JUDICI CONTRA EL CATALÀ

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

JUDICI CONTRA EL CATALÀ

Missatge por Portalcat el Dg Feb 21, 2010 12:59 am

M'HAN ENVIAT AQUEST MISSATGE AL FACEBOOK. EM SEMBLA PROU GROS PERQUÈ
HO FEM CÓRRER I, SI ES POT AJUDAR LA PERSONA QUE HO SIGNA, MOLT
MILLOR. GRÀCIES A TOTHOM.

JUDICI CONTRA EL CATALÀ

El passat 3 de setembre al matí jo, Àngels Monera, i la meva família
vam perdre un vol a l'aeroport de Girona en dirección a l'Alguer. El
motiu és que vam gosar adreçar-nos als guàrdies civils en català. La
seva actitud prepotent i de menyspreu cap a la llengua i la nostra
insistència en que teníem el dret d'usar-la, va suposar la meva
retenció a les dependències de la Guardia Civil dins l’aeroport. Allà,
a més de constatar que a l’aeroport de Girona es deu poder parlar
qualsevol llengua menys la nostra, vaig ser interrogada sobre
geografia i filologia política, -Reconoce Vd. que Gerona està en
España?-, -Reconoce Vd. que el español és la lengua oficial de
España?- i quan finalment em van deixar anar, sense que hagués signat
res ni m'haguessin informat en cap moment que em denunciarien, el vol
estava tancat i ens vam quedar a terra.

Vam haver de passar tot el dia a l'aeroport, comprar nous passatges a
una destinació molt allunyada de l'Alguer, la ciutat de Càller, a
l'altre punta de Sardenya, pagar una nit d'hotel -vam arribar a les 11
de la nit-, i llogar un cotxe per desplaçar-nos a l'Alguer, on teníem
reservada una habitació que també vam haver de pagar.

En tornar a casa, vam denunciar-ho a alguns mitjans i a la Secretaria
de Política Lingüística. Potser com a resposta a això, he rebut una
citació com a acusada en un judici que tindrà lloc dilluns que ve a
Santa Coloma de Farners. Es tracta d'un judici de faltes per
"desordenes públicos".

Lloc: Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 3
Ctra. Sant Hilari, s/n Sta. Coloma de Farners

Data: 22 de Febrer del 2009 a les 10:45 hores

Us agrairem que feu difussió d’aquest cas per ajudar a que situacions
com aquesta, per desgràcia encara massa freqüents, deixin de produïr-
se.

Gràcies per endavant, Àngels Monera
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: JUDICI CONTRA EL CATALÀ

Missatge por Xaviv el Dj Abr 29, 2010 1:11 am

Benvolguts companys.

Si aquet fet es cert, que falta coneixer l'altra vercio. Aquesta dona i la meva familia te el meu recolçament, ningu ha de ser tractat amb menyspreu per parlar ninguna llengua, mes encara cuant es una llengua oficial, hi ha un protocol de actuacio, segons he pogut coneixer jo que te la propia Guardia Civil, i dut a cap per aquet cos que es per a qui desije dirijirse a ells en catala a Catalunya, i per tant es aquet protocol el que s'ha de ficar en martxa.

Dit aso, estic en contra de dir que els Mossos de escuadra son violents nomes perque a uns cuants es veren gravar fotentli una pallisa a una persona, mes enya de aquet fet aillat, son un cos molt honorable que ajuda molt a la gent. Estic en contra de dir que l'esglesia esta plena de Mossens pedrastes nomes perque s'hagi, denunciat a alguns, son una familia religiosa que ajuda a molticima gent si no paseu per poblt i s'en adonareu del que fan gratis alli per eixemple, o caritas tambe es de l,esglesia.

Per tant estic en contra de que la Guardia Civil pagui per la suposada mala actuacio de 2 dels seus membres, a mi tant a Catalunya com a la resta de espanya aquet cos no ha fet res mes que ajudarme, a mes a mes hi ha que recordar una vegada mes l'atur de l'alsament del bandol nacional a Catalunya per part de la Guardia Civil.

Una abrçada i gracies per atendrem.

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Portalcat el Dv Abr 30, 2010 1:49 pm

Perdona que et digui Xaviv però no es un cas aillat... i la fama no es guanya per un cas... la Guerdia Civil ja feia el mateix fa 40 anys.. i avui dia continuen igual si no tots la majoria...

A més els adoctrinen com si els catalans fosim radicals... i es per aixó que ens tenen por... perque reconeguem que en el fons es por i enveja...

Respcte lo dels pederastes de l'esglesia el problema es que actuaben amb impunitat... ja que l'esglesia tapaba els casos per a no ferse mal nom... i aixó tambe pasaba fa 40 anys...
Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3515
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xaviv el Dv Abr 30, 2010 11:05 pm

Benvolgut Ayme.

No he tingut mai aquesta percepcio que tu tens de la Guardia Civil, i vaij fer la prova a Catalunya a Balears i a Valencia, com ja et vaij dir un volta, i no dic que sigui el cas de aquesta dona, subralle no dic que sigui el cas de aquesta dona pero moltes vegades segons he pogut saber, son les propies persones les que denuncien agrecions, maltractaments i en el cas del nacionalisme catala, atacs a les senyes d'identitat, per aixi, surtirsen de el que realment pasa que mes habiat es que estaben fent alguna cosa que no debien, i clar, dabant aixo, han de actuar.

Jo, vaij vore un cas a Montblanc que es molt ilustrant, una parella de Mossos d'escuadra va detindre un cotxe amb 4 nois, cadascu mes mal parit quel altre, anaven derrapant per el mij de la poblacio en plenes festes, els mossos d'escuadra mol correctament els varen parar, i un deis es va rebotar, despres de dirli tots els carrecs que tenia el seu pare i de insultar al Mosso d'escuadra una bona estona, aquet es va adresar a ell i li va dir "Et vaij a denunciar penalment" Mas antes (I le va repetir) "Te voy a denunciar penalmente, per si no m'as antes" be llevors el noi encara es va ficar mes agresiu i li va a comensar a dir cridant dabant de tota la gent, "Facha de merda a mi em parles en Catala, et vaij a ficar una queixa" tot aixo, mentres li deien que habia triplicat la tasa d'alcolemia. Pero ell tracta de surtirsen de la seua repucnant conducta, gastant per aixo la llengua catalana.

Per tot aixo et dic que, les policies estan molt exposades a patir denuncies falses, i la Guardia Civil, encara mes, perque es mes facil.

Una pregunta volia ferte Ayme, com em puc enterar jo de com adiestren a la Guardia Civil? com t'as enterat tu?

Una abrasada, gracies per atendrem.

Xaviv

Nombre de missatges : 109

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum