Vodafone "hola buenos dias le llamamos para ofrecerle..." en català siusplau!!!!

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Vodafone "hola buenos dias le llamamos para ofrecerle..." en català siusplau!!!!

Missatge por Portalcat el Dv Feb 12, 2010 1:41 pm

ja us dic a mi cada vegada que em truquen per telèfon i es un d'aquests ara de Telefònica, ara de vodafone... els parlo en català

la majoria no m'entenen però no es meu problema...

si algún es posa borde.. l'hi dic que vosté a trucat a un 93 prefixe de Barçalona.. per tant vosté hauria de saber que els catalans tenim una llengua vernacle que es el catalài es lògic que en ocasions es posarà al telèfon un català... aqui la majoria penjaràn... si algún es masoca sempre l'hi podeu escometre el seu ideal proespanyolista etnocida i neofeixista...

ja et dic en una ocasió l'hi vaig dir a un aixó i em va dir: (PERO HAY ALGUIEN EN ESTA PUTA CASA QUE ME PUEDA ENTENDER?) així cridant-me... l¡hi vaig parlem en cristià!!!! encara trina....

No renuncis a la teva llengua... lluita en català!!!

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Vodafone "hola buenos dias le llamamos para ofrecerle..." en català siusplau!!!!

Missatge por Portalcat el Dc Feb 17, 2010 8:58 pm

avui el mateix...

han trucat oferint-me productes...

els hi he dit si podien fer-me una atenció en català...

m'han respost que no, que si tenia jo algún problema d'enteniment amb el castellà

els hi he dit que cap problema senzillament que volia atenció en català perque es la meva llengua...

no no no tenemos...

Dons disculpim adeu.... piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

i tan tranquils...

Portalcat
Admin

Nombre de missatges : 3502
Ubicació : Barçalona

http://portalcatala.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Vodafone "hola buenos dias le llamamos para ofrecerle..." en català siusplau!!!!

Missatge por Aloma el Dg Feb 28, 2010 5:07 am

Es publicitat intrusiva i maleducada. Perquè truquen a les tantes de la nit cada dia procurant vendre'm alguna cosa o altra, inclús truquen els diumenges a la tarda. A mi em tenen fartíssima!!!

De totes maneres quan comencen parlant-me en català jo acostumo a ser més tolerants. Per altra banda, en època de crisis i tanta gent com hi ha aturada, les empreses de seleccio de personal han de apendre a donar un valor afegit a qui domina idiomes entre d'altres aptituts.

Aloma

Nombre de missatges : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por cataclips el Dc Abr 28, 2010 2:42 pm

Les companyies telefoniques i les seves trucades son un malson. Està completament probat que si els parles en català no t'entenen. No només perque siguin de fora de Catalunya sino perque molts centres de atenció telefonica ni tan sols están a Espanya sino a sudamerica.

Ahir mateix em van trucar a casa quan no hi era, va saltar el contestador automàtic (amb la meva veu, logicamente en català) i va quedar gravat la veu de la telefonista dient:"no me he enterado de nada". jaja

cataclips

Nombre de missatges : 5

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado Hoy a las 4:46 pm

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum