Defensem Castella!

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Defensem Castella!

Missatge por Xaviv el Dc Maig 19, 2010 10:13 pm

Benvolgut/da Aloma.

Aixi que dius es molt interesant, recorde que fa temps que L'Ayme va proposar que Barcelona fora capital D'espanya, a mi si que m'agradaria. A mes a mes saps que pasaria entonces, nomes amb eixe detall? que desapareixeria el nacionalisme catala i surtiria un nacionalisme a Madrid.

Es una mica utopic marauradament, pero el que si es pot fer ja es descentralizar les diereccions estatals i posarne moltes a Barcelona, seria un pas, i a mes a mes crec que alguna com la de les telecomunicacions, ja esta a Barcelona.

una abrasada

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nahim el Dc Maig 19, 2010 10:33 pm

Aloma: Que si som arrogants, potser si. Crec que aquí estaria bé que es reconegués que soms els primers en fer autocritica, i encara que sembli estrany a riuren's de nosaltres mateixos. Heu vist mai a un señor de Castella riure's d'ell mateix? O fer simplement autocritica? A tall d'exemple. La majoria de comics, showmans i gent que practica l'humor que pulula, per exemple a les televisions, no prové ni d'Andalusia, ni de Castella, ni de Galícia, venen de Catalunya. Voleu una llista? Ángel Martín, Andreu Buenafuente, Mercedes Milá, Risto Mejide, Santi Millán, Berto Romero, Edu Soto, Xavier Sardà, Dani Mateo, Alfons Arús, José Corbacho i més gent que ara no ve al cap.

Nahim

Nombre de missatges : 59
Ubicació : Comarques Gironines

http://elprofetaestudiant.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nahim el Dc Maig 19, 2010 10:39 pm

Xaviv, si algú proposes Barcelona com a capital d'Espanya, provocaria una guerra civil. Precisament com dius, en aquesta legislatura que es proposar i no sé si es va fer afectiva, de enviar alguns departaments de telecomunicació a Barcelona es va liar un "pollo". L'estat espanyol mai ha sigut, ni ho serà mai de descentralitzat, perqué la seva essencia no es aquesta. Una mica com passaria a la Gran Bretanya o a França, ni es el seu esperit ni es la seva intenció. Salutacions!

Nahim

Nombre de missatges : 59
Ubicació : Comarques Gironines

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dj Maig 20, 2010 12:38 am

Benvolgut Nahim.

Les coses que jo propose son mes facils de dur a terme del que sembla, be, fer capital d'espanya a Barcelona no, perque esta el limin de la constitucio, pero catalanitzar espanya si, te explique una mica un hipotetic cas:

Anya 2012, el PP guanya les eleccions per majoria simple i li calen els esconys de CIU per a governar, a les hores cal ficar damunt de la taula unes condicions. Quines han de ser?

- En una paraula, totes les del estil que propose jo mes amunt es a dir. Obrir colages a totes les capitals de provincia o aules si son petites les capitals on es puga estudiar en catala, galleg o vasc. Permetre l'emisio del mijans de comunicacio en catala a tota espanya per que qui vuyga escoltar catala puga. subvencionar el us del catala com els rotuls o la publicitat per part de les 3 CCAA que formen part dels PPCC amb el que bonament es puga. La creacio de una institucio anomenada PPCC amb competencies plenes culturals i d'educacio. expandir la UOC a totes les capitals de CCAA d'espanya... Es a dir... tot el que sense obligar a ningu a res, ajude a que el catala siga conegut i volgut a Espanya.

Si es donen les condicions politiques es poden donar les culturals.

Ja de pas, resulta que enguany CIU guanya les eleccionsal parlament pero li calen els esconys del PPC per gobernar. Que ha de fer el PPC?

- Sens dupte, acabar amb la politica mes vergonyosa i que mes mal li fa al catala i a la cultura catalana a tot arreu. Deixar de sanciona els rotuls que no estiguen en catala.

Una abrasada i gracies per atendrem.

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por TallaFerro el Dj Maig 20, 2010 3:31 pm

Aloma,

Estic mig d'acord amb tu, si, els catalans portem ressentiment, jo molt, i molt d'odi, ho reconec. Odi quan veig que es criminalitza a ETA i no es fa res per prohibir la falange ( que té un historial de morts infinitament superior ), de veure franquistes i nostàlgics del franquisme a la política, de veure un mapa d'Espanya amb un troç Catalunya dins, de veure un mapa de França i veure-hi l'altre troç de Catalunya, d'engegar la tele i veure un munt de censura, manipulació i missatges subliminals, de veure com continuament som menyspreats per ser el que som, i un llarguíssim etc. El ressentiment almenys en el meu cas desperta cada dia quan em llevo i veig una vegada més aquest món fastigós que ens envolta. Per mi madrid no és res més que el projecte imperial de castella, ho sento no estic pas d'acord amb els comuners, que jo sigui independentista no vol dir que dóni suport a totes les nacions, per culpa d'ells avui dia estem com estem, dividits i barallats amb tothom.

Nahim, molt d'acord amb tu, els catalans tenim aquesta virtut o defecte, virtut perquè reconeix que no som perfectes i sempre podem millorar, defecte perquè de vegades en fem un ús tant intensiu que ens dividim i barallem entre nosaltres cercant l'excusa més tonta i això impossibilita la unitat quan més la necessitem.

Apreciat Xaviv... crec que tens molt sobrevalorat el PP, mai faran un gest a favor del català, cap gest que dóni resultats reals, com a molt una cortina de fum per continuar espanyolitzant Catalunya. Entenc les teves bones intencions i t'ho diré sempre, tens bones idees, però no quallen amb el PP.

Salut a tots.

TallaFerro

Nombre de missatges : 156

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A PAMS I NO A BARES

Missatge por draconeI el Dt Abr 05, 2011 1:56 pm

JO EN DEFENSE DE LA ESPANYA IMPERIALISTA,NO MES TENS QUE VORE UN RATO EL GATO AL AGUA I SABRAS QUE ET VUIC DIR,``EL CAT AL FOC´´ES DEURIA CRIDAR ,PER QUE SON UN TALL DE RASSISTES ETNICS I A LA ETNIA CAT-PARLAN SIMPLEMENT ENS ODIEN,AQUESTOS TAMBE SON DE CASTILLA UNA, GRANDE I SOBRE LAS DEMAS ETNIAS ESPAÑOLAS ASTA SU EXTINCION.MIREU CUAN UN ANIMAL POT ESTINGUIRSE ES PREFEREN SOPTA ELS DEMES AIXI EL CATALA DEU ESTAR SOPTA EL CASTELLA DONCS ES EL QUE TE PERILL DE EXTINSIO.NO ES TRACTA D'UN ACTE DE BENGANÇA MES VE DE SUBSISTENSIA.

draconeI
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por draconeI el Dc Oct 02, 2013 12:32 am

es pot defensar espanya=regim castellá,mireu aquet video i beureu on estem.

La Crisis de España en Graficos

jo crec que ens aniria mijor amb la independencia.

draconeI
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 10:56 pm

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum