai sabràs que l'associació de veins del barri te planejat fer una martingala durant les festes i recaptar fons pel yayos del barri.

Aplaudeixo aquesta iniciativa i a partir d'aqui em mostra a favor de col·laborar en tot el que calgui per impulsar la plataforma per a l'acces a TV3 de tota empresa per ser publicitada. Prou publicitat el·litista!

Les coses poden canviar, mireu TV1 que ja no hi ha anuncis, doncs potser TV3 va pel mateix camí, com sigui, ara és el moment.

Salut

Aloma

Nombre de missatges : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum