Ciudado diuen que venen prefum.. però es eter...

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Ciudado diuen que venen prefum.. però es eter...

Missatge por Portalcat el Dv Mar 12, 2010 1:26 pm

He rebut aquest corrreu:

COM ESTAN ROBANT A ALS ESPANYOLS.IMPORTANT llegeix-ho i PASSA-HO. LLEGEIX ÉS MOLT IMPORTANT I PASSA-HO A QUI CONEGUIS! L'altre dia em van trucar per l'intèrfon del porter automàtic un home per vendre uns perfums, com no li vaig obrir es va enfadar i em va dir que només per veure'ls no em anava a cobrar, però de molt mala gana; jo li vaig contestar que no m'interessava i es va enfadar, arribant a dir-me que sóc una rata.No sé si tindrà alguna cosa a veure amb el que està passant a Madrid, sembla cert, és molt perillós. ¡¡OJO!! Quan em van explicar se'm van posar els pèls de punta. A una amiga la van dormir al bany del Cinema i li van robar. No recorda res només que una Sra. Li va donar a olorar un Perfum .... Jo també vaig ser abordat ahir a la tarda, al pàrquing d'un centre comercial, per dos homes que em van preguntar quin era el tipus de perfum que jo feia servir. Després, em van preguntar si m'agradaria provar un perfum sensacional que ells estaven venent a un preu d'oferta. Probablement jo hauria acceptat si no hagués rebut aquest e-mail algunes setmanes enrere avisos sobre el cop del perfum. Els homes van romandre entre els cotxes aparcats, suposo que esperant que aparegués algun incaut. Vaig parar a una senyora que anava en direcció a ells i la va prevenir que m'havien avisat que en els centres comercials o estacionaments hi havia gent que et abordava per a oferir-te OLORAR EL PERFUM que estaven venent però que en realitat no és perfum, ES ÉTER. Quan ho sents et desmalles i aprofiten per robrarte tot el que portes de valor i qui sap que més. Copia aquest missatge i envia'l a les teves amistats, ja estan operant a tot arreu. No és un acudit!

no no no

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Ciudado diuen que venen prefum.. però es eter...

Missatge por Portalcat el Dv Mar 12, 2010 1:31 pm

bé jo no se si es veritat aixó però es cert que s'ha d'anar molt en compte a qui obres la porta de casa... amb qui parles per telèfon (sobretot dades personals...)

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum